AnsettelsesstedFredrikstad kommune, Etat hjemmesykepleie, virksomhet Fellestjenester
ArbeidsstedBrukerstyrt personlig assistanse (BPA) er en alternativ organisering av praktisk og personlig hjelp for funksjonshemmede i og utenfor hjemmet der bruker er arbeidsleder
Jeg er en høy og tung mann på 44 år som er lam fra nakken og ned etter en ulykke. Base vil bli hjemme hos meg, en leilighet på Sellebakk, hvor alle nødvendige hjelpemidler er tilgjengelig. Jeg har et veldig trivelig team av assistenter fra 25 til 40. P.g.a. utdanning og flytting, tynnes bemanningen etter hvert ut og jeg ser derfor etter nye assistenter.
StillingsbeskrivelsePersonlig assistent ¿ BPA ¿ tilkallingsvakt/-vikar
Arbeidsmengde vil variere etter behov (om lag 25%-100% per uke/måned)
Muligheter for fast vikariat eller stilling etter hvert
Bistå bruker med personlige og praktiske oppgaver i og utenfor hjemmet
KvalifikasjonerBør ha erfaring fra tilsvarende arbeid (ikke 100% påkrevd)
Må ha sertifikat
Må kunne jobbe både dag, kveld og helg
Må beherske norsk godt, både muntlig og skriftlig (svensk går også)
Personlig egnethet og «kjemi» vektlegges
Personlige egenskaperMå være fleksibel, sosial, ha gode samarbeidsevner, godt humør og evne til å jobbe selvstendig
Må tidvis kunne stille på kort varsel
LønnsopplysningerAvlønnes som assistent, stillingskode 6572, internkode 1130, kr.273.700 - kr.364.000 pr.år avhengig av ansienitet
Ellers avlønning etter Fredrikstad kommunes Lønns- og stillingsregulativ. Arbeidstakere tilsettes i Fredrikstad kommune etter gjeldende lover, reglementer og tariffavtaler. Herunder pliktig medlemsskap i pensjonskasse.
Kveld og helgetillegg etter gjeldende tariff
PolitiAnsettelse forutsetter fremlegging av godkjent politiattest, ikke eldre enn 3 måneder
Søknad sendesDenne annonsen går ikke inn under Fredrikstad kommunes ordinære søknadsprosess. Som arbeidsleder, har jeg lagt den ut uavhengig av deres system. Send
derforsøknaden
på e-posttil
oystein.rs@gmail.com. Jeg ringer eller svarer etter gjennomgang.
Skriv gjerne litt om deg selv i tillegg til CV m.m., og husk riktig telefonnummer.