Postvert Stokmarknes sykehjem
Beskrivelse:
Stokmarknes sykehjem søker postverter til sine to avdelinger
Om stillingen:
Det er ledig to faste deltidsstillinger i 75% som postvert ved avdelingene ved Stokmarknes sykehjem
Postvertens hovedoppgave er å bestille matvarer fra samdriftskjøkken og andre leverandører, ta i mot mat og
matvarer samt å forberede måltidene til avdelingen, bistå i serveringen og sørge for oppvask og renhold på kjøkken
og spisesal etter måltidene. Videre skal det føres kontroll med temperaturer og annet i forbindelse med
internkontrollsystemet for mat.
Kvalifikasjoner:
Fagbrev som kokk, men søkere uten dette som har erfaring fra denne type arbeid vil kunne vurderes for stillingene.
Ønskede kvalifikasjoner:
- Faglig dyktighet og gode samarbeidsevner, samt kunne arbeide i team
- God evne til å jobbe systematisk og målrettet, samt å kunne håndtere store arbeidsmengder
- Motivasjon og evne til å tilegne seg nye kunnskaper og kunne bidra til å utvikle gode tjenester
- Gode ferdigheter i kommunikasjon og samhandling
- Er lyttende og løsningsorientert
Språkkunnskaper:
Det stilles krav til norskkunnskaper, skriftlig og muntlig, ved ansettelse. Dersom det kan trekkes i tvil om søkere
har de nødvendige norskkunnskaper, skal vedkommende kunne dokumentere sin kunnskap ved språkprøvebevis minimum bestått nivå B1. (eller trinn 3 ved et universitet)
Ansettelse:
Tilsettingen skjer i henhold til gjeldende lover, reglementer og avtaleverk. Lønn etter avtale i forhold til utdanning og praksis.
Egenerklæring tuberkulose og taushetserklæring må leveres før tiltredelse, i henhold til gjeldende regelverk.
Du må oppgi minimum to referanser i søknaden.
Intervju:
Søkere må være forberedt på å stille til intervju. Ta med originale dokumenter, attester og identifikasjon ved intervju/frammøte.
Offentlighet:
Opplysninger om søker kan bli gjort offentlige selv om søkeren har bedt om ikke å bli oppført på søkerlista, jamfør Offentlighetslovens § 25.
Søknad sendes:
Alle som søker må levere fullstendig søknad og registrere all utdanning og arbeidserfaring i søknadsskjema.
Søknader sendes via den elektroniske søknadsskjemaKlikk herknyttet til aktuell stilling - se "ledige stillinger"
www.hadsel.kommune.no
Ved innsending av elektronisk søknad vil du få en bekreftelse på at søknaden din er mottatt på din e-postadresse. Om du ikke mottar slik bekreftelse innen kort tid er søknaden ikke mottatt.
Er du intern søker?
Er du fast eller midlertidig ansatt, eller har arbeidet i Hadsel kommune etter oktober 2012 skal du ikke opprette ny bruker, men klikk "glemt passord" når du logger på for å skrive søknad.
Bruk den e-postadresse du er registrert med i kommunens personalsystemn. Ved behov kontakt lønn/personalavdelingen for å registrere/endre din e-postadresse.
Dersom du har behov for hjelp med søknadsprosessen kan du kontakte kommunens service- og informasjonstorg på telefon 76 16 40 00
Søknadsfrist:
02.12.15
Kontakter: Geir Skog, Enhetsleder institusjonsomsorg E-post geir.skog@hadsel.kommune.no
Mobil 90914685 Arbeid 76164302
Adresse: Søndregate 19 8450 STOKMARKNES