Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv
Stillingsbeskrivelse
Vi har ledig en stilling som CRM-rådgiver i Kommunikasjon og marked. Stillingen rapporterer til CRM Manager og vil inngå i CRM-avdelingen i divisjon Kommunikasjon og marked. Divisjonen består av fagområdene Informasjon, Marketing, Digital utvikling og CRM. Divisjonen har en sentral rolle i utviklingen av helhetlige løsninger for KLP-konsernet der CRM er en viktig del for utvikling av lønnsom forretning og gode kundeopplevelser. Vi søker deg som evner å tenke helhetlig og jobber strukturert og målrettet. Du er opptatt av å forstå forretningsprosesser og hvordan disse kan understøttes av CRM-løsninger, samt hvordan CRM kan skape verdi for virksomheten. ' Arbeidsoppgaver: • Videreutvikling av KLP konsernets CRM-løsninger • Følge opp kvalitetsmål, datakvalitet og funksjonelle forbedringer knyttet til CRM-området • Ledelse av og deltakelse i prosjekter i konsernet • Support på eksisterende løsninger • Følge opp brukere og tilrettelegge for helhetlig kundebetjening • Bistå i opplæring, oppdatere brukerdokumentasjon og utarbeide prosessbeskrivelser • Gjennomføre CRM-aktiviteter i samarbeid med forretningsområder og staber Kompetanse: • Mastergrad innenfor økonomi, markedsføring eller IT • Erfaring fra tilsvarende stilling Har kunnskap om og erfaring med bruk av Microsoft Dynamics CRM eller tilsvarende løsninger • Kompetanse og erfaring med samarbeidsprosjekter. Egenskaper: • Har svært god forretningsforståelse og evner å tenke helhetlig • Du kan se deg selv i en rådgiverrolle og trives med å hjelpe og dele kunnskap med andre. • Du ser muligheter og er løsningsorientert, strukturert og handlekraftig Kommuniserer godt med IT og forretningsområder • Kunne arbeide selvstendig med enkelte oppgaver og samtidig bidra inn i teamarbeid • Serviceinnstilt, nøyaktig og effektiv • Trives med høyt tempo og mange baller i luften Vi tilbyr: • Spennende utfordringer i et stort finanskonsern i stadig utvikling • Gode utviklingsmuligheter og konkurransedyktige betingelser • Motivert og dedikert arbeidsmiljø • Sentral beliggenhet i KLP huset i Bjørvika, Oslo • Gode pensjons- og forsikringsordninger Hvis du synes dette virker spennende og mener å ha det som skal til for å lykkes i stillingen, ønsker vi å komme i kontakt med deg. Send en skriftlig søknad med CV innen 7. september. Har du spørsmål til stillingen, kan du kontakte CRM Manager, Tine Garpestad, mobil 48 14 00 67
KLP er med sine over 950 ansatte og en forvaltningskapital på 589 milliarder kroner Norges største livsforsikringsselskap. Vi har kontorer i Oslo, Bergen og Trondheim. KLP er eid av kundene. Vi leverer trygge og konkurransedyktige pensjons-, finans- og forsikringstjenester til kommuner, fylkeskommuner og helseforetak, samt deres virksomheter og ansatte. I KLP er det å ta samfunnsansvar en naturlig del av vår daglige drift. Les mer om oss på klp.no
Les mer om
KLP 185 Marked
Relaterte studier og skoler for denne stillingen
Se også alle studier innen:
Søknadsinformasjon
Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.