Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv
Stillingsbeskrivelse
Bring Home Delivery søker Account Manager Ønsker du en jobb i «Verdens mest fremtidsrettede post- og logistikkonsern»? Evner du å se muligheter og skape verdier? Er du kunde- og serviceinnstilt? Trives du med å ta vare på kunder, gjennomføre salgsmøter og videreutvikle tildelte kundeportefølje? Da kan du være Account Manageren vi søker til vårt nordiske salgsteam. Bring Home Delivery er Norges spesialist innen hjemkjøring til privatmarkedet og satsningen innen e-handel. Daglig hjelper vi selskaper i hele Norden med å nå sine kunder. Innovasjon i kombinasjon med kunde- og markedsfokus har siden starten preget vår arbeidshverdag.
Account Manager rapporterer til Sales Manager Norden og vårt salgsteam holder til i moderne lokaler på LSO Posten og Brings Logistikksenter Oslo, Alfasetveien 24. Arbeidsoppgaver og ansvarsområder • direkte salg og kundeforhandlinger for å nå avtalte mål • utvikle kundeportefølje og sikre mer salg ved å være logistikkrådgiver for kunden • skaffe nye prospekter, følge opp kunder og utarbeide verdiforslag • inngå avtaler i henhold til selskapets standard og følge opp tilbud • salgs forhandlinger, tilbudsutforming og oppfølging av pågående salgsprosesser • ansvar for oppnåelse av eget budsjett
Kvalifikasjoner • relevant høyskole/universitetsutdanning, gjerne innenfor logistikk • gode salgsresultater vil kunne kompensere for formell utdannelse • god forretnings- og lønnsomhetsforståelse • erfaring fra anbudsprosesser med kundeforhandlinger • behersker godt de vesentligste Microsoft office programvarer • behersker godt muntlig og skriftlig fremstillingsevne både på engelsk og norsk • førerkort klasse B • noe reisevirksomhet må påregnes
Personlige egenskaper • service, kunde og løsningsorientert • proaktiv og med indre driv til å skape vekst og utvikling • er full av energi, pågangsmot og trives med høy tempo • evner å forstå våre kunders behov og fokuserer på å finne gode løsninger • motiveres av resultatmålinger • meget gode kommunikasjons- og samarbeidsevner • godt humør, stor arbeidskapasitet og trives med utfordrende oppgaver i et selskap med høye ambisjoner
Vi tilbyr • utfordrende stilling i Bring Home Delivery og en del av vårt Nordiske og samfunnsviktige Konsern som satser både på ytre miljø og HMS • krevende og varierte oppgaver i et ambisiøst og kunderettet miljø • stort nettverk gjennom tilgang til konsernets interne og eksterne medarbeidere, kunder og samarbeidspartnere • god støtte og oppfølging både faglig og personlig i retning av vår visjon: "Verdens mest fremtidsrettet Post og logistikk konsern" • gode muligheter for videre utvikling i selskapet • ryddige arbeids-, lønns, forsikrings- og pensjonsordninger
Har du lyst til å søke på jobben? Eller har du spørsmål om innholdet? Ta kontakt med Nordic Sales Manager ved Christer Mellrin på mobil 46 70 608 78 26
Vennligst søk stillingen elektronisk via vedlagt link, snarest, og innen søknadsfrist 12.11.2017 Alle henvendelser behandles fortrolig. Vi ser frem til å høre fra deg!
Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.