Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv
Stillingsbeskrivelse
Taxus Akershus AS er heleid av Asker og Bærum Taxi SA og Nedre Romerike Taxi SA. Vi er en kjedesentral for våre ca 330 løyveinnehavere og andre kunder. Vi håndterer alle tjenester som omfatter drosje eiernes hverdag. Vi drifter og utfører 24/7 kundesenter, trafikkstyring, markedsføring og økonomi- og regnskapsfunksjoner. Vi opptrer som forhandlingspartner og utfører alle datatekniske løsninger som omfatter drosjesjåførens hverdag, herunder taksameter, bankterminal, samt bestillinger gjennom app, web og telefon. Taxus Akershus AS driver også verksted og 2 lokale trafikkontor, samt egen kursvirksomhet.
Vi ser etter en dyktig medarbeider til vårt kundeservice. Vi leter etter deg som smiler gjennom telefonrøret og forstår viktigheten av god kundeservice. Oppstart er omgående. Arbeidstider: Natt-Helg Arbeidsoppgaver: Svare på henvendelser over telefon, det er viktig at du trives med telefon som arbeidsverktøy. Ønskelige kvalifikasjoner: Kjennskap til PC som verktøy Har god kommunikasjonsevne Har gode skriftlige og muntlige kunnskaper i norsk Strukturert og nøyaktig Håndtere stress og høyt arbeidstempo Evnen til å jobbe i et flerkulturelt miljø. Erfaring fra callsenter Vi kan tilby: Grundig opplæring Godt arbeidsmiljø Konkurransedyktige betingelser
Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.
Vi utvider våre team i Drammen/Hokksund/Kongsberg, og søker energimontører! Nettpartner er en av Norges ledende entreprenører innen elektrisk infrastruktur. Vi
StillingCOWI er et internasjonalt rådgivende ingeniørselskap med rundt 1200 medarbeidere i Norge og regnes som ledende aktør innen samferdselssektoren. Transport