Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv
Stillingsbeskrivelse
For vår kunde i det offentlige søker vi etter en ny medarbeider på IT-support. Bedriften ligger sentralt i Oslo. Vikariatet er i første omgang på 6 måneder, men kan bli forlenget. oppstart snarest og lønn etter avtale.
Arbeidsoppgaver
og 2. linjesupport av ansatte og kunder via de kanaler vi betjener(incident og problem management)
Har rollen change manager, og følge opp IT-avdelingens interne change management-prosesser.
Bemanne front desk og supporttelefon i tidsrommet 8 - 15.30(rullerende ordning)
Være drivkraft i implementering av ny ticketløsning og kunnskapsbase
Bidra til økt kundetilfredshet
Registrere alle saker i systemet, slik at vi blir effektive, transparente og minst mulig personavhengige
Avdekke sårbarheter og flaskehalser i supportprosesser og - rutiner, og foreslå endringer som bidrar til profesjonalisert samhandling i supportteamet.
Lære seg applikasjoner, digitale flater og arbeidsprosesser som benyttes av våre kunder.
Opplæring av brukere og utarbeidelse av veiledningsmateriell til kunnskapsbase
Bidra til økt grad av automatisering
Bidra til oppdatert informasjon på intranett, samt drift- og supportportal
Oppfølging av leverandører
Oppfølging av og samhandling med bedriftens fagenheter, med sikte på å samordne supportprosesser som i dag forvaltes distribuert
Bistå teknisk ved kontorendringer i inn-og utland og ta ansvar for alt praktisk som berører it-utstyr og infrastruktur. Noe reisevirksomhet må påberegnes.
Arbeidstid
08:30 - 16:00
Ønskede kvalifikasjoner
Relevant teknisk utdanning(relevant erfaring kan kompenseres for manglende formell kompetanse)
Erfaring fra support av ansatte og kunder(3-5 år relevant erfaring)
God skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk og engelsk
Office 365/Dynamics365
Kompetanse innen CRM Dynamics, Lotus Notes,ePhorte,Coreview og Agresso er en fordel
Lage opplæringsmateriell og lære opp andre
Prosessen for samhandling med leverandører
Personlige egenskaper
Svært gode kommunikasjonsevner, løfter blikket mot kundene
God relasjonsbygger og relasjonsskaper
Serviceinnstilt og løsningsorientert
Endringsvilje og omstillingsevne
Dersom dette er en stilling for deg, vennligst send en kortfattet søknad og cv til Personalrådgiver Berit Hegg til linken på siden. Aktuelle kandidater vil bli kontaktet umiddelbart.
Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.