Radisson Blu Hotel og Park Inn By Radisson Hotel & Conference Centre, Oslo Alna søker
Ekstra hjelp ved behov
Vi ser etter deg som er serviceorientert og opptatt av å ha gjesten i fokus. Som person er du utadvendt, har godt humør og bidrar positivt til fellesskapet. Du er fleksibel og kan stille opp på kort varsel. Du trives i et hektisk miljø og ønsker å gi det lille ekstra for våre gjester.
Som resepsjonist behersker du norsk eller et skandinavisk språk samt engelsk flytende.
Erfaring fra hotellresepsjon og hotellsystemet Opera er en fordel.
Ansvar og oppgaver:
- Inn/utsjekk av gjester og henvisning av konferansegjester
- Styre egen kassebeholdning og oppgjør
- Opprettholde fokus på salg, service og kvalitet for å skape gode resultater
- Gjennomføre daglige rutiner og hotellets dagsoppgjør/kontrollrutiner
- Personlig oppfølging av gjester og mottak av gjestehenvendelser over telefon
Kvalifikasjoner:
- Erfaring fra hotellresepsjon er en fordel
- Du jobber strukturert, nøyaktig og kan raskt tilpasse deg ulike situasjoner
- Evnen til å ta beslutninger samt bevare roen under stress
- Du har en proaktiv og fleksibel serviceinnstilling ¿ en «Yes I Can!» - holdning
- Kjennskap til systemet Opera eller et annet bookingsystem er en fordel
- Gode språkkunnskaper, minimum norsk og engelsk
Vi tilbyr:
- Gode utviklingsmuligheter og kurs
- God kollektiv pensjonsforsikring
- Utfordrende jobb i et spennende og internasjonalt miljø
For mer informasjon vedrørende stillingen:
Kontakt Mazen Hajoo, Front Office Manager, tlf. +47 23 28 77 66.
Skriftlig søknad og CV kan sendes til mazen.hajoo@radissonblu.com.
Merkes som: Ekstra hjelp Resepsjonist
Tiltredelse: Snarest.
Søknadsfrist: 31.12. 2017
- UtdanningFagskoleutdanning, hotell- og restaurantfag
- PraksisHotellresepsjonist
- KompetanseResepsjonsarbeid - generelt, Dansk, Engelsk, Svensk, Bokmål
Lønn etter avtale
Epost: mazen.hajoo@radissonblu.com
Adresse: Tevlingveien 21 1081 OSLO
Web: http://https://www.radissonblu.com/en/hotel-osloalna