Partner1 Bemanning er en leverandør av vikar- og rekrutteringstjenester innen de fleste fagområder og bransjer. Våre rådgivere har mer enn 30 års erfaring innen bemanning og rekruttering - vår kompetanse sikrer seriøse ansettelsesprosesser.
Partner1 Bemanning er opptatt av kvalitet i alle ledd i en ansettelsesprosess og skreddersyr derfor løsninger for deg som kunde og medarbeider. Vi legger stor vekt på tilpasset og personlig oppfølging av alle våre kunder og medarbeidere, samtidig som vi respekterer dine behov og din tid!
Ansvarsområde Investorservice:
Ansvarlig for at rådgiver og kunde opplever forretningskonseptet; kundeadministrasjon, ordreprosess og
finansrapportering som god og effektiv. Bidra til at selskapet holder et høyt servicenivå og kvalitet i forhold til
gjeldende lover, forskrifter, bransjenormer og god forretningsskikk.
Den ansatte skal alltid rette seg etter de retningslinjer samt de til enhver tid gjeldende ordensregler og andre
interne reglementer. Funksjonsområde kan endres av selskapet dersom dette ansees nødvendig. I perioder
kan den ansatte måtte utføre arbeid utenfor det som vanligvis tilligger hans/hennes funksjon
Arbeidsoppgaver
Ansvarlig for et utvalg av samarbeidspartnere og Nomineeløsninger hvor ordre registreres, behandles og følges opp innen gitte tidsfrister.
Kvalitetssikring, og overordnet kontroll over alle ordre i prosess til ferdigstillelse (kjøp, salg, switch, corp. actions).
- Bankoverføring og oppfølging av transaksjoner mot ulike leverandører og kunder.
- Innhenting, registrering og oppfølging av produktinformasjon, kursinformasjon, corp. actions fra interne og eksterne kilder.
- Registrering, kontroll og oppfølging av transaksjonshonorarer mot Provisjonsavdelingen
- Produksjon og utsendelse av kunderettet materiell, som transaksjonskvitteringer og informasjonsskriv tilknyttet ordrebehandling.
- Kontaktperson mot ulike samarbeidspartnere, inkludert oppdatering og videreformidling av leverandørinformasjon.
- Løpende bankavstemming og andelsavstemming på porteføljenivå og leverandørnivå.
- Oppdatering av leverandørinformasjon og produktinformasjon i interne systemer og rutiner
- Effektivisering og utvikling av arbeidsverktøy og arbeidsprosesser
Personlige egenskaper
Generelt:
- Bistå med at avdelingen holder et høyt servicenicå
- Oppfølging og besvarelse av innkommende henvendelser (Customer Service)
- Kontroll og oppdatering av kundeinformasjon i interne system (Som eksempelvis bankkonto, adresser, ansvarlig rådgiver m.m.)
- Bistå til at Finansrapporter og skatterapporter blir produsert av god kvalitet innen gitte tidsfrister
- Bidra til et godt samarbeid mellom ulike avdelinger hos Formuesforvaltning - fokus på samhandling
- Ansvar for vedlikehold av rutiner/prosedyrer, bistå med opplæring, informasjonsdeling og utvikling i avdelingen
- Back-up for visse tildelte arbeidsoppgaver innunder Investorservice
- Behjelpelig med alle former for ad-hoc oppgaver som relaterer til tildelt ansvarsområde, samt andre administrative oppgaver
- Superbruker IT-verktøy som benyttes på Investorservice.
Stillingen er tenkt fast for den rette - oppstart januar/februar-18. Søknadsbehandling starter uke 1.
Arbeidsgiver:Partner1 Bemanning Drammen AS
Sted:Drammen
Bransjer:Bank, finans og forsikring
Tiltredelse:18.01.2018
Hentet fra:FINN
Se annonseMedium: Finn
Adresse: 3002 DRAMMEN