Oslo Skin Lab® er en del av NutraQ, et internasjonalt konsern som leverer kosttilskudd, medisinsk utstyr og skjønnhetsprodukter. Deres produktportefølje er spesialutviklet for nordiske forhold med ingredienser som har dokumentert effekt gjennom solide studier. Gruppen har virksomhet i Norge, Sverige, Danmark, Finland og Tsjekkia med ca. 170 ansatte. Deres organisasjonskultur bygger grunnverdiene; nyskapende, modig, ansvarlig og respektfull.
Har du erfaring med markedsføring og hjemmesider, og ønsker en spennende mulighet i et ekspanderende firma? Har du interesse for skjønnhetsprodukter og mote, og ønsker å bruke din kreative tilnærming for å lansere kampanjer?ser etter en Concept Manager som kan ta ansvar for den digitale markedsføringen deres.
INFORMASJON OM STILLINGEN:
Oslo Skin Lab® står bak; et skjønnhetsprodukt som bidrar til å redusere rynker fra innsiden av huden. Etter kun et år i Norge, Sverige og Finland er de nå i en spennende vekstfase som innebærer ekspansjon til nye markeder, med nylanseringer av veldokumenterte produkter for både utvendig og innvendig pleie i løpet av det kommende året.
Til denne spennende reisen trenger de en ny kollega som kan ta ansvar for den digitale markedsføringen mot det svenske markedet. Hvis dette blir deg, vil du sikre synlighet og tilgjengelighet til produktene gjennom deres digitale kanaler. Du vil, sammen med de få andre ansatte i bedriften, få en unik mulighet til å delta i utviklingen av DNA-et til Oslo Skin Lab® , og være en viktig bidragsyter for den utviklingen merkevaren står ovenfor.
Siden dette er en relativ ny merkevare, vil du få en fleksibel, variert og spennende hverdag. Arbeidsdagen vil gjerne inneholde planlegging og oppfølging av ulike markedsføringsaktiviteter, samtidig som man kontinuerlig observerer effekten av den for å finne den beste markedstilnærmingen. Man vil få midler til rådighet for å kommunisere produktene til målgruppen på en effektiv måte, og man vil få friheten til å være kreativ og nytenkende. Siden dette er en bedrift som fortsatt er i startfasen vil man bli gitt mye ansvar og selvstendighet, og man vil være med på den spennende veksten merkevaren står ovenfor.
VI TILBYR:
- En fast heltidsstilling i en nyetablert satsning, i trivelige lokaler på Ryen i Oslo.
- Grundig opplæring og tilgang på støttefunksjoner.
- En seriøs arbeidsgiver med fokus på det faglige og medarbeiderutvikling.
- Personalgoder som blant annet kantineordning, ukentlig massasje og naprapat, tilgang til treningsrom og utlån av ferieleiligheter i inn- og utland.
ARBEIDSOPPGAVER:- Annonseringskampanjer på web; utførelse og valg av kanaler.
- Webredaktør med ansvar for optimalisering av hjemmesiden deres.
- Aktiv deltakelse og oppfølging på sosiale medier (Facebook og Instagram).
- Utsendelse av nyhetsbrev via mail, samt øke mailbasen med nye leads.
- Kontaktpunkt for aktuelle samarbeidspartnere, eksempelvis bloggere og ulike mediehus.
- Analysering av lønnsomhet i markedsføringen, samt kontinuerlig oppfølging og justeringer av denne for å finne den beste markedstilnærmingen.
Utenom dette vil du kunne være med å bistå i utviklingen av nye reklamefilmer, samt bidra til utvikling av diverse printmateriell. Videre vil du kunne få oppgaver knyttet til ulike eventer og produktpromotering, og planlegging av markedsføringstiltak for å tiltrekke seg tidligere kunder. Dermed får du en svært fleksibel og sentral rolle i bedriften, der din mening vil være betydningsfull for retningen for det digitale konseptet til Oslo Skin Lab®.
VI SØKER DEG SOM:- Har fullført høyere utdanning innenfor markedsføring/økonomi/salg på bachelor- eller masternivå. Relevant arbeidserfaring kan kompensere for manglende utdanning.
- Har opparbeidet deg en forståelse fra netthandel gjennom tidligere arbeidsforhold.
- Har jobbet noen år med markedsføring og innehatt en eller flere betydningsfulle roller i din karriere.
- Svært gode kommunikasjonsevner, både på norsk og engelsk.
Det vil være fordelaktig med en arbeidsbakgrunn innen skjønnhet og hudpleie. For å lykkes i denne rollen er det viktig å kjenne målgruppen og ha forståelse for kundenes atferd.
Vi ser etter en person er tilpasningsdyktig, endringsvillig, tåler stress og holder høyt tempo. Det er viktig å være nøyaktig og kunne fullføre de prosjektene man har igangsatt. Samtidig er det viktig å være utadvendt og fremoverlent, samtidig som man tenker analytisk for å oppnå ønsket effekt på kampanjene man iverksetter. Du må påregne deg noe reisevirksomhet til de andre nordiske landene.
Høres dette ut som noe for deg? Da håper vi at du søker snarest. Til denne stillingen vil vi vurdere søknader fortløpende, noe som kan bety at vi legger ned annonsen så snart riktig person er funnet.Dette er en rekruttering, som innebærer at du vil bli fast ansatt i Oslo Skin Lab og NutraQ-konsernet. Academic Work er ansvarlig for rekrutteringsprosessen, og alle søknader og henvendelser skal derfor gå gjennom oss. Har du spørsmål om stillingen besvares disse på Logg inn for å se kontaktinformasjon.Søknadsfrist:04.03.2018
Arbeidsgiver:Oslo Skin Lab
Sted:Oslo
Bransjer:Velvære,Farmasi og legemiddel,Markedsføring og annonsering
Tiltredelse:18/03/18
FINN
Logg inn for å se kontaktinformasjon0
Adresse: 0680 OSLO