Vil du ansvaret for selve hjertet av salgsoperasjonen til Norsk Tipping?
Direktør KundemøteNorsk Tipping har noen av landets mest kjente merkevarer, og lever av å skape forventning og glede. Hvert år går hundre prosent av overskuddet tilbake til frivilligheten i Norge. Likevel blir vi ikke målt på kroner og øre. Norsk Tipping er eid av staten, og har et sosialpolitisk samfunnsoppdrag. Vi måles først og fremst på hvor godt vi bidrar til å holde nivået på problemspill i befolkningen nede. Hovedoppgaven vår er å tilby pengespill på en ansvarlig måte, og å få nordmenn til å velge det lovlige og trygge alternativet.Stadig flere kundemøter skjer digitalt, endringer skjer raskt og kravene til omstilling og organisasjonsutvikling øker. Som Direktør Kundemøte er du ansvarlig for selve hjertet av salgsoperasjonen til Norsk Tipping.Du må evne å balansere utviklingen av kommersielle mål og strategier, med et ansvarlig spilltilbud. Direktør Kundemøte skal drive og videreutvikle en sentral operasjon som er en svært viktig bidragsyter til hvordan Norsk Tipping møter nye kundebehov i en digital hverdag. Avdelingen eier, drifter og forbedrer kundemøter, operasjonaliserer og implementerer strategi og sikrer gode kundeopplevelser basert på innsikt i marked, målgrupper og kunder.Stillingen er en del av toppledergruppen i Norsk Tipping og rapporterer til administrerende direktør. Avdelingen har omlag 170 ansatte.HovedansvarOrganisere og lede Norsk Tippings kommersielle (kundemøte) organisasjonInitiere, strukturere og forestå de markeds- og salgsstrategiske prosessene, basert på til enhver tid gjeldende strategiVære en viktig bidragsyter i Norsk Tippings toppledergruppeVidereutvikle og drive salgsoperasjonen gjennom enhetene i kundemøteStrategisk utviklingsansvar for selskapets merkevarer, produktportefølje og distribusjon omnikanal, herunder sørge for en balansert utvikling av kategoriene som ivaretar attraktivitet, ansvarlighet og effektiv driftHvem er du?Høyere utdanning innen eksempelvis markedsføring, teknologi, økonomi, kommunikasjon, innovasjon eller tilsvarendeRelevant ledererfaring med å lede ledere i en større virksomhetErfaring fra kundeorienterte virksomheterErfaring med strategisk salgsledelse, produktutvikling og omnikanal distribusjonKjennskap til digital tjenesteutvikling og salgGod kjennskap til forretningsutviklingErfaring med å bygge sterke teamVerdsatte personlige egenskaperAktuelle kandidater har med seg kunnskap og erfaringer som gjør at man kan innta rollen med tyngde og troverdighet, ved at man inngir tillit gjennom kompetanse, både internt og eksternt. Som direktør kundemøte er du en utpreget relasjonsbygger og stiller høye krav til deg selv, dine kollegaer og samarbeidspartnere. Med utstrakte samarbeidsegenskaper evner du å spille andre gode. Du er utålmodig og tålmodig på samme tid; tørr å utfordre. Du har et godt strategisk hode, kommer raskt til kjernen i en utfordring samtidig, som du har interesse for å forstå detaljene. Du evner å sette deg inn og forstå Norsk Tippings posisjon, som et ansvarlig spillselskap.Vi verdsetter mangfold og oppmuntrer kandidater med ulik bakgrunn og erfaring til å søke.Søknadsfrist: 31.12.2023. Søknader vil bli behandlet fortløpende.Arbeidssted: HamarVed spørsmål eller behov for mer informasjon, ta kontakt med våre rådgivere Hartmark Executive Search ved Helene Graver, tlf. 940 85 000, helene@hartmarkexecutive.no eller Sondre Nygård Trønnes, tlf. 901 07 296, sondre@hartmarkexecutive.no. Epost: sondre@hartmarkexecutive.no Adresse: 2315 HAMAR901 07 296
Frist
31.12.2023