Making the everyday extraordinary - Fiskars serves consumers and customers around the world with a brand portfolio of globally recognized brands including Fiskars, Gerber, Iittala, Royal Copenhagen, Waterford, and Wedgwood. Building on our mission to create a family of iconic lifestyle brands, Fiskars' vision is to create a positive, lasting impact on our quality of life.
Please visit www.fiskarsgroup.com for more information
Merkevarehuset Fiskars Norway AS er en del av Fiskars Group konsernet, og vi håndterer Fiskars' portefølje av anerkjente brands for det norske markedet. Vi arbeider for å levere kvalitet i alle ledd til våre kunder og forbrukere. Våre verdier; Integritet, Innovasjon, Ansvarlighet og Teamwork, står sentralt i vårt DNA og legger føringer for hvordan vi opererer i vårt daglige arbeid.
Kundeservice i Fiskars Norway jobber både mot kunder og forbrukere, og er en av Fiskars viktigste bidragsytere relatert til kundetilfredshet og konkurransekraft i markedet. Kundeservice er Fiskars sitt ansikt utad og skal med sin positive og løsningsorienterte innstilling skape gode relasjoner til kundene. Internt er kundeservice et bindeledd mellom de ulike avdelingene hos Fiskars, og samarbeider aktivt med alle parter. Vi søker nå en ny medarbeider til vårt team som kan være med på å løse våre daglige oppgaver og hjelpe med å koordinere disse i teamet.
Arbeidsoppgaver :
- Registrering og endring av ulike typer ordrer til kunder
- Svare på spørsmål fra kunder, forbrukere og kollegaer relatert til produkter, produktkvalitet, tilgjengelighet og leveringer
- Følge opp og spore ordrer for å sikre leveringer til kunder
- Håndtere alle typer reklamasjoner til kunder og forbrukere på en profesjonell måte
- Vedlikehold av Fiskars ERP-system: vedlikehold av ordrestock, endring av ordredatoer ved behov, sletting av gamle ordrer mm.
- Sentralbordoppgaver
- Bidra til videreutvikling av kundeservice sine interne arbeidsprosesser og rutiner, samt samarbeid med salg
- Koordinere ovennevnte daglige oppgaver i teamet
Andre oppgaver som tilfaller kundeservice er bl.a. å støtte salgsavdelingen ved ulike arrangementer og messer, bidra aktivt til generell utvikling av kundeservice, samt til godt samarbeid mellom de ulike avdelinger i Fiskars Norway og internt i Kundeservice.
Den vi søker:
- Brenner for god service mot kunder og ønsker bidra til å bygge en god kultur sammen med resten av teamet
- Har gode evner til å lære seg produkter og systemer raskt, og ønsker å utnytte systemer til mest mulig effektiv drift
- Jobber selvstendig, er nøyaktig, og har "øye for detaljer"
- Har sterke samarbeidsevner
- Er proaktiv og streber etter å kontinuerlig forbedre og effektivisere service mot kunder og interne arbeidsprosesser
- Trives godt med telefon som arbeidsverktøy
- Snakker og skriver flytende norsk, og har gode kommunikasjonsevner
- Har gode engelskkunnskaper - både skriftlig og muntlig
- Har erfaring fra kundeservice, fortrinnsvis innen varehandel
- Erfaring med bruk av SAP vil være en fordel men ikke et krav
- God kjennskap til Fiskars sine produkter er en fordel
Dersom du kjenner deg igjen i beskrivelsen overfor og er interessert i denne stillingen, vennligst send oss en søknad senest 30.9.
For de som ønsker å legge ved en video i søknaden setter vi stor pris på det, spill da inn en kort snutt hvor du forteller hvem du er og hvorfor du er interessert i denne stillingen.
Søknadsfrist:30.09.2018
Arbeidsgiver:Fiskars Norway AS
Sted:Oslo
Bransjer:Butikk og varehandel
Tiltredelse:01.11.2018
Adresse: 0484 OSLO