Britannia Hotel i Trondheim totalrenoveres over 3 år og re-åpner den 01. April 2019. Hotellet får 257 nye rom og suiter, seks restauranter og barer, spa & gym, ballroom og selskapslokaler, i tillegg til nye konferanse- og møtefasiliteter. Britannia Hotel er medlem i The Leading Hotels of the World og det forplikter med 800 krevende kvalitetsstandarder som skal etterleves i driften av hotellet.
Tiden er nå kommet for å søke etter det aller viktigste innholdet i nye Britannia Hotel, nemlig menneskene.
Vi er på jakt etter uredde personer med høy integritet, som har respekt for faget, er utviklingsorientert og alltid i forkant. En medarbeider på Britannia skal se gjestenes behov før de oppstår og løse alle utfordringer med et smil. Vi ønsker oss mennesker som har en indre motivasjon til å yte ekte service fra hjertet, som er glad i folk og som vil fortelle de unike historiene om Britannia til både nye og gamle gjester.
For å nå våre høye mål søker vi en positiv og offensiv person som har kontroll-genet på plass. Som HR- og Økonomimedarbeider skal du assistere ledere slik at alle ansatte i Britannia Hotel AS har korrekte økonomiske og juridiske betingelser. Du skal også delta i den daglige regnskaps- og kontrollfunksjonen i bedriften, foruten være kontaktpunkt mot eksterne forbindelser og samarbeidspartnere.
Arbeidsoppgaver
Forvalte personalarkivet, foreta lønn, trekk og utbetaling i henhold til godkjente timelister. Oppfølging av sykefravær og kontakt med offentlige myndigheter. I tillegg kommer bilagsregistrering, avstemminger, mva-oppgjør, rapportering og annet som hører inn under økonomiavdelingens ansvar.
Kvalifikasjoner
Minimum tre års utdannelse og fem års arbeidserfaring innenfor HR og/eller Økonomi. Erfaring fra hotell er en fordel. Skandinavisk og Engelsk språk må beherskes flytende.
Personlige egenskaper
Du skal være positiv og offensiv og dermed bidra til et godt arbeidsmiljø. Strukturert og nøyaktig i utførelsen av arbeidsoppgavene. Inkluderende overfor kolleger.
Vi tilbyr
En svært ambisiøs arbeidsplass og et dynamisk og spennende arbeidsmiljø
Konkurransedyktige betingelser
Kurs og kompetanseutvikling
Kontaktinformasjon
Brynjar Hovstein, Business Controller,
Logg inn for å se kontaktinformasjon,
Logg inn for å se kontaktinformasjonArbeidssted
Dronningens gate 5
7011 Trondheim
Søk på stillingen:
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver:Britannia Hotel ASReferansenr.:
Logg inn for å se kontaktinformasjon07Stillingsprosent: 100%Søknadsfrist: 30.09.2018
Adresse: Dronningens gate 5 7011 TRONDHEIM