VI SØKER CUSTOMER CARE REPRESENTATIVE -- DELTID (60%)
Telia Norge søker motiverte og lærevillige kunderådgivere på deltid med oppstart i uke 46 til vårt kundesenter her i Trondheim
Søker du et godt arbeidsmiljø hvor du får mulighet til å opparbeide deg god kompetanse på veiledning og salg? Hvis du har interesse for teknologi, er tilpasningsdyktig og trives i en travel arbeidshverdag er sjansen stor for at det er nettopp deg vi ønsker med på laget vårt nå som vi skal ansette flere kollegaer. Vi søkerCustomer Care Representativesom gjennom ulike kanaler skal bidra til å ivareta alle våre fantastiske Telia-kunder!
OVERORDNET ANSVAR OG ARBEIDSOPPGAVER
Vårt mål er å ha de mest fornøyde kundene i bransjen, og vi søker deg som deler denne ambisjonen med oss. Det er dessuten viktig at du selv også bidrar med ideer og initiativ som gjør oss i stand til å sammen gi enda bedre kundeopplevelser.
Som Customer Care Representative vil du være en del av Customer Care i Telia. Du vil rapportere til Team Leader Telia, og jobbe fast mandag, tirsdag og fredag innenfor vår åpningstid 08-20. Hovedtyngden av skiftene vil være 08-16. Vi ser derfor etter deg som er fleksibel ift arbeidstid, men som gjerne studerer eller gjør noe annet ved siden av å jobbe her hos oss.
Din rolle vil innebære å:
- Ivareta innkommende kundehenvendelser i flere kanaler, hovedsakelig via telefon og chat
- Aktivt salg av Telias abonnement og tjenester
- Bidra til gode resultater for å sikre effektiv kundeservice i verdensklasse
Ønskede kvalifikasjoner:
- God generell IT- forståelse
- Gode skriftlige og muntlige kommunikasjonsevner på norsk og engelsk
- Det er en fordel om du har erfaring fra arbeidsmiljø med høyt tempo, og gjerne fra kundeservice
Dette ser vi etter:
Det viktigste for oss er ikke hva du har gjort før, men hvem du er og hva du har lyst til å oppnå. Derfor kommer vi til å vektlegge personlige egenskaper, og vi er spesielt ute etter deg som:
- Er målrettet, strukturert og har gode kommunikative evner
- Har kundenes beste i fokus, hele tiden - Du er god til å sette deg inn i andres situasjon, tenke løsninger og opptatt av å levere de aller beste kundeopplevelsene
- Motiveres av å jobbe etter mål, og som er engasjert i å oppnå resultater
- Er ryddig og ansvarsfull - Det kommer til syne i at du holder orden i det du jobber med, du er punktlig og presis, og du er i stand til å bevare fokuset i hektiske perioder
- Du tilegner deg raskt kunnskap og nye ferdigheter
Vi er opptatt av å nå målene våre sammen, og vi søker deg som er en god lagspiller som også bidrar til at vi skal fortsette å ha et arbeidsmiljø vi er stolte av å tilhøre. Er det deg vi søker?
Vi tilbyr også:
Gode lønnsbetingelser.
Kursing i Telias produkter, tjenester og systemer. Det gjennomføres en grundig to ukers opplæring før oppstart i regi av Telia Quality & Training.
Flotte og moderne lokaler på Pirsenteret -- med fantastisk utsikt over Trondheimsfjorden.
Et godt arbeidsmiljø. Tilgang til treningsrom. Bedriftsidrett.
Søknadsfrist: 13.10.
Ved spørsmål om stillingen ta kontakt med Teamleder Telia, Stephan Sveen Sollie + Logg inn for å se kontaktinformasjon05
Adresse: Trondheim,7010 Trondheim