Telia Norge er et teknologiselskap i forandring - sammen har vi lagt ut på reisen mot å bli New Gen Telco. Vi er i full gang med å utforske morgendagens teknologi, produkter og tjenester, og vi har en solid posisjon i det norske markedet. Fra et konsernperspektiv er Norge et uttalt satsingsområde for Telia Company, og du kommer raskt til å oppdage hvor kundeorienterte dine nærmeste kollegaer og resten av organisasjonen er. Du vil tilhøre et team som består av mennesker som brenner for innovasjon og endring, med høy kompetanse og sterk lagånd!
Vi består av merkevarene Telia, OneCall, MyCall, Phonero og GET.
Få en fot innenfor et av Norges fremste teknologiselskap!
VI SØKER CUSTOMER CARE REPRESENTATIVE -- DELTID (40%)
Telia Norge er på jakt etter løsningsorienterte kunderådgivere, med et glimt i øyet.
Oppstart er planlagt til uke 38 i vårt kundesenter her i Trondheim.
Søker du et ungt og energisk arbeidsmiljø hvor du får mulighet til å opparbeide deg god kompetanse innen rådgivning og salg?
Har du du interesse for teknologi, er tilpasningsdyktig og trives i en travel arbeidshverdag så er sjansen stor for at det er nettopp deg vi ønsker med på laget vårt nå som vi skal ansette flere kollegaer.
Vi søker Customer Care Representatives som gjennom ulike kanaler skal bidra til å ivareta alle våre fantastiske Telia-kunder!
OVERORDNET ANSVAR OG ARBEIDSOPPGAVER
Vårt mål er å ha de mest fornøyde kundene i bransjen, og vi søker deg som deler denne ambisjonen med oss. Det er dessuten viktig at du selv også bidrar med ideer og initiativ som gjør oss i stand til sammen å gi enda bedre kundeopplevelser.
Som Customer Care Representative vil du være en del av Customer Service & Delivery i Telia. Du vil rapportere til Team Leader på Part Time, og arbeidstidene er hovedsakelig mandag - fredag 16 - 20, lørdag 09 - 17, og søndag 10 - 15.
Din rolle vil innebære å:
- Ivareta innkommende kundehenvendelser i flere kanaler, hovedsakelig via telefon og chat
- Salg av Telias abonnement og tjenester
- Bidra til gode resultater for å sikre effektiv kundeservice i verdensklasse
Ønskede kvalifikasjoner:
- God generell IT- forståelse
- Gode skriftlige og muntlige kommunikasjonsevner på norsk og engelsk
- Det er en fordel om du har erfaring fra arbeidsmiljø med høyt tempo, og gjerne fra kundeservice
Dette ser vi etter:
Det viktigste for oss er ikke hva du har gjort før, men hvem du er og hva du har lyst til å oppnå. Derfor kommer vi til å vektlegge personlige egenskaper, og vi er spesielt ute etter deg som:
- Er målrettet, strukturert og har gode kommunikative evner
- Har kundenes beste i fokus, hele tiden - Du er god til å sette deg inn i andres situasjon, tenke løsninger og opptatt av å levere de aller beste kundeopplevelsene
- Motiveres av å jobbe etter mål, og som er engasjert i å oppnå resultater
- Er ryddig og ansvarsfull - Det kommer til syne i at du holder orden i det du jobber med, du er punktlig og presis, og du er i stand til å bevare fokuset i hektiske perioder
- Du tilegner deg raskt kunnskap og nye ferdigheter
Vi er opptatt av å nå målene våre sammen, og vi søker deg som er en god lagspiller som også bidrar til at vi skal fortsette å ha et arbeidsmiljø vi er stolte av å tilhøre. Høres dette interessant ut? Da tror jeg vi blir en god match!
Vi tilbyr:
- Gode lønnsbetingelser
- Kursing i Telias produkter, tjenester og systemer. Det gjennomføres en grundig opplæring før oppstart, i regi av Academy.
- Flotte og moderne lokaler på Pirsenteret -- med fantastisk utsikt over Trondheimsfjorden
- Et godt arbeidsmiljø. Tilgang til treningsrom. Bedriftsidrett
Søknadsfrist: 16.08.2020
Ved spørsmål om stillingen ta kontakt med Operation Manager, Christian Johansen, tlf: + Logg inn for å se kontaktinformasjon11
Adresse: Trondheim,7010 Trondheim