Moskenes sykehjem
Moskenes sykehjem er samlokalisert med hjemmebaserte tjenester og består av sykehjemsavdeling med 16 institusjonsplasser, kjøkken og vaskeri og en avdeling med 8 hybler som betjenes av hjemmesykepleien. For stilling ved Moskenes sykehjem vil arbeidsområde omfatte sykehjem og hjemmetjeneste (ettermiddag og helg). Som sykepleier vil du få en utfordrende og spennende arbeidshverdag. Pasientene har ulike hjelpebehov slik at det gis sykepleie på flere områder.
Om stillingen
Innenfor helsesektoren søker vi deg som engasjert medarbeider, som liker faglige utfordringer og har gode samarbeidsegenskaper. Du må kunne arbeide selvstendig, tverrfaglig og samtidig kunne stå i faglige utfordringer. Du må være opptatt av å holde høy faglig standard og aktivt bidra med å utvikle kvaliteten på tjenesten. Personlig egnethet i forhold til samarbeid, kvalitet og arbeidsmiljø vil bli særskilt vektlagt.
Vi har nå ledig 1 fast 100 % stilling som sykepleier ved Moskenes sykehjem med tiltredelse snarlig, etter avtale.
Arbeidet inngår i turnus med jobbhelg.
For tiden arbeides det med organisasjonsutvikling og tiltak for å rekruttere og beholde fagpersonell. Det er vedtatt et eget rekrutteringsprosjekt, der ulike økonomiske tiltak inngår. Det vil derfor bli gitt rekrutteringstillegg for å gjøre stillinger mer attraktive for søkere. Som søker kan du ta kontakt med Helse- og omsorgssjef, Sverre Monsen, tlf. Logg inn for å se kontaktinformasjon, for informasjon omkring rekrutteringsprosjektet.
Arbeidsoppgaver
- Sykepleiefaglig ansvar for pasientene ved avdeling
- Ansvar for fordeling av ressurser og oppgaver, samt dokumentasjon og rapport
- Kommunikasjon og samarbeid med kollegaer og eksterne aktører
- Sikre god samhandling med og oppfølging av pårørende og pasientene
- Bidra til opplæring og faglig veiledning av kollegaer
Kvalifikasjonskrav
- Norsk autorisasjon som sykepleier
- Gode norskkunnskaper både muntlig og skriftlig
- Førerkort klasse B.
- Har gode data – og dokumentasjonskunnskaper
Personlige egenskaper
- Du har høy servicegrad med brukere i sentrum og god evne til å kommunisere
- Du har evne til å motivere, avklare og stille krav til brukere
- Du bidrar til et godt arbeidsmiljø
- Du er løsnings- beslutnings og resultatorientert
- Har gode datakunnskaper
- God samarbeidsevne
- Personlig egnethet vektlegges
Vi tilbyr
- Trivelig arbeidsmiljø
- God pensjonsavtale (KLP)
- IA-avtale og bedriftshelsetjenester
- Flyttegodtgjørelse etter kommunens reglement
- Vi kan være behjelpelig med å skaffe bolig og barnehageplass
- Lønn etter gjeldende avtale.
Spørsmål om stillingen
Nærmere opplysninger om stillingene gis av Helse- og omsorgssjef Sverre Monsen tlf. Logg inn for å se kontaktinformasjon eller e-post: Logg inn for å se kontaktinformasjon, eller Kjellaug Jensen tlf. Logg inn for å se kontaktinformasjon eller epost Logg inn for å se kontaktinformasjon
- Tilsetting skjer på de vilkår som framgår av gjeldende lov, reglement og tariffavtale.
- Det er 6 måneders prøvetid. Det trekkes 2 % av brutto lønn til gunstig pensjonsordning.
- Politiattest ikke eldre enn 3 måneder må fremvises før tiltredelse.
- Egenerklæringsskjema for MRSA og tuberkulose.
- Aktuelle søkere kan bli kalt inn til intervju. Ved tilsetting vil det, i tillegg til formelle kvalifikasjoner og relevant erfaring, bli lagt avgjørende vekt på personlig egnethet for den aktuelle stillingen.
- Referanser, minimum to, bes oppgitt i søknaden. Tilsetting snarlig etter avtale.
Søknad og CV samt referanser, vedlagt bekreftede kopi av vitnemål og attester, sendes elektronisk via link på denne siden.