<  
>  
Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv
Stillingsannonse

Paid Social Expert (Junior/Medior/Senior) Fullstakk

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Stillingsbeskrivelse

Vil du være med i det som skal bli Norges mest anerkjente fagmiljø for Paid Social?

Ønsker du deg en jobb der du kan utvikle deg videre, om det er langt ned i fagmaterien eller til å bli en kompetent strategisk rådgiver for kundene? Vi leter etter deg som allerede er/ønsker å bli en ekspert/senior!

Mål for stillingen:
Våre eksperter innen Paid Social skal levere arbeid av høy kvalitet til våre kunder og andre ansatte i Fullstakk ved å bruke sin kompetanse til å skape verdi og til å lære opp kunder og andre ressurser.

Vår Paid- Social avdeling: Vi består i dag av to eksperter og to juniorer. Vi har et solid kundegrunnlag og kan vise til flere sterke brands og spennende start-ups i porteføljen. Vi ramper opp og gjør oss klare for å ta på oss flere profesjonelle kunder, særlig innenfor e-commerce og b2c - og her trenger vi deg til å bli med på reisen! Vi ser etter en ytterlig ekspert- og det er gjerne en som er klar til å hoppe opp fra et juniornivå eller som allerede er en senior.

Din karriere hos Fullstakk: Din utvikling er ditt og vårt ansvar, og det må vi bygge struktur for å kunne sikre at skjer. I Fullstakk vil din utvikling alltid være preget av fagkompetanse og forretningsforståelse, men du velger selv om du vil dykke dypt i faget, om du vil lære deg flere fag - og om du vil begynne å bevege deg mot å bli Growth Manager.
Vårt løfte til deg er at vi skal hjelpe deg dit! Se på stillingen som Growth Manager her om du lurer på hva det er :)

Ansvarsområder:

  • Operasjonell fortreffelighet:

    • Levere på fagområdet i henhold til avtale med kunde.
    • Utvikle og komplettere strategier for å nå kundens mål.
    • Sikre nøyaktighet og at best practice er ivaretatt i alle dine leveranser.
    • Rapportere til kunde og rådgiver/prosjektleder.
    • Delta i og bidra med verdi i workshops med kunde.
  • Analyse og data

    • Analysere kundens data i verktøy som Facebook ads manager Google Sheets/Excel og Google Analytics.
    • Utvikle seg selv, faget og kunden.
  • Være med å utvikle fagavdelingen ved å hele tiden lære og eksperimentere

    • Pushe kunden til å teste nye muligheter innenfor faget.
    • Tilegne seg ny kunnskap innen faget, aktivt holde seg oppdatert.

Ønskede kvalifikasjoner:

  • God kommunikative og svært gode pedagogiske evner generelt.
  • En god relasjonsbygger.
  • Tidligere byråerfaring er en fordel, ikke et krav.
  • Flytende norsk og engelsk -- andre språkkunnskaper utover dette er et pluss.
  • Fag-spesifikt:
    • Minimum 1-2 års erfaring med arbeid innen progressiv (primært)facebook annonsering.
    • Erfaring fra store/komplekse kontoer, særlig innen e-commerce og B2C.
    • Har et strategisk mindset og jobber aktivt med gode optimaliseringsrutiner for kunder.
    • Erfaring med Snapchat, LinkedIn og Tiktok er ikke et krav, men et stort pluss.
    • God kreativ rådgiver, da kanalen krever forståelse for rollen til det visuelle. Det er ikke et krav at du kan redigere bilde/video, men et stort pluss
    • Relevant utdanning. Praktisk erfaring kan veie opp for en akademisk grad.

Har lyst til å være med å bygge videre på et spennende fagområde sammen med oss?

Vi kan tilby deg…

  • En fantastisk arbeidsplass hvor du kan utvikle deg og ha herlige kollegaer!
  • Konkurransedyktig lønn.
  • Tid til kursing, seminarer og egenlæring.
  • Gode forsikringsordninger(helse, reise+).
  • Kule lokaler sentralt i oslo, med pizza- og cocktailbar i første etasje.
  • Fleksibel arbeidsplass med rom for både kontorarbeid og hjemmekontor.



Adresse: Oslo

Om arbeidsgiveren

Fullstakks unike historie

Start en:

Fullstakk ble startet i 2016 av 3 gründere med erfaring fra flere startup-prosjekter de hadde gjort sammen. Etter å ha sett potensialet i digital markedsføring for startups og mangelen på kompetanse i markedet, startet de Fullstakk Marketing. Målet var å bygge et byrå som skulle levere dokumenterbar økonomisk vekst til kundene sine ved hjelp av digital markedsføring med datadrevne arbeidsmetoder og gjennomsiktighet.

De fikk raskt på plass kunder som Sonans, If Skadeforsikring, Metier og startups som Nabobil og Monner. Med full dedikasjon til Fullstakk-prosjektet tok de inn frilansere for å øke kapasiteten innen SEM, SEO, sosiale medier og CRO.

En første spinoff ? ? Allerede andre året i Fullstakks liv så gründerne potensialet i brukertesting og behovet for digitalisering. De startet derfor en spinoff som skulle bygge teknologi for å digitalisere en overraskende lite modernisert bransje. Én av de tre gründerne gikk derfor ut av Fullstakk for å fokusere 100% på satsingen. Dette selskapet ble hetende Teston, var eid av alle tre Fullstakk-gründerne og vokste raskt med investeringer fra anerkjente investorer. Ønsket om å fortsette å jobbe slik i Fullstakk var stort: identifisere behov for teknologi, bygge den i byrået og spinne den ut i egne selskaper. Teston ble i 2020 solgt til amerikanske UserTesting for rundt 100 millioner kroner-- etter bare 3 år.

Fra prosjekt til plattform ? Mot slutten av 2017 var byråarbeidet i Fullstakk i ferd med å vokse ut av strukturen med de 2 gjenværende gründerne og frilansere. Julen 2017 fikk Fullstakk signert Fridtjof Hødnebø som partner og daglig leder med erfaring fra blant annet Google og Kitchen Reklamebyrå. Hans ambisjon var å bygge en solid byråplattform, samt å fortsette fokus på teknologi for å ha egne verktøy i byrået og muligheter for å kommersialisere dem på sikt. Ved hans oppstart i april 2018 ble 2 av de faste frilanserne ansatt og Christopher Elverum, med erfaring fra Rørleggerkjeden Comfort og Telenor kom inn som SEO-ansvarlig. Byrået gikk fra 2 gründere til 6 ansatte på 2 måneder, og Fullstakk hadde gått fra å være et prosjekt til å bli en plattform man kunne bygge videre på.

Drastiske endringer og vekst ? Teston skulle få store konsekvenser for Fullstakk: bare måneder etter at Fridtjof og Christopher begynte kom tilbudet om en stor investering til Teston, men med krav om at alle de 3 gründerne i Fullstakk/Teston skulle jobbe der fulltid. De valgte da å trekke seg ut av Fullstakk, og byrået mistet 2 av sine mest strategiske og dedikerte ressurser. For å kjøpe dem ut kom gründerne bak 24SevenOffice på banen, med sin lange erfaring i å bygge selskaper. De så etter et byrå med tech-fokus som kunne være med å bygge det digitale økosystemet SevenOffice vil være: regnskap, ERP, bank, nettbutikk -- og markedsføring. I januar 2019 var alle de originale gründerne i Fullstakk ute og nye eiere var på plass: det var tid for å bygge videre på plattformen. Fra 2018 til 2019 økte omsetning fra 10 til 20 millioner med sunn drift og flinke nye ansatte. Første dedikerte utvikler til å bygge teknologi ble ansatt høsten 2019 og 2020 så ut til å bli et knallår, hvor Fullstakk virkelig skulle få realisert sine planer både som byrå og tech-selskap.

?
COVID-19 ? Tidlig i 2020 kom COVID-19 og alt endret seg. Fullstakk fikk en nedgang i inntekter og salg, men var allerede i juni helt tilbake og innen slutten av året leverte vi over budsjett. Allikevel var året tungt med hjemmekontor og det ble ikke noe bedre i november da Oslo stengte ned igjen, og skulle forbli stengt i et halvt år. Gjennom denne vanskelige tiden vokste Fullstakk likevel videre og leverte over 50% omsetningsvekst i korona-året. Gjennom 2020 bygde Fullstakk mer teknologi for seg selv og rigger seg nå for lansering av neste spinoff til høsten 2021. Her putter vi inn vår prototype samt flere millioner i oppstartsfinansiering. Vi går sammen med en gründer fra utsiden som skal få bygge et martech-eventyr. 2021 startet godt, men mange er nå slitne etter lang tid hjemme. Det har vært lite tid til å sitte sammen og å opprettholde gode bånd, og Fullstakk opplevde for første gang i sin historie at ansatte sluttet. Dette er en naturlig del av livet til en organisasjon og krever at man tilpasser seg. Dette må vi gjøre ved å bygge strukturer og prosesser for et selskap i vekst -- derfor trenger vi nå folk til å være med på nettopp dette arbeidet.

Veien videre. ? Nå er høsten 2021 her og slutten på pandemien er i sikte. Fullstakk har vokst organisk i 5 år og vi skal fortsette å bygge stein for stein. Dersom du vil være med på reisen videre vil vi gjerne snakke med deg! Ta en kikk på ledige stillinger så tar vi en prat :)

Les mer om Fullstakk

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Se flere annonser

Vi søker Produksjonsleder til vårt nye høyteknologiske anlegg på Digernes Næringspark!
11.05.2025 Ålesund
Vi søker Teknisk leder til vårt nye høyteknologiske anlegg på Digernes Næringspark!
11.05.2025 Ålesund
Vil du være den som legger til rette for at ungdom får en positiv opplevelse med sitt første møte med
11.05.2025 Oslo
Er du vår nye prosjektleiar i Førde/Sunnfjord? Vi ser etter deg som vert trigga av utfordringar, likar samarbeid og involvering
02.06.2025 Sunnfjord
Om oss Vi mener at inkludering og mangfold er en styrke. Vi ønsker oss kollegaer med ulike kompetanser, fagkombinasjoner, livserfaring
29.05.2025 Oslo
I Bane NOR har vi ett felles mål – å sette spor vi er stolte av, som kan drive samfunnet
25.05.2025 Oslo
Vi ser etter deg som vil være med på det grønne skiftet! I Bane NOR har vi ett felles mål
25.05.2025 Hamar
Vi ser etter deg som vil være med på det grønne skifte! I Bane NOR har vi ett felles mål
25.05.2025 Trondheim
Vis alle 36.627 ledige stillinger

Fakta om Fullstakk