Konsernkommunikasjon marked har ansvaret for forvalte og utvikle konsernets merkevarer Posten og Bring. Vi har ansvar for markedsanalyser, mediestrategier, sponsing og kampanjer for å styrke konsernets strategiske posisjon i markedet og omdømme. Posten Norge har en nordiske strategi som krever at vi fremstår med en klar og tydelig profil i Norden – og at kundene ser helheten i vårt tilbud.
Markedskoordinator skal være en ressurs og støtte for markedsdirektøren og markedssjefene. Du vil få være med å planlegge og gjennomføre reklamekampanjer primært for merkevaren Bring, men også være involvert i andre prosjekter og leveranser i avdelingen og på tvers av divisjoner og landområder.
Andre arbeidsoppgaver vil være:
- planlegging og gjennomføring av kommunikasjonsløsninger for TV, print, web og annet kampanjemateriell
- mediekjøp i forbindelse med kampanjer
- utvikling og forvaltning av retningslinjer med fokus på løpende oppdatering av Brand site
- anbudsprosesser
- utarbeidelse av markedsbudsjett, samt løpende budsjettoppfølging og rapportering mot Konsernstab Økonomi
Du har minimum 3-årig høyere utdannelse innen markedsføring eller økonomi, og erfaring innen markedsrelatert arbeid. Du har erfaring med kampanjeplanlegging og kampanjegjennomføring og du har erfaring fra samarbeide med reklamebyråer. Du er vant til å drive prosjekter og interne prosesser fortrinnsvis i et stort internasjonalt konsern. Arbeidsformen din er strukturert, og du har god vurderingsevne. Du samarbeider godt, og er en utadvendt person som raskt knytter kontakter.
Vi tilbyr spennende og utfordrende arbeidsoppgaver i et faglig sterkt markedsmiljø med gode utviklingsmuligheter for rett person. Vi har moderne og svært sentralt beliggende kontorer.
Har du spørsmål til stillingen kan du ta kontakt med markedsdirektør Posten Norge AS Gro Myking på tlf. 913 55 568 eller markedssjef Bring Magne Hertzenberg på tlf. 913 39 045.
Søk stillingen via vedlagte link innen 17. mars 2011.