Får du energi fra å yte service og veilede kunder i deres spørsmål? Er du strukturert samtidig som du tar ansvar og initiativ? Og har du evnen til å samarbeide med ulike kompetanser for å nå et felles mål? Da er dette den rette stillingen for deg!
I Paragon Nordic er vi en partner for kundene våre – hele veien fra idé til produktet deres står i butikk. Som kundekoordinator fungerer du som bindeledd mellom kunden og selskapets ulike enheter og jobber for å skape et langsiktig og godt samarbeid med våre kunder. Du jobber veldig tett med selskapets selgere, hvor du i fellesskap gjør kundens visjon til virkelighet. Ditt viktigste arbeidsverktøy er vårt ERP-system Jeeves og dagene dine er fylt med både kundekontakt og samhandling med kolleger i selskapet. Reiser for å delta på kundemøter kan forekomme.
Hovedoppgaver:
• Koordinering i samarbeid med kunden om planlegging av produksjon, lager og levering
• Pågående arbeid som inkluderer ordreplassering, leveringsinformasjon og oppfølging
• Spørsmål fra kunder om produkter og tjenester
• Sammenstille og registrere informasjon om nye produkter i relevante systemer
• Koordinere prosjekter med fokus på produktlansering
• Koordinering internt rundt kundenes prosjekter under utvikling av nye produkter
VI SØKER DEG
Vi tror du har to til tre års tidligere arbeidserfaring fra innesalg, kundekoordinering, prosjektkoordinering eller lignende. Du må gjerne ha jobbet i produksjonsindustrien, med B2B eller i salg eller lignende som gir deg forståelse og kunnskap som er relevant for våre kunder.
Du har erfaring fra prosjektarbeid for å kunne koordinere prosjekter med fokus på leveranse i henhold til avtalte tidsplaner. Du er veldig kommunikativ og snakker og skriver flytende på norsk eller svensk i tillegg til engelsk. På samme måte er du vant til å jobbe i digitale miljøer og rask til å lære deg nye systemer.
Spesifikke egenskaper:
• Erfaring med å koordinere prosjekter
• Ansvarsfølelse og selvstendig
• Strukturert og grundig
• Forretningsforståelse
• Serviceorientert
• Evne til å samarbeide
I denne prosessen vil det bli lagt stor vekt på din personlighet og holdning. Vi ser etter deg som er målrettet og drivende, men som likevel har en ydmyk tilnærming. Du liker å jobbe i team og ønsker å bidra til at vi sammen når våre mål og møter kundenes etterspørsel. Du er også god til å lytte og kan gjøre en rask analyse av kundens behov for å informere og finne løsninger, på en engasjert og hjelpsom måte.
Stillingen er heltid og fast stilling, med oppstart så snart som mulig. Du blir en del av vårt kommersielle team og har din nærmeste leder i Sverige. På Skarnes vil du jobbe med kolleger fra samme team, samt fra andre avdelinger.
Er du interessert eller vil vite mer? Har du spørsmål kontakt:
Rekrutteringsansvarlig Anna Bergman, Paragon Nordic via e-post:
Logg inn for å se kontaktinformasjon eller telefon: +46 8-
Logg inn for å se kontaktinformasjon.
eller
Seniorkonsulent Odd Arne Klokkerhaug, Aktiv Bemanning Norge AS, via e-post: eller telefon: 908 33 850
Søknadsfrist er
01.10.2023.
Intervjuer gjøres fortløpende og stillingen kan besettes før søknadsfristen.
Alle søknader behandles konfidensielt.
Velkommen med din søknad!
Epost:
Logg inn for å se kontaktinformasjon+
Logg inn for å se kontaktinformasjon873