Kundesenter Norge er en viktig bevarings- og salgskanal for If i privatmarkedet. Vi jobber målbevisst for å utvikle og drive et moderne kontaktsenter med stort fokus på høy kvalitet og å kunne møte kundens behov. Og vi lykkes: Kundesenter Norge har vunnet Kundeserviceprisen flere ganger, senest i 2010. Men vi ønsker å bli enda bedre og søker etter deg som har den rette faglige kompetansen, god forretningsforståelse og energi og pågangsmot.
Dine arbeidsområder vil blant annet bestå av å videreutvikle kundesenteret, gjennom prosjektarbeid og utvikling av konsepter i tillegg til å legge til rette for operasjonell støtte i kundesenteret. Du vil også jobbe med optimalisering av trafikken inn til senteret og forbedre de interne arbeidsprosessene. Tett knyttet opp til dette er også kompetanseheving og opplæring av medarbeidere i senteret.
Vi søker etter personer med høyskoleutdannelse. I tillegg er det viktig at du kan dokumentere kompetanse og erfaring innen Java, .net, SQL databaser og Web 2.0. Stillingen krever at du har god forretningsforståelse og erfaring fra prosjektarbeid. Da vårt konsernspråk er engelsk, er det også en forutsetning at du kan kommunisere godt både skriftlig og muntlig på engelsk.
For å lykkes i stillingen er det viktig at du har gode kommunikasjonsevner og at du kan jobbe på en strukturert og målrettet måte og har stor arbeidskapasitet. Stillingen krever gode analytiske evner og at du kan jobbe selvstendig. Kundesenteret består av en gjeng med godt humør, så det er viktig at du kan bidra positivt i arbeidsmiljøet.
Hos If får du gode faglige og personlige utviklingsmuligheter. Vi er et stort nordisk selskap som gir muligheter for å arbeide nordisk. Vi kan også tilby et godt arbeidsmiljø med mange gode kollegaer og muligheter. Kundesenter Norge er en spennende organisasjon med mange dyktige medarbeidere. Som konseptkoordinator vil du få muligheten til å påvirke både din egen og kanalens utvikling.