Hovedoppgavene i stillingen er drift- og kjøreoppdrag, i tillegg til disponering av bilpark.Kjørekontoret har hovedansvar for å optimalisere inngående og utgående transporter til og fra region/distrikt
Ansvars- og arbeidsoppgaver
- sørge for optimal daglig drift av ruter i henhold til endringer i volum, oppfølging av avvik, og kundeløftet
- Kundeservice med oppfølging og behandling
- Kontakt med interne og eksterne leverandører
- Kontakt med kunder og leverandører lokalt
- Registrering og klargjøring av oppdrag
- Bidra til å optimalisere lastbærere/styring av gods, pakker og brev til bil
- Løpende kontakt med øvrige avdelinger og samarbeidspartnere
- Kipping/rangering av vekselbeholder og biler
Kvalifikasjoner
- God erfaring innen transport/logistikk
- Stor kunnskap om verdikjeden og logistikknettet til Bring
- God erfaring fra kundeoppfølging, produksjon eller transport/logistikk
- Bred erfaring med data som arbeidsverktøy og MS-Office produkter
- Godt kjent med gjeldende HMS-krav
- Førerkort kl. CE
- Truckførerbevis 1, 3 og 4
- Ønskelig med ADR-kompetanse, men ikke ett krav
Personlige egenskaper
- Relasjonskompetanse med meget gode samarbeidsevner som bidrar til et positivt arbeidsmiljø
- Kan arbeide effektivt og trives i et hektisk miljø
- Være ansvarsbevisst, kvalitetsbevisst og nøyaktig
- God økonomisk sans – være kremmer
- Utadvendt, systematisk og resultatorientert
- Evne til samarbeid, handlekraft og fleksibilitet
Før ansettelse må det framlegges en tilfredsstillende ordinær politiattest, jf. postloven § 31, jf. § 25 i forskrift til loven (se www.lovdata.no). Politiattesten skal ikke legges fram før det er mottatt et konkret tilbud om ansettelse.
Vi tilbyr en spennende, utfordrende og lærerik jobb i et hyggelig miljø som til tider kan være noe hektisk.