<  
>  
Ledig stilling

Åpen søknad – Housing Anywhere Housing Anywhere

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
09.01.2019 Oslo
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
26.02.2019 Trondheim
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
26.02.2019 Bergen
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lene seg Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
26.02.2019 Stavanger
Do you want to shape our story with your personality, expertise and ambitions? At Hydro we are a global family of 35 000 people that extract, produce, shape and reuse the world’s most flexible and sustainable metal into infinite innovations and applications. Improvement Manager The Primary Metal business area has a total annual production capacity of more than 2 million tons of primary aluminium and has around 5 000 employees in 16 countries. We produce primary aluminium, recycle, and supply our customers with casthouse products. The Technology and Operational Support (TOS) unit is part of Hydro’s Primary Metal business area and consists of around 190 employees within eight units across six locations in Norway and Germany. The main task of TOS is to support all commercial and operational units in accelerating Primary Metal’s profitability and sustainability agenda in the short and medium term - while having longer term technology development as a core activity.   Aluminium Metal Business System (AMBS) is our cultural platform for operation and continuous improvement work. Hydro’s smelters in Primary Metal (PM) distinguish themselves by having extensive experience and a strong track record from continuous improvement work. The AMBS concept is based on elements from LEAN Manufacturing and Six Sigma and is an essential enabler for efficient production, high quality products and robust safety performance. To continue delivering high quality and valuable improvement support to our plants, we are now strengthening our AMBS team.  Do you have the desired skills and the right motivation to be a driving force for continuous improvement work in PM going forward? As our new colleague you will be part of the AMBS, QA and Management of Change department in the Technology and Operational Support (TOS) business unit in PM.    Area of responsibilityAs an AMBS Improvement Manager in PM you will work across the entire business area, supporting PM’s portfolio of fully owned smelters, recycling and re-melting operations, commercial activity, as well as our global joint ventures. You will be exposed to a wide range of tasks, people and cultures creating a dynamic and exciting workday for yourself.  As an AMBS Improvement Manager you will: •    Support continuous improvement work at the plants•    Support and guide managers and AMBS resources locally in their improvement work•    Contribute in developing the overall AMBS capability in the PM organization•    Contribute in PM’s organizational and leadership development programs•    Play an active role in PM’s international AMBS network•    Contribute to the development and execution of the AMBS Academy (learning platform for developing AMBS capabilities)•    Facilitate different AMBS events•    Manage and further develop the AMBS concept QualificationsWe are looking for someone with demonstrated experience from similar continuous improvement work.  •    Min. bachelor’s degree within technology, engineering, business administration and/or finance (several subjects are relevant) •    A solid track record of experience from continuous improvement work may compensate for lack of formal education•    Experience from leading and facilitation of continuous improvement work•    Digital skills, including experience with use of statistical tools•    Good English communication skills, both written and verbally   As a person, we believe you should have a strong “passion” for goal-oriented improvements, be a strong team player and communicate efficiently. As an agent for AMBS it is important that you possess a strong awareness of being a role model in all aspects of business performance. Having a structured and systematic work approach is a part of this role.    Additional information The position is based in Oslo; but might also be located at plant.    Please enclose all relevant transcripts with your application (academic records/diplomas, certificates etc.). Only applications received through our online system will be considered, not via e-mail.   As part of our recruitment process, we use Semac for background checks.   Apply before: 08/10/2020   If you have any questions, please contact:  Hiring managerKurt Jan NilssonEmail: Kurt.Jan.Nilsson@hydro.comPhone: (Norway +47) 91583228   RecruiterBodil MadslienEmail:Bodil.Madslien@hydro.comPhone:(Norway +47) 41617458  
08.07.2020 Oslo
Avdeling for infeksjonssykdommer er en av landets største spesialavdelinger innenfor fagfeltet. Det er 29 senger fordelt over to sengeområder og med vel 3500, i all hovedsak øyeblikkelig hjelp innleggelser årlig. Sengeområde S402 består av 22 senger og ledes av en seksjonsleder og enhetsleder. Vi har som mål at pasienter og pårørende skal få medisinsk behandling av høy kvalitet, samt bli ivaretatt på en profesjonell og respektfull måte. Identifiserer du deg med disse verdiene og har du lyst til å være med å videreutvikle vår avdeling? Dersom du trives med å ta ansvar i en spennende, hektisk og variert hverdag, kan dette være stillingen du ser etter. Vi kan tilby deg videreutvikling innenfor et spennende fagområde og ledelse med god opplæring i et inkluderende og faglig sterkt arbeidsmiljø. Vi søker etter deg som er resultatorientert og motivert for å lede. Enhetslederstillingen er relativt nyopprettet, derfor vil arbeidsoppgaver og ansvarsområder kunne forandres over tid. Daglig drift og arbeidstidsplanlegging ligger til stillingen. Enhetsleder vil arbeide på dagtid med arbeid hver tredje helg. Arbeidstid fra klokken 07 må tidvis påberegnes.Alle søkere må søke elektronisk. Tiltredelse etter avtale.  Ta gjerne kontakt dersom du har spørsmål omkring stillingen.   Arbeidsoppgaver Bistå seksjonsleder med administrative oppgaver i tilknytning til hele seksjonen Seksjonsleders stedfortreder Medansvar for bemanning, turnus- og arbeidstidsplanlegging og rekruttering Koordinere en effektiv drift og pasientflyt Medansvar for budsjett, fag og HMS Sikre foretakets, avdelingens, seksjonens mål- og resultatoppnåelse  Personalansvar Pasientbehandling Kvalitetssikring og oppfølging av pasientsikkerhet Inngå i avdelingens lederteam Kvalifikasjoner Norsk autorisasjon som sykepleier Ledererfaring og/eller lederutdanning er ønskelig Driftsforståelse Klinisk erfaring fra sykehus eller annen institusjon.  Erfaringer fra infeksjonsfaget vil kunne være en fordel Kjent med Gat og Personalportalen som arbeidsverktøy er en fordel Erfaring med forbedringsarbeid er ønskelig Personlige egenskaper Har et ønske og motivasjon for å lede Strukturert og med gode kommunikasjons- og samarbeidsevner Opptatt av kvalitet og kontinuerlig forbedring Løsningsorientert med evne til å ta beslutninger og prioritere i en variert hverdag Gode datakunnskaper og skriftlige fremstillingsevner Høyt energinivå og stor arbeidskapasitet Gjennomføringsevne Fleksibel Kunnskapsrik, endringsvillig og engasjert Erfaring med lignende arbeidsoppgaver vektlegges Personlig egnethet vektlegges Vi tilbyr Spennende og utfordrende oppgaver i et faglig sterkt og godt tverrfaglig miljø Mulighet for videreutvikling innenfor fagområdet ledelse Ahus lederskole En avdeling med et godt arbeidsmiljø Kultur- og fritidstilbud Vi kan være behjelpelig med barnehage og bolig
10.08.2020 Lørenskog
 Det er ledig stilling som assisterende seksjonsleder med fagansvar ved Medisinsk poliklinikk på Akershus universitetssykehus Kongsvinger. Akershus universitetssykehus Kongsvinger har følgende oppgaver: pasientbehandling, utdanning, forskning og opplæring av pasienter og pårørende. Sykehuset i Kongsvinger er lokalsykehus for innbyggerne i Kongsvinger, Eidskog, Grue, Sør- og Nord Odal i Innlandet, Eidsvoll og Ullensaker i Viken. Er du en engasjert sykepleier som setter pasienten i sentrum og har evne til å inspirere og opprettholde et utviklende miljø? Da kan du være den vi søker! Medisinsk poliklinikk tar i mot pasienter for utredning og behandling  av generell indremedisin, blodsykdommer, diabetes, hjerte- og karsykdommer, lungesykdommer, mage- og tarmsykdommer og  stoffskiftesykdommer. Personalgruppen består av faglig engasjerte sykepleiere og spesialsykepleiere som jobber i tett samarbeid med fagansvarlig lege. Seksjonen har sykepleierpoliklinikk innen følgende fagområder: diabetes, hjertesvikt, IBD, lunge, overvekt, søvnenhet  med maskebehandling og observasjonspost.  Dialyseenheten og Kreftenheten med Palliativt team er underlagt seksjonsledelsen ved Medisinsk poliklinikk. Som assisterende seksjonsleder med fagansvar vil du jobbe tett sammen med seksjonsleder. Ved fravær er du seksjonsleders stedfortreder.    Ved intern ansettelse kan eventuell annen stilling bli ledig.    Kongsvinger sykehus er i en tilpasningsfase hvor vi bygger opp vår kapasitet for å kunne håndtere økt tilførsel av ø-hjelps pasienter fra Øvre Romerike. Vi skal fremover undersøke, utrede og behandle flere pasienter og vi har derfor behov for flere dyktige medarbeidere. Samtidig vil dette bidra til at vi bygger et sterkere grunnlag som et faglig robust og bærekraftig lokalsykehus med akuttfunksjoner. Vi håper du har lyst til å være med på denne utviklingen og bidra med din kunnskap og erfaring for å sikre gode og sikre pasientforløp i regionens største kompetansevirksomhet.      Arbeidsoppgaver Koordinere og tilrettelegge for fagutvikling i samarbeid med leder og i samsvar med sykehusets strategiplan og avdelingens målsetting.  Ha ansvaret for å lære opp nyansatte i de ulike oppgavene i poliklinikken Kunne bistå i poliklinikken ved behov. Dette innebærer varierte oppgaver som kan være fysisk utfordrende. Administrere timebøker  Ansvar, i samarbeid med leder, med å sikre poliklinikkens daglige drift og bidra til at enheten drives i samsvar med politiske og økonomiske føringer og vedtak Tilrettelegge for og være pådriver i avdelingens forbedringsarbeid Stillingen inngår i seksjonens lederteam Kvalifikasjoner Ønskelig med lederutdanning/ledererfaring og interesse for ledelse Relevant sykepleiererfaring med minimum 2 års klinisk erfaring Erfaring fra lignende virksomhet er en fordel  Kjennskap til pasientadministrativt system DIPS Kjennskap til Gat og Personalportalen Gode norsk kunnskaper  Personlige egenskaper Interesse for fag og ledelse   Gode samarbeidsevner, god til å få ting til å skje gjennom andre Ser løsninger og har evner til å prioritere i en travel hverdag Gode kommunikasjonsevner Evne til å være fleksibel  Helhetstenkende Verdsette tverrfaglig samarbeid og tilrettelegge for dette Evne til å fungere godt i team og samhandle med andre faggrupper Evne til å få fram det beste i hver enkelt ansatt  Miljøskaper  Vi tilbyr Lønn- og arbeidsvilkår i henhold til gjeldende overenskomst og arbeidsreglement En arbeidsplass som er en IA(inkluderende arbeidsliv) - bedrift Et godt, inspirerende og hyggelig arbeidsmiljø i stadig utvikling Erfarne og dyktige kollegaer i et miljø preget av engasjement og høy faglighet Gode pensjonsordninger i KLP 
10.08.2020 Kongsvinger
Grunnet Korona pandemien så har vi vært nødt til å innføre besøkskontroll ved sykehuset, og vi har nå behov for flere ansatte. Vi har flere ledige stillinger som tilkallingshjelp og ønsker personell som kan jobbe heltid eller deltid. De som ansettes må påregne arbeid på dag/kveld og helg.  Besøkskontrollens personell ansettes i Divisjon Facilities Managements egen vikarpool. Tiltredelse snarest, så vi kontakter søkere fortløpende.   Arbeidsoppgaver Arbeidet som servicemedarbeider er å utøve besøkskontroll i alle sykehusets innganger. Arbeidet består i å snakke med pasienter/pårørende og besøkende og avgjøre om de skal slippes inn i sykehuset basert på de til enhver tid gjeldende smittevernregler i sykehuset og samfunnet for øvrig. Kvalifikasjoner Beherske norsk skriftlig og muntlig Gode kommunikasjonsevner Erfaring med service / personalhåndtering Personlige egenskaper Gode kommunikasjonsevner Høy grad av serviceinnstilling Du må like å sitte i front mot pasienter/pårørende og besøkende Du må være løsningsorientert og åpen for endringer Ansvarsbevist  Personlig egnethet blir vektlagt  Vi tilbyr En arbeidsplass med et viktig samfunnsoppdrag  Gode kolleger Sykehuset har gode velferdstilbud for ansatte, f.eks hytteutleie, teaterbilletter og mye annet  Sentral beliggenhet i landlige omgivelser med kort reisevei til Oslo 
10.08.2020 Lørenskog
Vis alle 17.612 ledige stillinger
Les mer om Housing Anywhere

Stillingsbeskrivelse

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Du sender din åpne søknad digitalt via søknadssystemet til KarriereStart.no.

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Kontaktperson

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Fakta om Housing Anywhere