Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv
Stillingsbeskrivelse
Norsk
Tipping er inne i en meget spennende periode med økt fokus på digital innholdsproduksjon.
Vi søker en medarbeider som kan skape innhold i digitale medier og som evner å
jobbe i tverrfaglig team for kontinuerlig forbedring av kundemøtet. Arbeidet vil
hovedsakelig innebære produksjon av markedsførende reportasjer og artikler med
tekst, video og billedmateriale for å bygge opp under Norsk Tippings spill. Produksjon
av innhold til sosiale medier er også en viktig del av stillingen. Den ideelle
kandidaten har sterk faglig bakgrunn og erfaring med digital innholdsproduksjon
og historiefortelling.
Arbeidssted
er Hamar.
I
tillegg til å jobbe med historiefortelling, vil du også være en del av Norsk
Tippings turnus for trekninger. Her vil du være et av flere ansikter utad og få
ansvar for trekninger, oppfølging av vinnere, kontakt med media og ta den
berømte «telefonen fra Hamar».
Arbeidsoppgaver:
Innholdsproduksjon/historiefortelling på tvers av selskapets
produkter og kanaler, med fokus på digitale flater
Produksjon, redigering og publisering av video, lyd, bilder og
tekst
Del av en større enhet for innholdsproduksjon, i et miljø med
fokus på kunde og resultater
Nært samarbeid med relevante miljøer internt
Redaktør for Norsk Tippings trekninger, med ansvar for
gjennomføring av trekningene, vinneroppfølging og kontakt med media
Kvalifikasjoner:
Høyere utdanning innen media, f.eks. film/tv, journalistikk
Betydelig erfaring fra ende til ende produksjon av video og
tekst, inkl. redigeringskompetanse
Sterk kompetanse på bruk av sosiale medier
Meget god forståelse for- og kunnskap om digitale medier
Erfaring fra innholdsmarkedsføring og produksjon av innhold for
ulike digitale flater
Meget god forståelse for testing, måling og optimalisering av
innhold
Personlige egenskaper:
Vi søker en person som evner å se den
gode vinklingen i små og store historier og som har egenskapen til å formidle
budskap på en lettfattelig og positiv måte.
Du trives like godt foran kameraet som
bak kameraet.
Kunnskap og interesse for idrett og
spill relatert til disse er en forutsetning.
Du er god til å kommunisere med ulike
fagmiljøer i organisasjonen, er kreativ, analytisk orientert og har et stort engasjement innenfor ansvarsområdet.
Markedsføring av pengespill er underlagt
strenge retningslinjer og regelverk, eksternt og internt. Kandidaten må
fortløpende, og på selvstendig grunnlag, kunne foreta vurderinger og
beslutninger i samsvar med disse.
Kontaktpersoner:
Leder Digitalt salg Thomas Løkting, 905 34 486 eller teamleder Digital
desk Jan Frode Johansen, 918 20 553.
Vi gir drømmen en sjanse. Hver dag oppfyller Norsk Tipping både store og små drømmer rundt omkring i det ganske land.
Gjennom et ansvarlig og attraktivt spilltilbud har vi bidratt med over 100 milliarder kroner til gode samfunnsformål siden starten i 1948 - til glede for millioner av nordmenn.
Balansegangen mellom overskudd og krav til sosial ansvarlighet plasserer Norsk Tippings virksomhet i skjæringspunktet mellom marked og myndighet, mellom butikk og politikk. Dette gjør det spennende å jobbe i Norsk Tipping sammen med 400 trivelige og kompetente medarbeidere innenfor et bredt spekter av fagområder.
Les mer om
Digitalt salg
Relaterte studier og skoler for denne stillingen
Se også alle studier innen:
Søknadsinformasjon
Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.