ASKO har forsynt Norges befolkning med mat siden 1866 og har i dag 3.300 ansatte.ASKO omfatter 13 regionale ASKO-selskaper, lokalisert fra Lillesand i sør til Tromsø i nord, samt sentrallagre og samlastingsterminal på Vestby i Akershus.ASKO er NorgesGruppens engrosvirksomhet. NorgesGruppen er Norges største handelshus, og ASKO er Norges største grossist.ASKO leverer til bl.a. Kiwi, Spar, Joker, Eurospar, Meny, Deli de Luca, Mix, Shell, Esso og Best, samt til hoteller, restauranter, kafeer, kantiner, fastfood, sykehus og offentlig virksomhet.ASKO er en ledende logistikkbedrift i Norge og i europeisk sammenheng. Vi investerer i moderne lagre og teknologi, og har et mål om å være selvforsynt med ren energi i løpet av 2018.Som en av landets største transportbedrifter med nærmere 600 transportenheter på veiene hver dag tar vi ansvar - få aktører stiller så store krav til teknologi og miljø.ASKOs ambisjoner: - Norges mest kundeorienterte og effektive logistikkpartner - Konkurransedyktig håndtering av hele varestrømmen - Bærekraftig og klimanøytralASKO ØST AS er en ledende engrosbedrift med ca. 400 ansatte og en forventet omsetning i 2018 på over NOK 9,2 milliarder. Markedsområdet er det sentrale Østlandsområdet. Selskapet leverer til dagligvareforretninger, storhusholdninger og servicehandelen og er lokalisert i Vestby.
Vi forventer en betydelig teknologisk utvikling innenfor vår kundeservice de nærmeste to årene og trenger deg som kan være med på denne utviklingen med oss.
Vi ser etter deg som:
- Har interesse for chat og videreutvikling av chat som arbeidsverktøy i kundebehandlingsprosessen
- Er nysgjerrig og brenner for digital service
- Synes endring og utvikling gjør jobben mer spennende
- Elsker å yte god service i kundebehandlingen uavhengig av kanal
Sentrale arbeidsoppgaver vil være:
- Besvare innkommende kundehenvendelser via telefon og e-post
- Oppfølging av kundehenvendelser
- Reklamasjon og avviksbehandling
- Avhengig av interessefelt og kompetanse vil utvikling innen Chat, Robotics og implementering av nye teknologier innen kundeservice kunne bli sentrale oppgaver
Ønskede egenskaper og kvalifikasjoner:
- Erfaring fra kundesenter/kundebehandling er en fordel, men digital kompetanse eller høyere utdannelse kan kompensere for dette
- Erfaring fra Chat er ønskelig
- Gode norskkunnskaper, både skriftlig og muntlig
- Gode kommunikasjons og formidlingsevner
Vi kan tilby:
- En interessant og utfordrende stilling i et hektisk miljø
- Muligheter for personlig og faglig utvikling
- Mange trivelige og dyktige kollegaer
- Firmahytter, subsidiert bedriftskantine, trimrom, bedriftsidrettslag m.m.
Ved behov for nærmere opplysninger om stillingen kan leder kundeservice Tone Lambech kontaktes på mobiltelefon
Logg inn for å se kontaktinformasjon eller
per e-post til.
Søknad og CV sendes
elektroniskviaeller innen
20. september 2018.
Etter samtykke fra aktuelle kandidater kan bakgrunnskontroll bli gjennomført
Søknadsfrist:20.09.2018
Arbeidsgiver:ASKO ØST AS
Sted:Vestby
Adresse: 1540 VESTBY