Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv
Stillingsbeskrivelse
Garnius.no AS er Norges største nettbutikk for garn og tilbehør. Vi har opplevd stor vekst siden oppstarten i 2016, og utvider nå virksomheten med flere nye medarbeidere. Nøkkelen til vår suksess ligger i enkle og effektive IT-løsninger for lagring, utvalg, bestilling og leveranse, samt høyt fokus på gode kundeopplevelser. Vi har til enhver tid mer enn 1 million garnnøster i hyllene, fra noen av de største produsentene i bransjen, og 95 prosent av alle ordre blir sendt innen én virkedag. Kontor og lager er lokalisert sør i Haugesund, der vi også har pick-up-point og lagerutsalg.
Garnius.no AS har langsiktige ambisjoner om videre satsing og påfølgende vekst, også utover landegrensene. Omsetningen i 2018 vil være rundt 100 millioner.
Vi søker dynamisk og engasjert leder for kundesenteret vårt. Aktuelle søkere bør ha erfaring fra tilsvarende roller, og et naturlig talent for salg og service. Du bør kommunisere godt, ha et positivt menneskesyn, og være i stand til å få det beste ut av dine medarbeidere. I tillegg må du jobbe strukturert, være opptatt av hvordan rutiner kan effektiviseres, og ha god forretningsforståelse.
Som leder for kundesenteret i Garnius vil du få ansvar for å motivere og veilede de ansatte, slik at kundene får den servicen og kvaliteten de forventer, samtidig som det er en operativ stilling der du må betjene kunder og være til stede på lagerutsalget. Du vil også delta i utvikling av virksomheten og få handlingsrom til å påvirke din egen arbeidshverdag. Stillingen rapporterer fortløpende til daglig leder.
Arbeidsoppgaver
Ansvar for performance, kvalitet og kundetilfredshet, både for nettbutikk, pick-up-point og lagerutsalg
Betjene kunder på lagerutsalg og besvare kundehenvendelser (e-post, telefon og SoMe)
Lederansvar for teamet, inkl. oppgaver relatert til personal
Jobbe aktivt med effektivisering av rutiner og kontinuerlig forbedring av FAQ
Kompetanseutvikling og veiledning av egne medarbeidere
Sikre at avdelingen til enhver tid yter service og møter kundeforventninger
Ønskede kvalifikasjoner
Relevant utdannelse og/eller erfaring fra tilsvarende oppgaver
Utpreget engasjement for salg, service og positive kundeopplevelser
God forretningsforståelse, målrettet og resultatorientert
Flink til å kommunisere, samt evne til å motivere medarbeidere
Systemteknisk interesse og generelt gode IT-ferdigheter
Kunnskap om ITIL-metodikk er en fordel
Vi tilbyr
Viktig rolle i spennende og innovativt vekstselskap
Mulighet for personlig utvikling og større ansvarsoppgaver
Dyktige, motiverte kolleger og et inkluderende arbeidsmiljø
Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.