Har du lyst å være med å utvikle og utføre gode helse- og omsorgstjenester i Rauma kommune for personer med funksjonshemming? Vi har nå ledige stillinger
En 100% fast stilling som Miljøterapeut i turnus, med jobb hver 4. helg med langvakter.
Et vikariat som Miljøterapeut i 100% stilling, i turnus med jobb hver 4. helg med langvakter
Vikariatet har varighet ca. 1 år, og det er ønskelig med snarlig tiltredelse.
Helsefagarbeidere - fast heltid / deltid, samt vikariat
Tilkallingsvikarer dag/aften/helg
Hjemmebasert omsorg avd. Botjenesten søker etter nye dyktige medarbeidere for snarlig tiltredelse.
Botjenesten i Rauma består idag av 4 omsorgsboliger og avlastning som holder til på Åndalsnes omegn, og Spira Barneavlastning som holder til i 2. etasje på Åndalsnes Sykehjem. Vi yter også tjenester til personer som bor utenfor boligene. Botjenesten er i stadig utvikling, og det vil bli oppstart av et arbeids- og aktivitetssenter i framtiden, og i tillegg vil det i 2019 bli utbygd en ny avdeling med leiligheter i Snarveien 5 (tidligere Åndalsnes Sykehjem)
Dette er en unik mulighet til å bli med på å starte opp og utvikle nye tilbud. Botjenesten er i en omstillingsfase hvor det jobbes med nye turnusordninger. Det vil si at det i framtiden vil i større grad kunne være rom for å medvirke/ønske hvordan DU vil ha din arbeidshverdag. I dag jobber 3 av 4 "hus" 14 timers vakter på lørdag/søndag og dag/aften midt i uka. Det vil åpnes for å jobbe flere lange vakter med lengre friperioder. Vi jobber for at hver enkelt person skal få et verdig liv og oppleve mestring og god livskvalitet ut fra hver enkelts forutsetning. Alle er vi ulik, derfor er en jobb hos oss spennende, varierende og utviklende.
Arbeidsoppgaver
- Praktisk bistand og opplæring til brukerne i hverdagen
- Tilrettelegging og veiledning
- Primær/sekundær kontakt roller (ansvar og koordinering rundt brukers liv)
- Dokumentasjon, planarbeid og internkontroll
- Samarbeid med andre instanser (NAV, lege, arbeid, skole)
- Pårørendesamarbeid
Krav til kompetanse
For stillingene miljøterapeuter kreves helsefaglig utdanning. For de øvrige stillingene er det ønskelig med helsefaglig utdanning.
Vi forutsetter gode norskkunnskaper, både muntlig og skriftlig.
For ansettelse i Botjenesten kreves at gydlig politiattest, ikke eldre enn 3 måneder, framlegges før tiltredelse.
Vi søker medarbeidere
- Som har stor interesse for faget og feltet
- Som trives med både å jobbe i team og selvstendig
- Det er ønskelig med erfaring innenfor feltet
- Har brukerne i fokus
- Har gode kommunikajsonsevner
- Har evnen til å reflektere
- Som kan bli med å utvikle tjenestene
Vi tilbyr
et godt fag- og arbeidsmiljø, godt samarbeid både i egen avdeling og tverrfaglig, og vil gi interessante utfordringer og muligheter.
Ansettelse skjer i henhold til gjeldende lover, regler og tariffavtaler. Avlønning etter sentral Hovedtariffavtale, samt gode pensjons- og forsikringsordninger. Kommunen kan være behjelpelig med å skaffe bolig og gir flyttegodtgjørelse etter regulativ.
Søknad sendes
Rauma kommune tar kun imot elektroniske søknader. Dette betyr at kun søknader sendt via vårt elektroniske søknadsskjema vil bli tatt i betraktning ved tilsetting. Det er viktig at du tar deg tid til å besvare spørsmålene vi stiller og registerer/oppdaterer din CV med utdannelse og kompetanse i søknadsskjemaet. Det skal ikke legges ved attester og vitnemål til elektronisk søknad, men vi ber om at disse taes med på evt intervju.
Både ansatte og tidligere ansatte er allerede registrert som brukere. Det er derfor viktig at det ikke opprettes nye brukere når ansatte/tidligere ansatte skal søke ny jobb. Bruk alternativet "Glemt brukernavn og passord", og følg instruksjonene. Brukernavn = e-postadresse. Ansatte/tidligere ansatte som har endret e-postadresse må kontakte lønn-personaldrift.
Søkere som ikke får tilsendt passord, opplever andre utfordringer med pålogging eller trenger rettledning vedr digtal søknad kan kontakte lønn-/personaldrift på mail Logg inn for å se kontaktinformasjon evt pr tlf Logg inn for å se kontaktinformasjon/Logg inn for å se kontaktinformasjon i tlf.tid mand-torsdag 9-11.30.
Vi gjør oppmerksom på at opplysninger om søker kan bli offentliggjort selv om søker har bedt om å ikke bli ført opp på søkerliste, samt at ved ansettelse i stillinger innen Botjenesten kreves at gyldig politiattest, ikke eldre enn 3 måneder, fremlegges ved tilsetting. Politiattest kreves bare av søkere som får tilbud om stilling, og skal derfor ikke legges ved søknaden.
Adresse: HBO omsorgsboliger arbl.lag 2