Hos oss vil du jobbe med landets mest spennende kundegruppe; studentene.
SiO Kundeservice bistår SiOs kunder med alle SiOs produkter og tjenester. Vi tar imot henvendelser på telefon, e-post, via sosiale medier og i vårt kundesenter. Formålet vårt er at kundene på en rask og effektiv måte skal oppleve god service, hjelp og veiledning til riktige løsninger.
Vi søker deg som har drivkraft og engasjement til å yte service av høy kvalitet. Du er dyktig til å skape gode møter med kundene våre og er opptatt av å hjelpe dem på best mulig måte.
Vi søker deg som:
- har gode evner og vilje til å yte service
- er flytende i norsk og har gode engelskkunnskaper, skriftlig og muntlig
- har gode grunnleggende IT-ferdigheter, og generell digital lærevilje
- relevant erfaring innenfor salg og/eller service er ønskelig
Arbeidsoppgaver:
- betjene våre skranker via telefon, e-post og direkte henvendelser til kundesenteret
- være første kontaktpunkt mellom studenter og SiO
- kjenne godt til våre tjenester og informere om disse til studenter
Personlige egenskaper:
- du trives med å henvende deg til andre mennesker og har gode formidlingsevner
- du er vant til å jobbe effektivt, ryddig og selvstendig
- du er fleksibel og ønsker å finne gode løsninger
- du er ærlig og har integritet, sterk arbeidsmoral og er selvmotivert.
- du har evne til å samarbeide, og innehar positive holdninger og energi
- du er ansvarsfull og har høy og solid arbeidskapasitet
- du holder hodet kaldt, selv i stressende situasjoner
Vi tilbyr:
- En spennende og utfordrende stilling i et til tider hektisk miljø
- Svært godt arbeidsmiljø og trivelige kolleger
Personlig egnethet vil bli vektlagt.
Diverse andre oppgaver vil kunne bli tillagt stillingen.
Arbeidstid:Ordinær arbeidstid er 08.45 til 16.15 med rom for fleksitid innen gitte rammer.
Lønn:
Etter avtale.
Søknadsfrist: 15. september
Skriv en søknad hvor du forteller noe om hvilke av dine erfaringer som er relevante for stillingen, og hvorfor akkurat du bør få jobben. Send CV, søknad, vitnemål, samt relevante attester til Elisabeth Kjeve, e-post: Logg inn for å se kontaktinformasjon
Merk e-posten "Søknad Kundeansvarlig".
For spørmål, ring Elisabeth på tlf. Logg inn for å se kontaktinformasjon
Vi gleder oss til å høre fra deg.
Adresse: 0371 Oslo