Simp er blitt en viktig innovatør på løsninger hvor en bruker big-data som grunnstein for å bygge kundedatabaser og lojalitet innen hotell, retail og restaurant. Simp er i dag i en særposisjon i Europa om levere en effektiv og målbar plattform hvor lokalisering og kjøpshistorikk er blant datakildene som benyttes for å vite hva kunden faktisk ønsker å måtte av tilbud og lojalitetsoppgraderinger. Med Simp sine tjenester vil bedriften unngå massekommunikasjon og "spam". På denne måten har bedriften unik tilgang til å kunne påvirke og øke omsetning basert på å kontakte segmenterte kundegrupper som allerede har en relasjon, og har samtykket til å motta relevante budskap.
Enkelhet og automatisering er viktige begrep som gjennomsyrer vår organisasjon og leveranse.
Produktene Simp leverer er egenutviklet, og en viktig del av Simp sitt DNA er: innovativitet. Vi skal alltid være i front av hva teknologien tillater for å finne dem smarteste løsningene som gir økt verdiskapning for kunde og forbruker uten å endre sluttbruker sine vaner.
Simp har sitt opphav fra Bergen, og ble etablert i 2015. Selskapet har siden den gang har vært gjennom flere emisjoner, hvor Simp i siste runde fikk den kjente investeringsfamilien "Braathen" med på laget, tidligere eier av SAS Braathens. Simp har i dag kunder på tvers av landegrenser, og leverer i dag til flere hundre bedrifter rundt i Skandinavia.
Les mer om
SIMP