Customer Success Manager
Brenner du for å gi gode kundereiser i et miljø som leverer samfunnskritisk teknologi?
Vil du være en del av et sterkt kompetansemiljø som står overfor en endringsreise i håndtering av våre kunderelasjoner?
Om oss:
Vår ambisjon er å være kundens foretrukne partner når kunden skal digitalisere sine arbeids- og forretningsprosesser, og vi tror et verdiforslag basert på de riktige produktene og tjenestene og de dyktigste folkene i bransjen vil gjøre oss attraktive for kundene.
I Integrator Services jobber vi tett med teknologipartnere, hvor den viktigste er Cisco Norge. Cisco leverer markedsledende teknologi innenfor nettverk, datasenter, sikkerhet og samhandling hvor Software-baserte tjenester og Customer Experience er viktige drivere for vår transformasjon til toppsertifisert Cisco-partner. Vi er Cisco gullpartner og innehar sertifiseringen Cisco Customer Experience Specialization.
SomCustomer Success Manager (CSM)vil du være en nøkkelressurs i vår satsning på Customer Experience ved å hjelpe våre viktigste kunder med å oppnå sine strategiske mål og få maksimal verdi ut av deres investeringer i Telenors løsninger. I tillegg fungerer CSM som bindeleddet mellom kunden og resten av Telenors kundeteam, som består av roller som kundeansvarlig, løsningsarkitekter, servicemanager og driftsansvarlig.
I stillingen som vår nye Customer Success Manager vil du blant annet få mulighet til å:
- I samarbeid med kundeteamet, organisere vårt kundeforhold med opprettelse av strategiske mål om kundetilfredshet, vekst og utvikling
- I samarbeid med kunden, utarbeide suksessplaner og anbefale tiltak for å hjelpe kunden med å nå sine mål
- Monitorere, evaluere og guide på oppnåelse av kundens suksessplaner og mål
- Etablere jevnlige møtepunkter med kunde og kundeteamet for vurdering av pågående aktiviteter
- Se etter kontinuerlige utviklingsmuligheter for å verdiøke kundens strategi med våre produkter og tjenester
- Organisere workshops og legge til rette for å gi nødvendig opplæring og oppdatering på verdiøkende løsninger for kunden
- Arbeide kontinuerlig for å identifisere oppsalg og/eller utviklingsmuligheter for kunden
- Sørge for å involvere og informere interne ressurser på tvers av avdelinger ved behov
- Bygge gode relasjoner hos kunde, internt og i vårt partnerapparat for sammen å kunne levere løsninger som verdi øker kundens forretning
- Sertifisere deg som Customer Success Manager Specialist
- Noe reisevirksomhet må påregnes
Vi er på utkikk etter deg som kan kjenne deg igjen i noen av de følgende:
- Du har Høyskole eller Universitetsutdannelse (relevant erfaring kan kompensere for manglende utdannelse)
- Evne til å sette deg inn i kundens forretning og forståelse for tjenestesalg og tekniske leveranser
- Trives i kundedialog og har erfaring i å opprette og følge opp mål
- Er strukturert og dedikert i oppfølging av mål og aksjonspunkt
- Teknisk kompetanse / interesse for hvordan teknologi kan verdiøke forretning er en fordel
- Flytende norsk og engelsk, muntlig og skriftlig
Vi tror du vil lykkes og trives best hos oss om du:
- Er en som jobber strukturert, evner å planlegge og har god gjennomføringsevne
- Er nysgjerrig og liker å ta initiativ, samt se problemstillinger i større sammenheng
- Kan bygge nyttige nettverk og er i stand til å bruke dem til å nå mål
- Er en person som liker å jobbe i team for å oppnå felles mål
- Har et ønske om å utvikle deg til å bli en god og relevant rådgiver innen dette området
9 gode grunner til å jobbe for Telenor Integrator Services:
- En utfordrende jobb i et selskap med høy kompetanse og et brennende engasjement
- Et miljø som oppfordrer til spesialiseringer og sertifiseringer, og dermed gode muligheter for å oppnå dokumentasjon for din kompetanse
- Inkluderende arbeidsmiljø hvor det er kultur for å hjelpe hverandre i hverdagen
- Jobb i en av de største Cisco partnerne i Norge, med strategisk satsning om å være en fremtidsrettet Cisco partner
- Markedets beste muligheter for å utvikle deg selv faglig og personlig i Norges største teknologibedrift
- Gode kolleger med stort engasjement som sikrer et godt arbeidsmiljø
- Veldig gode ordninger innen kantine, trening og firmahytter
- Konkurransedyktige betingelser og pensjonsordning
- Du får mulighet melde deg på vårt aksjesparingsparingsprogram for våre ansatte
Greit å vite:
- Arbeidssted: Vi er mer opptatt av hvem du er og hva du kan bidra med enn hvor du bor. Vi har kontorer ved hovedkontoret på Fornebu samt i Stavanger, Bergen, Ålesund, Trondheim og Tromsø
- For spørsmål om rollen, kontakt rekrutterende leder Ola Vardebakken på Logg inn for å se kontaktinformasjon
- Søknadsfrist 21.september 2020
- Vi bakgrunnssjekker aktuelle kandidater via vår partner Semac AS, www.semac.no
Telenor Norge ASer landets største digitale tjenesteleverandør innenfor telekommunikasjon- og datatjenester. I Telenor tror vi på de mulighetene teknologien gir til å forbedre og forenkle menneskers hverdag. Vi har over 150 års fartstid med å levere samfunnskritiske tjenester av høy kvalitet til kundene våre. Underveis har vi evnet å utforske nye ideer som er tilpasset dagens og fremtidens kunder og tatt en ledende posisjon i den digitale utviklingen. Våre tjenester og produkter bidrar til økt produktivitet og gir tilgang til alt av digitalt innhold. Vår sikkerhets- og beredskapsorganisasjon jobber døgnkontinuerlig med å trygge våre kunder, og vi tar et særlig samfunnsansvar for å skape trygghet for barn og unge på nett.
Vi har 3300 medarbeidere fordelt på rundt 20 kontorer i hele Norge, og vi er en del av Telenor Group, som har virksomhet i ni land. Hovedkontoret vårt ligger på Fornebu i Bærum. Hovedkontoret vårt ligger på Fornebu i Bærum. Les mer om Telenor Norge på www.telenor.no.
Divisjon Businesser Telenor Norges markedsutløp mot bedriftskunder i Norge. Divisjonen har ansvaret for produktutvikling, salg og markedsføring for produkter som selges i bedriftsmarkedet.
Integrator Serviceser Telenor Business? kompetanseenhet for integratorløsninger innenfor nettverk, sikkerhet og datasenter i den Digitale Grunnmuren. Enheten består av tekniske konsulenter, løsningsrådgivere og salgsressurser, og forvalter Telenors status som Cisco Gullpartner.
Adresse: Fornebu,02,1360 Fornebu