<  
>  
Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv
Stillingsannonse

Customer Success Manager Telenor Norge

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Stillingsbeskrivelse

Customer Success Manager

Brenner du for å gi gode kundereiser i et miljø som leverer samfunnskritisk teknologi?

Vil du være en del av et sterkt kompetansemiljø som står overfor en endringsreise i håndtering av våre kunderelasjoner?

Om oss:

Vår ambisjon er å være kundens foretrukne partner når kunden skal digitalisere sine arbeids- og forretningsprosesser, og vi tror et verdiforslag basert på de riktige produktene og tjenestene og de dyktigste folkene i bransjen vil gjøre oss attraktive for kundene.

I Integrator Services jobber vi tett med teknologipartnere, hvor den viktigste er Cisco Norge. Cisco leverer markedsledende teknologi innenfor nettverk, datasenter, sikkerhet og samhandling hvor Software-baserte tjenester og Customer Experience er viktige drivere for vår transformasjon til toppsertifisert Cisco-partner. Vi er Cisco gullpartner og innehar sertifiseringen Cisco Customer Experience Specialization.

SomCustomer Success Manager (CSM)vil du være en nøkkelressurs i vår satsning på Customer Experience ved å hjelpe våre viktigste kunder med å oppnå sine strategiske mål og få maksimal verdi ut av deres investeringer i Telenors løsninger. I tillegg fungerer CSM som bindeleddet mellom kunden og resten av Telenors kundeteam, som består av roller som kundeansvarlig, løsningsarkitekter, servicemanager og driftsansvarlig.

I stillingen som vår nye Customer Success Manager vil du blant annet få mulighet til å:

  • I samarbeid med kundeteamet, organisere vårt kundeforhold med opprettelse av strategiske mål om kundetilfredshet, vekst og utvikling
  • I samarbeid med kunden, utarbeide suksessplaner og anbefale tiltak for å hjelpe kunden med å nå sine mål
  • Monitorere, evaluere og guide på oppnåelse av kundens suksessplaner og mål
  • Etablere jevnlige møtepunkter med kunde og kundeteamet for vurdering av pågående aktiviteter
  • Se etter kontinuerlige utviklingsmuligheter for å verdiøke kundens strategi med våre produkter og tjenester
  • Organisere workshops og legge til rette for å gi nødvendig opplæring og oppdatering på verdiøkende løsninger for kunden
  • Arbeide kontinuerlig for å identifisere oppsalg og/eller utviklingsmuligheter for kunden
  • Sørge for å involvere og informere interne ressurser på tvers av avdelinger ved behov
  • Bygge gode relasjoner hos kunde, internt og i vårt partnerapparat for sammen å kunne levere løsninger som verdi øker kundens forretning
  • Sertifisere deg som Customer Success Manager Specialist
  • Noe reisevirksomhet må påregnes

Vi er på utkikk etter deg som kan kjenne deg igjen i noen av de følgende:

  • Du har Høyskole eller Universitetsutdannelse (relevant erfaring kan kompensere for manglende utdannelse)
  • Evne til å sette deg inn i kundens forretning og forståelse for tjenestesalg og tekniske leveranser
  • Trives i kundedialog og har erfaring i å opprette og følge opp mål
  • Er strukturert og dedikert i oppfølging av mål og aksjonspunkt
  • Teknisk kompetanse / interesse for hvordan teknologi kan verdiøke forretning er en fordel
  • Flytende norsk og engelsk, muntlig og skriftlig

Vi tror du vil lykkes og trives best hos oss om du:

  • Er en som jobber strukturert, evner å planlegge og har god gjennomføringsevne
  • Er nysgjerrig og liker å ta initiativ, samt se problemstillinger i større sammenheng
  • Kan bygge nyttige nettverk og er i stand til å bruke dem til å nå mål
  • Er en person som liker å jobbe i team for å oppnå felles mål
  • Har et ønske om å utvikle deg til å bli en god og relevant rådgiver innen dette området

9 gode grunner til å jobbe for Telenor Integrator Services:

  • En utfordrende jobb i et selskap med høy kompetanse og et brennende engasjement
  • Et miljø som oppfordrer til spesialiseringer og sertifiseringer, og dermed gode muligheter for å oppnå dokumentasjon for din kompetanse
  • Inkluderende arbeidsmiljø hvor det er kultur for å hjelpe hverandre i hverdagen
  • Jobb i en av de største Cisco partnerne i Norge, med strategisk satsning om å være en fremtidsrettet Cisco partner
  • Markedets beste muligheter for å utvikle deg selv faglig og personlig i Norges største teknologibedrift
  • Gode kolleger med stort engasjement som sikrer et godt arbeidsmiljø
  • Veldig gode ordninger innen kantine, trening og firmahytter
  • Konkurransedyktige betingelser og pensjonsordning
  • Du får mulighet melde deg på vårt aksjesparingsparingsprogram for våre ansatte

Greit å vite:

  • Arbeidssted: Vi er mer opptatt av hvem du er og hva du kan bidra med enn hvor du bor. Vi har kontorer ved hovedkontoret på Fornebu samt i Stavanger, Bergen, Ålesund, Trondheim og Tromsø
  • For spørsmål om rollen, kontakt rekrutterende leder Ola Vardebakken på Logg inn for å se kontaktinformasjon
  • Søknadsfrist 21.september 2020
  • Vi bakgrunnssjekker aktuelle kandidater via vår partner Semac AS, www.semac.no

Telenor Norge ASer landets største digitale tjenesteleverandør innenfor telekommunikasjon- og datatjenester. I Telenor tror vi på de mulighetene teknologien gir til å forbedre og forenkle menneskers hverdag. Vi har over 150 års fartstid med å levere samfunnskritiske tjenester av høy kvalitet til kundene våre. Underveis har vi evnet å utforske nye ideer som er tilpasset dagens og fremtidens kunder og tatt en ledende posisjon i den digitale utviklingen. Våre tjenester og produkter bidrar til økt produktivitet og gir tilgang til alt av digitalt innhold. Vår sikkerhets- og beredskapsorganisasjon jobber døgnkontinuerlig med å trygge våre kunder, og vi tar et særlig samfunnsansvar for å skape trygghet for barn og unge på nett.

Vi har 3300 medarbeidere fordelt på rundt 20 kontorer i hele Norge, og vi er en del av Telenor Group, som har virksomhet i ni land. Hovedkontoret vårt ligger på Fornebu i Bærum. Hovedkontoret vårt ligger på Fornebu i Bærum. Les mer om Telenor Norge på www.telenor.no.

Divisjon Businesser Telenor Norges markedsutløp mot bedriftskunder i Norge. Divisjonen har ansvaret for produktutvikling, salg og markedsføring for produkter som selges i bedriftsmarkedet.

Integrator Serviceser Telenor Business? kompetanseenhet for integratorløsninger innenfor nettverk, sikkerhet og datasenter i den Digitale Grunnmuren. Enheten består av tekniske konsulenter, løsningsrådgivere og salgsressurser, og forvalter Telenors status som Cisco Gullpartner.




Adresse: Fornebu,02,1360 Fornebu

Om arbeidsgiveren
Les mer om Telenor Norge

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Rekrutteringskalender

  • MAI 20
    2025
    12 STILLINGER UTLØPER I DAG – SISTE FRIST

Se flere annonser

Nor Tekstil er landets ledende leverandør av tekstiltjenester med 26 industrivaskerier lokalisert fra nord til sør, med til sammen ca.
09.06.2025 Skien
Vil du jobbe i, og lede et dyktig Azure-team og forme fremtidens skyplattformer – samtidig som du selv vokser som
15.06.2025 Stavanger
Er du motivert for en dynamisk, utfordrende og givende karriere innen informasjonssikkerhet? Cegal er et av de mest spennende, raskt
13.06.2025 Flere steder
Ønsker du en variert og spennende rolle innen byggenæringen?
01.06.2025 Oslo
Vil du være med på reisen mot en mer bærekraftig byggenæring?
01.06.2025 Bergen
Teknisk avdeling I Bane NOR har vi ett felles mål – å sette spor vi er stolte av, som kan
01.06.2025 Flere steder
Vil du jobbe med systemer for kartbasert vegdrift? Vi søker en ny kollega som skal hjelpe kunder på løsningen ISY Road,
05.06.2025 Flere steder
Bravida søker etter avdelingsleder for avdeling Bodø VVS. Avdelingen har ca. 35 medarbeidere og en omsetning på ca. 60 millioner
30.05.2025 Bodø
Vis alle 37.503 ledige stillinger

Fakta om Telenor Norge