Wolt er Europas raskeste voksende matleveringsselskap og appen vår er den høyest rangerte innen matlevering i verden.
Vi leter nå etter talenter til vårt support team i Oslo. Som en del av teamet må du ha en lidenskap for å få ting gjort, brenne for god kundeservice og være raskt på ballen i hektiske tider. Er du kundefokusert, kreativ og strukturert? Liker du å være proaktiv og å løse oppgaver i en variert hverdag? Da vil vi gjerne høre fra deg.
Om rollen
I supportteamet er det ingen dager like, og for å lykkes i rollen, må du være selvmotivert, kreativ og ha sterke analytiske ferdigheter. Aller viktigst er å ha spesielt gode mellommenneskelige og relasjonsbyggende ferdigheter. Du skal være førstelinje ut mot kunder, restauranter og våre bud; og alle skal oppleve den samme gode kontakten fra vår side. Support er rett og slett vårt konkurransefortrin og vi skal være best i klassen. Som en del av teamet vårt i Oslo får du se og lære alle delene ved Wolt.
Vær oppmerksom på at arbeidet utføres på skift og vil innebære ettermiddag/natt og helgevakter.
Rollebeskrivelse
- Kundefokus:Som del av support-teamet, vet du at kundedialog handler om mer enn å bare løse problemer. Vårt oppdrag er å gi kundene en ekstraordinær og minneverdig opplevelse. Hver gang!
- Teamfokus:Du vil jobbe på et team med variert bakgrunn og erfaring, men som alle brenner for samme mål. I tillegg vil du jobbe inn mot de sentrale funksjonene i Wolt; Operations, Marketing m.m.
- Kommunikasjon:Du har evne til å kommunisere godt, også når det er hektisk, med flere baller i luften samtidig. Du har en evne til å tilpasse deg og hvordan du kommuniserer avhengig av situasjonen og den du kommuniserer med.
- Personlig preg:Du være kreativ, og like det å være litt leken i når du kommuniserer og finner løsning på problemer.
- Få ting gjort:Du har en "can do" holdning og gjennomfører oppgavene du har sagt du skal gjøre
Bakgrunn
- Du har erfaring fra kunderettede roller, for eksempel kundeservice
- Du lærer raskt, og er flink til å multitaske. Kundekommunikasjonen kan skje gjennom mange forskjellige kanaler samtidig -- så du må kunne prioritere og sortere.
- Du er "tech savvy", og lærer fort hvordan du kan benytte ulike kommunikasjons- og overvåkingssystemer, uten å miste oversikten.
- Du kjenner gjerne Oslos matscene og veikartet godt da det er en styrke i kommunikasjon med restauranter og bud
- Du er en "racer" på tastaturet
- Du mestrer norsk og engelsk flytende
Arbeidet utføres på skift og vil i stor grad innebære kveld- og nattjobb, samt helgevakter.
Vi tilbyr konkurransedyktige betingelser, kontor i hjertet av Oslo sentrum, og ikke minst: Et sosialt og inkluderende miljø hvor det er gøy å komme på jobb.
Adresse: Øvre Slottsgate 4,0157 Oslo