Til vårt kundesenter søker vi nå deg som liker å jobbe med kundeservice og salg og trives med moderne arbeidsverktøy. Vil du i tillegg bli en del av et fantastisk team med engasjerte medarbeidere i et markedsledende selskap i vekst? Sjekk ut denne muligheten hos AJ Produkter!
Informasjon om stillingen:
Å besvare alle typer henvendelser fra kunder enkelt og raskt er viktig for oss i AJ. Kundene kontakter oss via telefon, e-post og chat. I rollen som kundeservicemedarbeider er det derfor viktig at du evner å lytte til kunden og gi kunden riktig og god informasjon. I ryggen har du hele vår organisasjon og den samlede kompetansen vi har om våre produkter.
Det er viktig for oss at du er fremoverlent og evner å betjene våre kunder effektivt, samtidig som du evner å jobbe systematisk og er en god lagspiller.
Hvorfor AJ Produkter?
Vi er stolte av å ha over 40 års erfaring med innredning til kontor-, lager og verksted. Vårt selskap er i solid vekst og det satses på digitalisering og utvikling, og du vil derfor jobbe i de beste systemene. For at du skal trives i selskapet, og ikke bare med arbeidsoppgavene, er det også viktig at du identifiserer deg med våre verdier: Lyttende -- hjelpsomme -- innovative -- kunnskapsrike. Er du i tillegg opptatt av et uformelt og energisk arbeidsmiljø? Da ønsker vi gjerne å høre i fra deg!
Arbeidsoppgaver:
- Generell kundebehandling med oppfølging av leveranse, montering og betalinger.
- Betjene våre kunder via telefon, e-post og chat.
- Utarbeide mindre tilbud og følge opp disse
- Mange kunder kontakter oss for å bestille, derfor er det viktig at du har mersalg i tankene og definerer deg som en selger.
Vi er spesielt interessert i å høre fra deg som:
- Brenner for systematisering av kundehenvendelser og ser nytten i informasjonen det gir
- Har erfaring med bruk av Microsoft Dynamics CRM som styringsverktøy
Som person har du:
- Interesse for møbler, innredning og tilbehør til arbeidsplasser.
- Kremmerånd -- vi lever av å selge produktene våre.
- Svært gode formuleringsevner i muntlig og skriftlig norsk.
- Positiv fremtreden og ser kunden som det viktigste for vår virksomhet
- Evne til å ta initiativ og være selvgående
Vi tilbyr
- Arbeidstid fra 8 - 16 mandag til fredag
- Fast lønn
- Felles kantine med god mat hver dag
- Hyggelige kollegaer i ett strukturert arbeidsmiljø
- Moderne arbeidsverktøy og innbydende kontorlokaler med alle fasiliteter.
Søknadsfrist er 1. desember, og oppstart tidlig i 2021 er ønskelig.
Adresse: Kløfta