Org. nr: - Stillingsident: Logg inn for å se kontaktinformasjon20 Presentasjon av stillingen:
Legevaktens kjerneoppgaver er å gi helsehjelp til befolkningen i sone midt og sør i Asker kommune, ca 32 000 innbyggere og de som til enhver tid oppholder seg i legevaktens område. Legevakten vurderer og behandler akutt sykdom og skade. Legevakten har sykepleierbemanning 24/7 og legebemanning kl 16.00 - 08.00 i ukedagene og 24/7 helg og helligdager. Legevakten har bil for hjemmebesøk og utrykning på rød respons. Bråset legevakt samarbeider med Asker og Bærum legevakt. Det er avsatt ressurs til fagutvikling.
Legevakten er organisert i virksomhet Helse, rehabilitering og mestring i tjenesteområde Velferd i Asker kommune. Stillingen inngår i virksomhetens ledergruppe og rapporterer direkte til virksomhetsleder.
Arbeidsoppgaver
- Samarbeid med Asker og Bærum legevakt som er legevakt for kommunens øvrige innbyggere og andre samarbeidspartnere.
- Personal-, budsjett- og økonomiansvar for legevakten.
- Ansvar for oppfølging og utvikling av kvalitet i henhold til styringssystemet.
- Ansvar for at organisering og gjennomføring av oppgaver samsvarer med verdier, mål, lover og forskrifter.
- Tjenesteutvikling, herunder utvikling av bærekraftige legevaktstjenester.
Kvalifikasjoner
- Helsefaglig utdanning fra høgskole/universitet minimum på bachelor-nivå, fortrinnsvis med formalisert lederkompetanse.
- Relevant ledererfaring er en ønskelig.
- Veilederkompetanse er en fordel.
- God IKT forståelse.
- Søkere må beherske norsk språk på høyt nivå, både muntlig og skriftlig.
- Førerkort klasse B.
Vi søker deg som
- er engasjert og tydelig som leder, bygger på andres kompetanse og får ansatte til å strekke seg etter nye utfordringer
- har kunnskap og engasjement for akutt- og legevaktmedisin
- skaper gode samarbeidsarenaer og fremmer tverrfaglighet
- utfordrer status quo og driver tjenesteforbedring og -utvikling
- jobber metodisk og strukturert
- er både selvstendig og en god lagbygger
- skaper og tar ansvar for resultater
Personlig egnethet vektlegges.
Vi tilbyr
- En spennende lederstilling i en hektisk arbeidshverdag, sammen med dyktige kollegaer.
- Gode utviklingsmuligheter i en stor kommunen.
- Deltakelse i kommunens organisasjons- og lederutviklingsprogram.
- Fleksibel arbeidstid.
- Lønn i hh til kommunens lønns- og stillingsregulativ.
- Gode pensjons- og forsikringsordninger.
Kontaktinformasjon
Ann Helene Arnestad, Virksomhetsleder, Logg inn for å se kontaktinformasjon
Arbeidssted
Bråsetveien 21 a
3440 Røyken
Søk på stillingen:
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver:Asker kommune
Referansenr.:Logg inn for å se kontaktinformasjon20
Stillingsprosent: 100%
Fast
Søknadsfrist: 28.12.2020