Innkrevingsetaten er en kommunal etat med rundt 60 ansatte organisert under Byrådsavdeling for finans i Oslo kommune. Våre hovedoppgaver er fastsetting og utskriving av eiendomsskatt, fakturering og innkreving for Oslokommune samt inkasso på vegne av kommunens virksomheter. Vi er opptatt av å utvikle gode, digitale løsninger med brukerne i fokus.
Vår virksomhet har et sterkt fagmiljø med blikk for oppgaveløsning i fellesskap og kompetansedeling på tvers -- noe som stimulerer til godt, utviklende og inspirerende arbeidsmiljø.
Arbeidsplassene i Oslo kommune skal preges av mangfold og våre ansatte skal gjenspeile byens befolkning. Vi oppfordrer alle som er kvalifisert til å søke jobb hos oss uansett alder, funksjonsevne, kjønn, seksuell orientering, religion eller etnisk bakgrunn. Oslo kommune legger vekt på å tilrettelegge arbeidsforholdene dersom du har behov for det.
Vi gjør oppmerksom på at søkere kan føres opp på offentlig søkerliste selv om søkeren har bedt om anonymitet, men dette vil du i så tilfelle få varsel om.
Les mer om
Oslo kommune, Innkrevingsetaten