<  
>  
Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv
Stillingsannonse

Vil du jobbe med support og kundeservice? LOYALTY CUSTOMER SERVICE

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Stillingsbeskrivelse

Lyst til å hjelpe andre? Ønsker du å gi gode kundeopplevelser i verdensklasse?
Da er dette noe for deg! Vi søker nå etter flere kolleger som brenner for yte god service til absolutt alle kunder, og som vil ta del i vårt store, hyggelige, sosiale og dyktige kundeserviceteam for Telia. Er du serviceinnstilt, effektiv og gira på å lære kundeservice og mersalg? Glad i å prate med folk? Da ønsker vi at du skal søke med en gang!
Vi kan tilby deg rask oppstart, spennende og lærerik jobb i et sosialt, ungt og profesjonelt arbeidsmiljø, dyktige teamledere og kolleger, og gode karrieremuligheter innen salg, kundeservice og ledelse. På dette teamet får du også fast timelønn OG provisjon. Ta en titt på filmen som er lagt ved for å se hvordan vi har det sammen på jobb. Loyalty har nylig blitt "Great Place to Work"- sertifisert, så vi er sikre på at du vil trives hos oss.  NB! Gode muligheter for fast ansettelse etter 4 månederArbeidsoppgaver

  • Kundeservice over telefon og noe chat – hovedsakelig håndtering av bestillinger, fakturahenvendelser og teknisk support (innen TV, internett og mobil)
  • Mersalg!

Vi tilbyr

  • Rask oppstart
  • Timelønn + provisjon        
  • Fulltidsstilling på en hyggelig, seriøs og profesjonell arbeidsplass
  • Rullerende vaktlister, arbeid mellom kl 0800-2200 (enkelte helger i måneden også)
  • Karriereprogram og ledertrening
  • Varierte arbeidsdager i en organisasjon hvor alle blir hørt

Ønskede kvalifikasjoner

  • Du takler stress i perioder og er flink på multitasking
  • Du har god teknisk forståelse og lærer fort
  • Du trives med telefon og PC som verktøy
  • Du skriver godt og effektivt
  • Du har et langsiktig perspektiv og ser for deg å jobbe minst 1-2 år hos oss


Velkommen med din søknad! Søknader behandles fortløpende.
Ta kontakt med meg ved eventuelle spørsmål på tlf: Logg inn for å se kontaktinformasjon eller send mail til



Epost: Logg inn for å se kontaktinformasjon

Logg inn for å se kontaktinformasjon
Om arbeidsgiveren

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Kandidatmatch
Jobbsøker
Denne teksten er anonymisert
Match 70%
Jobbsøker
Denne teksten er anonymisert
Match 70%
Jobbsøker
Denne teksten er anonymisert
Match 70%
Jobbsøker
Denne teksten er anonymisert
Match 70%

Se flere annonser

Vi søker Produksjonsleder til vårt nye høyteknologiske anlegg på Digernes Næringspark!
31.05.2025 Ålesund
Vi søker Teknisk leder til vårt nye høyteknologiske anlegg på Digernes Næringspark!
31.05.2025 Ålesund
Vi søker renholdere til deltid og heltid! Er du nøye, pålitelig og liker å holde det rent og ryddig? Vi
28.05.2025 Oslo
Kan du formidle gode historier i digitale kanaler? Har du noen års erfaring som kommunikasjonsrådgiver, er opptatt av smart kommunikasjon
15.06.2025 Oslo
I Bane NOR har vi ett felles mål – å sette spor vi er stolte av, som kan drive samfunnet
30.05.2025 Oslo
I Norge har det aldri vært satset mer på jernbane enn nå, og dette er et samfunnsansvar som vi i
10.06.2025 Drammen
Om oss I Bane NOR har vi ett felles mål - å sette spor vi er stolte av, som kan
22.06.2025 Flere steder
Om avdelingen Energi har i dag ca,150 engasjerte ansatte, og søker nå etter seksjonsleder til kraftsystem og utredinger for energiforsyning
30.05.2025 Oslo
Vis alle 36.889 ledige stillinger

Fakta om LOYALTY CUSTOMER SERVICE