Er du god på kundeservice og ønsker deg et arbeidsmiljø preget av takhøyde, tempo, kvalitet og høye forventinger?
Protector Forsikring er et norsk selskap, som har hatt rask og lønnsom vekst siden starten i 2004. Vi er det mest lønnsomme forsikringsselskapet i Norden de siste ti år, og er i dag nærmere 450 ansatte fordelt på kontorer i Oslo, Stockholm, København, Manchester, London og Helsinki. Vår fremgang bygger på unike relasjoner til våre samarbeidspartnere og dokumentert kostnads- og kvalitetslederskap.
Protector tilbyr skadeforsikring til bedriftssegmentet og i offentlig sektor i Norge, Sverige, Danmark, Finland og UK. Vi tilbyr alle forsikringsprodukter med unntak av pensjon. Protector har skadebehandling i eget hus og har fokus på å gi den beste mulige service til våre kunder og meglere når skaden har skjedd.
Vi søker nå en-to personer for å styrke Skadeserviceteamet. Dette er en felles serviceavdeling for skadeoppgjørsavdelingene på Bedrift Norge.
Hva skal du gjøre?
Oppgavene består hovedsakelig i å håndtere innkommende henvendelser til skadeoppgjørsavdelingene, herunder:
- Registrering og fordeling av nye skadesaker til de forskjellige oppgjørsavdelingene
- Behandle innkommende post og scanne dette til riktig skadesak
- Behandle innkommende e-post og påse at skademailen holdes ajour og blir besvart
- Besvare henvendelser fra forsikringstakere, meglere, takstmenn og verksteder
- Være tilgjengelig på skadesløyfene og besvare henvendelser per telefon
- Fakturahåndtering
- Enklere saksbehandling ved behov
Hvem er du?
- Du kommuniserer åpent, direkte og tydelig, både skriftlig og muntlig på norsk og engelsk
- Du er strukturert, beslutningsdyktig, serviceinnstilt og har evnen til å yte det lille ekstra
- Fordelaktig med noe erfaring med kundeservice
Hva kan vi tilby deg?
- Gode utviklingsmuligheter for den rette personen
- Et dynamisk miljø, i et selskap i sterk utvikling og vekst
- Konkurransedyktig lønn og forsikringsordninger
- Sentrale lokaler på Aker Brygge
Stillingen innebærer interesse for og nysgjerrighet på Protectors verdier, ambisjoner og mål for utvikling. Du må kjenne deg igjen i verdiene Troverdig, Imøtekommende, Modig og Engasjert. Vi lever verdiene hver dag og jobber med dem.
For nærmere informasjon om stillingen ta kontakt med Linda Falch Karpuzi, teamleder for skadeservice, på tlf. Logg inn for å se kontaktinformasjon.
Søknadsfrist: snarest
Adresse: Oslo