Vi i ONEPARK er stolte driftere av parkeringsanlegget på Oslo Lufthavn, Nordens største parkeringsanlegg! Med mål om å være med på å gjøre oppholdet for de reisende fra Oslo Lufthavn så bekymringsfritt og enkelt som mulig har vi skreddersydd flere ulike parkeringsalternativ.
Vi søker nå etter to medarbeidere i deltidsstillinger (50%) til vår kundeserviceavdeling på Oslo lufthavn.
Som en del av vår kundeservice er du ONEPARK sitt ansikt utad. Det er derfor viktig at du er ansvarsfull, glad i mennesker og trives med å jobbe i et hektisk miljø, både selvstendig og som del av et team. Du vil sørge for å yte best mulig service til våre kunder både på telefon og ved besvarelse av e-post. Du vil også jobbe med saks- og klagebehandling, samt veiledning og oppfølging av flere ulike kundegrupper. I tillegg veiledning og support til kunder som ønsker å benytte Avinors bookingprogram ved bestilling av parkering.
Ansvar og oppgaver
· Kundebehandling på telefon og mail
· Veiledning og oppfølging av kunder i fm booking av parkering,
· Kundeservice ifm opprettelse av profil i Autopay.io og Onepark.no
· Saksbehandling i eget program
· Besvare calling
Du passer til stillingen dersom du:
· Har erfaring med kundeservice på telefonen
· Har grunnleggende dataferdigheter
· Har fullført videregående skole
· Har evnen til å jobbe med effektivt med fokus på kvalitet, både selvstendig og i team
· Trives med telefon og data som arbeidsverktøy
· Kommuniserer svært godt både muntlig og skriftlig, (norsk og engelsk)
· Jobber strukturert og målrettet i hektiske og stressende perioder
· Trives med å jobbe i turnus
· Har førerkort klasse B
Du vil komme til å jobbe mye på egenhånd, og jobben krever derfor en person som er pliktoppfyllende, som tar ansvar og kan arbeide selvstendig, men også en person som er god lagspiller og som kan samarbeide bra med ledere, de andre heltidene og deltidene.
Søknadsfrist 27.02.2022
Ta gjerne kontakt om dere har noen spørsmål.
Adresse: Gardermoen