Sales & event manager Olivia Sandnes
Er du en superselger som vil ta del i Norges råeste restaurantprosjekt? I slutten av 2022 åpner Olivia Restauranter dørene i Rogalands første og største mathall. Integrert i de gamle, vakre lokalene til Sandnes Ullvarefabrikk skal Olivia, sammen med 10 andre aktører, ta Sandnes til nye høyder når det kommer til restaurant, bar og uteliv. Med Olivias unike lokalitet på taket av den nye mathallen, med plass til 250 sittende gjester, eget kjøkken, bar og pizzaovn, blir det ekte italiensk stemning. Vi ønsker å skape nye, minnerike opplevelser for våre gjester, med egne arealer for selskap og eventer. Som Sales & event manager i Olivia vil du følge gjestereisen fra A til Å. Stillingen består blant annet av innsalg av eventer og arrangementer, detaljplanlegging, kommunikasjon med drift, møte og mottak av gjesten(e) på arrangementets tidspunkt, samt oppfølging i etterkant. Olivia søker deg som elsker å skape eventer, får alle gjester til å føle seg velkommen, og som på din unike måte vil sørge for at folk vil komme tilbake, igjen og igjen.
Hvem er vi?
Olivia åpnet dørene for første gang på Aker Brygge i Oslo i 2006 med en ambisjon om å tilby de beste smaker fra Italia. Menyen som er kjernen i alle Olivia-restaurantene er steinovnsbakt, tynn, sprø pizza, klassiske pastaretter og antipasti. Vi tilbyr de beste italiensk-produserte råvarene og vin fra mindre, familiedrevne produsenter i Italia. Alle Olivia-restaurantene er unike og inspirert av våre italienske favorittbyer, og i restaurantene våre vil du føle deg hjemme, og fremdeles kunne drømme deg bort til Italia. Vi har vokst til å bli en stor familie med restauranter i alle de store byene i Norge. I Sverige finner du oss i Göteborg og Stockholm, og vi er på vei mot hovedstaden i Finland, Helsinki. Vi har et «Great Place to Work»-sertifisert arbeidsmiljø, og vår sterke og ekte kultur er motoren for vår vekst. Vi ser svært lyst på fremtiden, og ser frem imot å ta Olivia til nye eventyr i årene som kommer.
Verdiene våre er uformell, fremoverlent, lidenskapelig, og profesjonell. Dette kjennetegner hva vi ser etter hos nye medarbeidere, måten vi jobber på, og hvordan vi ønsker å oppfattes av gjestene våre. Vi bruker verdiene våre aktivt, så for å trives hos oss, er du avhengig av å kjenne deg igjen i disse. Det er like viktig for oss at du er en god kollega, som at du møter gjestene våre med et stort smil. Olivia skal være et godt sted å være både medarbeider og gjest.
Hvem ser vi etter?
For å skape opplevelser av høy kvalitet, ser vi etter deg som:
- Har salgserfaring og god operativ forståelse
- Kan skape egne events, og sammen med vårt team sørge for markedsføring, innsalg og gjennomføring av dette
- Ønsker å skape de beste rammene for våre gjester i unike lokaler
- Er glad, utadvendt, nærværende og smilende i din tilgang til andre mennesker, rundt gjester og kollegaer - du er rett og slett menneskekjær
- Er selvgående og uredd
- Er kreativ og evner å se løsninger
- Er selv lokalisert i regionen, og har et stort nettverk
- Kjenner deg igjen i Olivias verdier: uformell, fremoverlent, lidenskapelig, og profesjonell
Hva kan vi tilby?
- Å ta del i, samt ha muligheten til å påvirke den største satsningen i Sandnes med et unikt konsept som skal utvikle Olivia videre
- Mulighet til å skape egne rutiner og få stor frihet for å sikre Olivia Sandnes sin suksess
- En ung og dynamisk organisasjon i konstant utvikling med gode karrieremuligheter
- Unikt samhold blant medarbeiderne, preget av samarbeid, stolthet, vennskap og tillit
- Gode muligheter for personlig og faglig utvikling i et selskap med nordisk vekst
Stillingen rapporterer til Regionsjef Nord-vest, Tor Andre Krogstad. Ønsket oppstart etter avtale, men senest 10.08.2022.
Kjenner du deg igjen? Da vil vi gjerne høre fra deg, og ber deg om å sende din CV og søknad til oss innen 23.03.2022. Vi behandler søknader fortløpende.
Hvis du har noen spørsmål om stillingen, ikke nøl med å ta kontakt med Tor Andre på .
Link til søknadsskjema: