Har du efaring som IT-support eller IT-tekniker og er klar for å ta steget videre? Vi ser etter deg som ønsker å jobbe i nærheten av kunden og bygge kontaktsenterløsninger i forkant til et av våre kontorer i Norge!Om tjenesten
Denne stillingen er en direkte rekruttering, som betyr at rekrutteringsprosessen skjer gjennom Bravura og du ansettes direkte av Advania.
Om bedriften
Advania er et nordeuropeisk IT-selskap med lokasjoner i Sverige, Island, Norge, Danmark, Finland og UK. Vi hjelper våre kunder med å forbedre ytelse med nyskapende bruk av tilgjengelige IT-plattformer og -tjenester.
I Norge tilbyr Advania et bredt spekter av IT-tjenester, skyløsninger, plattformer og rådgivning til private og offentlige virksomheter. Med bransjekunnskap, anerkjent teknologi, moderne hardware og verdiøkende tjenester skapes verdier for kundene med smart bruk av IT, service og samarbeid. Advania består av 12 kontorer i Norge med over 750 ansatte.
Arbeidsoppgaver
Som IT-tekniker hos Advania jobber du med å sette opp skybaserte kontaktsenterløsninger og integrere disse med kundenes øvrige plattformer. Du vil jobbe med kunden i sentrum og sammen med den nordiske regionens mest dyktige spesialister på feltet. Du er en del av et team der dere jobber med både implementering av standardiserte løsninger og med utvikling av høyt spesialiserte løsninger for våre kunder som chat / voicebots, AI-assistanse for kundens ansatte og integrasjoner mot forretningssystemer.
- Forvaltning
- Jobbe med produktet og tilpasse kunden
- Svare på henvendelser
- Hjelpe til med daglig drift
Hos Advania har du muligheten til å utforske nye teknikker og løsninger, og de ønsker nye ideer og initiativer velkommen til å drive arbeidet videre.
Ønskede kvalifikasjoner- Relevant høyere utdanning innen data / IT er en fordel
- Noen års erfaring i lignende bransje eller support
- Gode kommunikasjonsevner både på norsk og engelsk
- Erfaring med skytjenester som Google Cloud / AWS er en fordel, men ikke et krav
- Erfaring med IP – telefoni / SIP / WebRTC
- Erfaring fra telekombrasnjen eller med ulike typer kontaktsenterløsninger, erfaring med AI i kombinasjon med kontaktsenter er en fordel
- Erfaring med integrering av forskjellige systemer
Vi ser etter deg som er en relasjonsbyggende person med gode kommunikasjonsevner, som har en interesse for å lage fremtidige løsninger for kundekommunikasjon. Du er fremoverlent og engasjert, og tørr å ta et initiativ. Du er sosial, ambisiøs og trygg på deg selv og din kompetanse med et stort servicemindset. Avslutningsvis ser vi at du er en positiv person med høy energi, stort engasjement og høy integritet i det du foretar deg.
Advania tilbyr:- Grundig opplæring og oppfølging
- Gode muligheter for karriere og faglig utvikling
- Mulighet for å påvirke egget arbeid og ta tekniske beslutninger
- Muligheter for sertifiseringer
- Gode forsikringsordninger
Annen informasjon Oppstart: Etter avtale
Stillingstype: Hybrid
Sted: Oslo
Lønn: Fast + provisjon
Bravura er ett bemannings- og rekrutteringsforetak for organisasjoner som vil finne Next Gen Professionals. Hos oss finnes det mange jobbmuligheter, framforalt for deg i begynnelsen av karrieren med 0-8 års erfaring. Via oss kan du jobbe som kosulent eller bli rekruttert. Finn din drømmejobb – vi hjelper deg med å lykkes!
Spørsmål om stillingen rettes til:
Sunna Lind, Recruiter & Consultant Manager
+47 408 50 228,
Epost:
Logg inn for å se kontaktinformasjon