Jørgensen Bemannings søker etter en bemanningskonsulent som er engasjert og motivert for å bli med i vårt team.
Arbeidsdagene er varierte, spennende og meget hektiske. Det krever at du mestrer å ha mange baller i luften og at du kan prioritere det viktigste først.
Som bemanningskonsulent i Jørgensen bemanning får du stort ansvar for å følge opp egne aktiviteter. Noe av det stillingen innebærer er screening av søkere, intervjuer, referansesjekker og kvalitetssikring av kandidater, presentere kandidater til kunder, oppdragsløsning, salg og kunde oppfølgning.
Reisevirksomhet må påberegnes og du bør ha egen bil. Fleksibilitet er meget viktig i denne stillingen. Søk gjerne med engang, om riktig person dukker opp, avsluttes prosessen fortløpende.
Riktig kandidat kan jobbe fleksibelt. Både med hjemmekontor og fleksible arbeidstider.
Jørgensen bemanning disponerer har også hytte for ansatte på Helgelandskysten.
Søkere til deltid oppfordres også til å søke.
Sentrale ansvarsområder:
Løse bestillinger fra våre oppdragsgivere
Rekruttering av nye kandidater og oppfølgning av de som allerede er ansatt
Ansvar for egen kundeportefølje, oppfølgning og nysalg
Ansvarlig for eget budsjett og resultat i samarbeid med leder og kollegaer
Gjennomføre alle arbeidsoppgaver i henhold til interne systemer
Vi ønsker oss en som kan ha:
Erfaring fra bemanningsbransjen
Barnehage erfaring, fortrinnsvis som barnehagelærer, spesialpedagog etc
Erfaring fra salg og kunderådgivning
God struktur
Personlig egnethet og høy arbeidsmoral
Noe å bidra med til Acapedia sitt gode arbeidsmiljø
Vi kan tilby
Morsom og variert arbeidsdag med høyt tempo.
Hjemmekontor/kontor sentralt i Trondheim
Lønn etter avtale +bonus og julebonus.
Utviklingsmuligheter
Kjøpe aksjer i flere selskaper eid i samme konsern.
Epost:
Logg inn for å se kontaktinformasjonLogg inn for å se kontaktinformasjon