Beskrivelse av arbeidssted:
Vårt kommunale fastlegekontor søker ny kollega, da en av våre fastleger gir seg ved oppnådd aldersgrense etter 29 år i tjenesten. Fastlegehjemmelen har per i dag ett listetak på 750 pasienter.
Stangeberget legesenter består av fire fastlønnede fastleger samt en LIS-lege. Legesenteret er samlokalisert med kommunens interkommunale legevakt for Halden og Aremark, i nyrenoverte lokaler på Halden Helsehus. Det er tett samarbeid mellom tjenestene. Helsehuset har plasser for korttid og spesialiserte senger for KAD-, lindrende- og rehabiliteringspasienter samt andre forebyggende og behandlende tjenester. Kommunens tjenester er stadig i utvikling for å ruste oss for fremtiden, og det krever fleksible og løsningsorienterte ansatte som kan være med på reisen.
Legesenteret er meget godt utrustet med blant annet akuttrom, egen ambulanseinngang, isolat med sluse, eget lab. inkl. spirometri, 24 t BT-måling, blodgass, vscan og EKG, og observasjonsrom. Legesenteret er tilknyttet norsk Helsenett og det benyttes CGM (WinMed 3) journalsystem. To erfarne legesekretærer og en sykepleier i 2,6 årsverk betjener kontoret.
Fastlegehjemmelen inngår i kommunens ordning for legevakt på kveld, natt og helg. Den siste tiden har vaktbelastningen vært 2-3 vakter per måned, med mulighet for hyppigere vakter hvis du ønsker det.
Stillingens arbeidsområder/oppgaver:
Stangeberget legesenter har ansvar for ulike kommunale oppgaver blant annet flyktninghelsetjeneste, dagberedskap og vaksinasjonskontor disse oppgavene vil bli fordelt etter nærmere avtale med avdelingsleder. Spesifikt for den ledig fastlegehjemmelen er arbeid ved helsestasjon for barn. Administrasjonstid kan gis som en hel dag eller to halve dager.
Kvalifikasjoner og utdanning:
Vi tilbyr:
- Engasjerte kollegaer som støtter, inspirerer og hjelper hverandre
- En arbeidsplass med fokus på fag og kompetanse.
- Kommunen er registrert utdanningsinstitusjon, og vil tilrettelegge for ALIS-forløp.
Generelle betingelser:
Pliktig medlemsskap i offentlig tjenestepensjonsordning med 2%.
Lønn i hht. lov- og avtaleverk.
Ved tilsetting vil det bli krevd tilfredsstillende politiattest. Forøvrige skjer ansettelsen i henhold til gjeldende lover, forskrifter og avtaleverk. Attester og vitnemål fremvises på forespørsel.
Søknad sendes:
Søknad med CV sendes elektronisk via knappen "Send søknad".
Ved behov for veiledning ved utfylling av elektronisk søknad, kontakt Halden kommunes servicesenter.
Vi ber alle søkere vedlegge dokumentasjon på utdanning og attester på arbeidserfaring for å dokumentere kvalifikasjoner som fremkommer i CV og som grunnlag til lønnsfastsettelse. Ansiennitet blir vurdert og fastsatt basert på vedlagt dokumentasjon
Dersom det går fram av din søknad at du ønsker konfidensiell behandling, gjør vi oppmerksom på at opplysninger om søker kan gjøres offentlig, selv om søker selv har bedt om konfidensiell behandling. Søker vil da få informasjon om dette - jfr. Offentleglova §25.
Som søker til en offentlig stilling har også du krav på å få tilgang til utvidet søkerliste med informasjon om øvrige søkere.
Åpenhet - Tillit - Respekt - Redelighet
Link til søknadsskjema:
Epost:
Logg inn for å se kontaktinformasjonLogg inn for å se kontaktinformasjon