Ledig stilling

Åpen søknad – Travelbird BV Travelbird BV

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

CGI er et av verdens ledende selskaper innen IT- og forretningsutvikling. Med overkant av 77.000 ansatte på 400 lokasjoner i 40 land, betjener CGI nærmere 5.000 kunder verden over. Dette er innenfor et bredt spekter av løsnings- og tjenestetilbud, som blant annet design, programmering, applikasjonsutvikling, systemintegrasjon, arkitektur, infrastruktur, strategi- og forretningsutvikling. I CGI har vi en egen avdeling som arbeider tett opp mot prosjekter tilknyttet industribransjen. På grunn av økt etterspørsel av våre tjenester og ambisjoner, søker vi nå en ny senior fagkonsulent prosjekt til denne avdelingen. Your future duties and responsibilities Arbeids- og ansvarsområder:I Manufacturing arbeider vi med innovative strategier og løsninger som bistår industribedrifter med å bli mer kundesentriske. Våre ansatte har lang erfaring innen levering av forretningsapplikasjoner, og er stolte av å ha bygget opp et av Nordens sterkeste Microsoft Dynamics 365-miljøer. Her tilbyr vi tjenester innen bl.a. ERP, CRM, Office 365 og sharepoint, for å nevne noen. Som senior fagkonsulent prosjekt vil du jobbe med kunder i prosjekt og forvaltning som har behov for bistand med prosjektmodulen i Dynamics 365 Operations. Du vil jobbe tett med konsulentene fra øvrige fagområder, som eksempelvis finans, lager & logistikk m.m. Det forventes også at du evner å ta rollen som track-lead i prosjektet.Vi kan tilby deg:I CGI er vi opptatt av at våre medarbeidere skal trives og kunne utvikle seg, både personlig og faglig. Vi tilbyr derfor kurs, sertifiseringer og deltakelse på faglige arrangementer. Det er også mulighet for å delta på andre interne fagkvelder, workshops, hackweekends osv. – alt for å sikre deg en sterk faglig kompetanse. Du vil selvfølgelig få konkurransedyktige betingelser med gode pensjon- og forsikringsordninger, aksjespareprogram for alle våre ansatte, samt andre goder som blant annet dekket mobilabonnement og bredbånd. Required qualifications to be successful in this role Den vi søker kjenner seg igjen i flere av følgende punkter:- Høyere utdannelse innen IT/teknologi eller andre relevante fagområder. Lang erfaring kankompensere for manglende høyere utdannelse.- Minimum 3-5 års erfaring med ERP systemer, fortrinnsvis innen Microsoft Dynamics AX,Dynamics 365 for Finance and Operations, M3 eller IFS.- God forståelse for forretningsprosesser tilknyttet prosjekt, innkjøp og salg rettet mot finans.- Sterke kommunikasjonsevner, og evner å være rådgiver for kunden i hvordan effektivisereprosesser ved bruk av ERP-verktøy. Gjerne også praktisk erfaring fra å arbeide påkundesiden.- Fordel om du har kjennskap til DevOps og erfaring innen CE/CRM – PSA/FieldServices, meningen krav.- Behersker godt norsk og engelsk, både muntlig og skriftlig.Som person trives du med å samarbeide innad i team, samtidig som du evner å arbeide selvstendig innenfor egne ansvarsområder. Du er engasjert og tar initiativ i din arbeidshverdag, samt jobber strukturert, analytisk og proaktivt med dine oppgaver. Ettersom stillingen innebærer samarbeid innad i leveranseteam og med kunder, er det viktig at du samarbeid godt med andre mennesker og evner å skape tillit blant de du omgås.Vil du vite mer om stillingen?Ta kontakt med undertegnede for mer informasjon om stillingen: Director Consulting Services, Jan-Richard Bjerkås, på tlf: 469 50 005 eller mail: jan-richard.bjerkas@cgi.com What you can expect from us Build your career with us.It is an extraordinary time to be in business. As digital transformation continues to accelerate, CGI is at the center of this change—supporting our clients’ digital journeys and offering our professionals exciting career opportunities.At CGI, our success comes from the talent and commitment of our professionals. As one team, we share the challenges and rewards that come from growing our company, which reinforces our culture of ownership. All of our professionals benefit from the value we collectively create.Be part of building one of the largest independent technology and business services firms in the world.Learn more about CGI at www.cgi.com.No unsolicited agency referrals please.CGI is an equal opportunity employer.
05.11.2019 Oslo
Seniorkonsulent finans Category: ERP/CRM/Tools City: Oslo, Oslo, Norway Position ID: J1019-2891 Employment Type: Full Time Position Description Har du erfaring fra finans og ønske om å utvikle din kompetanse i et ledende IT-konsulenthus?Da kan du være med å hjelpe våre kunder i digitalisering av deres virksomhet. Sammen med et stort kompetansemiljø innenfor Dynamics 365 vil du være en sentral rådgiver innenfor finansområdet. Din kompetanse er viktig for å forstå kundens prosesser og realisere gevinster gjennom endringer og ny teknologi.I CGI har vi mer enn 40 års erfaring med leveranse på forretningsapplikasjoner, og vi har bygget opp et av Nordens sterkeste Microsoft Dynamics-miljøer. Gjennom vårt brede utvalg av tjenester og applikasjoner hjelper vi våre kunder til å bli mer nyskapende, konkurransedyktige og lønnsomme. Vi arbeider med å optimalisere kundens forretningsprosesser og være en rådgiver gjennom digitaliseringen med fokus på implementering og forvaltning av Dynamics 365-plattformen. Your future duties and responsibilities Dine nye arbeidsoppgaver:Som seniorfagkonsulent finans får du muligheten til å jobbe med spennende prosjekter for Enterprise-segmentet og spesielt innen produksjon, eiendom og tjenesteytende virksomhet. Du blir en del av et forretningsområde som teller nærmere 50 medarbeidere, og vil jobbe med Norges ledende kunder innenfor disse segmentene. I rollen som fagkonsulent vil du bidra til merverdi hos våre kunder gjennom å forbedre deres eksisterende virksomhet. Dette gjør vi ved å implementere og forvalte nye eller eksisterende forretningsløsninger. Videre arbeider vi i tett sammen med øvrige deler av CGI for å kunne tilby markedsledende kompetanse og løsninger innen blant annet Master Data Management, Business Intelligence, robotikk, IoT, og skytjenester.Noe av hva vi kan tilby:- En utfordrende og spennende rolle i et selskap og avdeling i vekst.- Muligheten til å tilegne deg kompetanse som er fremtidsrettet og verdsatt av markedet.- En fleksibel arbeidshverdag med stor grad av frihet under ansvar.- Muligheten for personlig og faglig utvikling gjennom sertifiseringer, kurs, deltakelse på konferanser osv.- Å bli en del av et godt arbeidsmiljø som dyrkes gjennom blant annet Kick Off, sommerfester, fredagstreff, bedriftsidrettslag, Hackweekends med mer.- Konkurransedyktige betingelser.- Gode pensjons- og forsikringsordninger.- Deltakelse i CGIs aksjesparingsprogram. Required qualifications to be successful in this role Den vi søker kjenner seg igjen i flere av følgende punkter:- Høyere utdanning innen økonomi/finans og/eller IT/teknologi. Lang erfaring kan kompensere for høyere utdanning.- Minimum fem års arbeidserfaring etter studier hvor minimum 3 av disse årene har inkludert arbeid med ERP-systemer med fokus på Finans, og gjerne med koblingen mot prosjekt.- Erfaring med bruk av Microsoft Dynamics AX eller Dynamics 365 Finance and Operations er å foretrekke.- Gode kommunikasjonsevner på norsk og engelsk, både skriftlig og muntlig.Det en forutsetning at du har forståelse for forretningsprosesser og gjerne i kombinasjon med teknologi, samt mulighetene dette gir for verdiskapning for våre kunder. Du er komfortabel med å rådgi kunden i hvordan prosesser kan effektiviseres ved bruk av ERP-verktøy. Som person er du engasjert og initiativtakende, i tillegg til at du er en utstrakt team-player med evnen til å skape tillit. Tilslutt ser vi for oss at du er analytisk og jobber strukturert.Vil du vite mer?For mer informasjon, kontakt Director Consulting Services, Øivin Bilet på e-post: oivin.bilet@cgi.com eller via telefon 907 23 252. What you can expect from us Build your career with us.It is an extraordinary time to be in business. As digital transformation continues to accelerate, CGI is at the center of this change—supporting our clients’ digital journeys and offering our professionals exciting career opportunities.At CGI, our success comes from the talent and commitment of our professionals. As one team, we share the challenges and rewards that come from growing our company, which reinforces our culture of ownership. All of our professionals benefit from the value we collectively create.Be part of building one of the largest independent technology and business services firms in the world.Learn more about CGI at www.cgi.com.No unsolicited agency referrals please.CGI is an equal opportunity employer.
05.11.2019 Oslo
Avdeling Bidrag og tilbakebetaling har 115 ansatte. Vi er lokalisert i Bjørnevatn, 10 km fra Kirkenes i Sør-Varanger kommune. Vi har i oppgave å kreve inn underholdsbidrag og feilutbetalte ytelser fra NAV  i inn- og utland. I forbindelse med innkrevingen har vi status som særnamsmann. Vi  har ledig 5 faste stillinger.  Skatteetatens verdier er profesjonell, imøtekommende og nytenkende. Vi ønsker at du kan identifisere deg med våre verdier.   Vi ber om at vitnemål/karakterutskrifter og attester lastes opp som vedlegg til den elektroniske søknaden.   Arbeidsoppgaver Skriftlig saksbehandling av henvendelser fra våre brukere og samarbeidspartnere Besvare telefonhenvendelser fra våre brukere og samarbeidspartnere Ajourhold av våre databaser Kan være aktuelt med deltakelse i prosjekt og utviklingsarbeid Andre oppgaver kan bli pålagt etter behov og endringer  Kvalifikasjoner Utdannelse minimum bachelorgrad. Internasjonale grader må være godkjent av NOKUT God muntlig og skriftlig fremstillingsevne. God muntlig fremstillingsevne på engelsk  Relevant erfaring med innkreving eller saksbehandling er ønskelig Erfaring fra offentlig forvaltning er en fordel Veiledningskompetanse er en fordel  Personlige egenskaper Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner Strukturert, med evne til å holde fokus Løsningsorientert Effektiv Fleksibel  Vi tilbyr Muligheten til å jobbe med samfunnsaktuelle saker Utfordrende oppgaver og store fagmiljø Kompetanseutvikling Fleksitid Trening i arbeidstiden En raus personalpolitikk Medlemskap i Statens pensjonskasse Stillingene lønnes som  førstekonsulent (1408)/rådgiver (1434), fra kr 449 300 til 532 300 avhengig av kvalifikasjoner. De første seks månedene regnes som prøvetid. Noe reisevirksomhet må påregnes. Hvis du bor og arbeider i Finnmark har du mulighet for sletting av ti prosent av opprinnelig studielån (maksimalt kr 25 000 per år) samt lavere skatt.   
26.11.2019 Sør-Varanger
Vi opplever økende aktivitet i vår frilansvirksomhet og søker tekstforfattere og skribenter til oppdrag over hele landet.  Registrer deg i Frilansguiden, og vi matcher aktuelle oppdrag med deg. 
02.12.2014 Norge
Vi søker deg som har engasjement og ambisjoner for barnehagefaget! Du må ha god relasjonskompetanse og ha en oppriktig interesse for å arbeide med barn.Akershus universitetssykehus eier og driver 5 personalbarnehager med til sammen 312 plasser og 70 ansatte.Barnehagene ligger i nær tilknytning til sykehuset på Nordbyhagen og er en del av divisjonen facilities management. Barnehage 4 har 2 ledige vikariater som barne- og ungdomsarbeider/assistent på småbarnsavdeling og storbarnsavdeling fra 02.01.2020 til og med 31.12.2020 Det er ønskelig at den som ansettes tiltrer i 100 %. Barnehage 4 består av 5 avdelinger, og som assistent vil du være en del av et team på 3 eller 4 personer.Ahus-barnehagene har felles virksomhetsplan med visjonen: Vi har tid til Undring - Utfordring - Utvikling sammen med ditt barn. Våre kjerneverdier er; omsorg, raushet og likeverd. Du må kunne identifisere deg med vår visjon og våre verdier. Den som får tilbud som stillingen må kunne fremlegge politiattest etter Lov om Barnehager § 19Alle søkere må søke elektronisk Arbeidsoppgaver Delta i planlegging, gjennomføring og evaluering av avdelingens pedagogiske arbeid Delta i foreldresamarbeid Delta i faglig utviklingsarbeid i barnehagen Kvalifikasjoner Erfaring fra barnehage Gode norskkunnskaper Personlige egenskaper Engasjert og positiv Ønske om faglig utvikling Fleksibilitet Personlig egnethet vektlegges Vi tilbyr En spennende og utfordrende stilling i et faglig aktivt miljø Et godt arbeidsmiljø og engasjerte kollegaer Opplærings- og utviklingsmuligheter Gode velferdstilbud for ansatte Bedriftsidrettslag med stort og variert tilbud Mulighet for hjelp med bolig og barnehageplass
09.12.2019 Lørenskog
What You'll Do At Cisco, we are building the world's best Customer Experience (CX) Team to accelerate the company transition to a recurring revenue software-centric model. We are looking for an amazing Director to lead the Customer Success function for the North theatre.In this high-visibility and high-impact role, you will: Engage with Sales, Partners and customers to drive the value proposition of Cisco’s Customer Success motion. Set the overall vision and strategic plan for the North theatres to choose, use and love cisco technology. Build a very strong interlock with Sales, CX Delivery and Renewals to provide an industry leading customer experience for Cisco customers on their adoption journey. Build and scale an integrated Customer Success organisation within region that could grow to 25+ employees. Drive increases in usage, health scores, and NPS leading to significant increases in annual recurring revenue and renewal rates. Empower and inspire the organization through effective communication and leadership. Advocate innovation and effectively lead through change. Be an inspirational role model by challenging and maximizing the strength of the Customer Success teams and aligning their efforts to the mission and vision of the organization. Ensure close collaboration with Sales and Renewals teams to build a pipeline of Renewals and Expansion opportunities. Use quantitative and qualitative analysis to drive operational excellence in customer and/or partner engagement.  Who You'll Work With When you work with us, you'll regularly influence our EMEAR CX Leadership Team and your North Sales leadership colleagues, enabling them to make effective and informed decisions on CX lifecycle and offers while we transform Cisco's overall sales and go-to-market approach. You'll build a strong network of cross-functional partners across CX, and Cisco to help our business grow profitably.You will form and lead a high-performing, well-respected team within the Customer Experience organization which exists to make Cisco's customers successful across the customer life cycle. You will know your customers’ needs well and can help develop your team so they delight our customers.  Who You Are With strong experience of both leading teams through transformation and a passion for customer delight, you have proven ability to set a vision, excite, and lead a cross-functional team to deliver strong outcomes.  You know your customers and you excel at translating their business requirements into a successful and profitable business. You passionately advocate for customers, and you have an obsession with customer success. You are an excellent teacher and mentor to your team. You can convey the most complex concepts in the simplest of terms. You thrive in a fast-paced, dynamic and multi-cultural business environment and you can work with a range of sensitive and confidential issues. At minimum, we require: 8+ or more years of successful customer facing experience in the IT industry 5+ years in a leadership role Excellent executive level communication and presentation skills in English plus local language, including experience of presenting in front of large audiences Why Cisco #WeAreCisco, where each person is unique, but we bring our talents to work as a team and make a difference. Here’s how we do it. We embrace digital, and help our customers implement change in their digital businesses. Some may think we’re “old” (30 years strong!) and only about hardware, but we’re also a software company. And a security company. A blockchain company. An AI/Machine Learning company. We even invented an intuitive network that adapts, predicts, learns and protects. No other company can do what we do – you can’t put us in a box! But “Digital Transformation” is an empty buzz phrase without a culture that allows for innovation, creativity, and yes, even failure (if you learn from it.)Day to day, we focus on the give and take. We give our best, we give our egos a break and we give of ourselves (because giving back is built into our DNA.) We take accountability, we take bold steps, and we take difference to heart. Because without diversity of thought and a commitment to equality for all, there is no moving forward. So, you have colorful hair? Don’t care. Tattoos? Show off your ink. Like polka dots? That’s cool. Pop culture geek? Many of us are. Passion for technology and world changing? Be you, with us! #LI-MW1
11.09.2019 Danmark, Nederland, Sverige, Bærum
AF Byggfornyelse er en av de største aktørene i markedet innenfor rehabilitering, ombygging og påbygging. Vi rehabiliterer og utbedrer kjøpesentre, skoler, sykehjem, borettslag, næringsbygg og har også spesialisert oss på modernisering av baderom i borettslag. Som et viktig ledd i utviklingen av vår våtromsportefølje søker vi nå en erfaren kundeansvarlig.   Som kundeansvarlig har du en viktig rolle med ansvar for oppfølging av kunder og gjennomføring av våre våtromsprosjekter. Dine ansvarsområder vil være: Være med på førbefaring på prosjekter Tilvalg og bestillingsansvarlig Ansvar for leverandører (tilvalg) Ansvarlig for fakturering Ansvarlig for internettbasert tilvalgssystem (Viscenario)   Du vil få en viktig rolle med stor kontaktflate mot prosjekter, leverandører og ikke minst våre kunder. Du trives godt med å skape gode relasjoner, er positiv og trives med å ha mange baller i luften samtidig. Du er strukturert, løsningsorientert og har gode formuleringsevner. Vi ser helst at du har erfaring fra tilsvarende roller i andre selskaper med mye kundekontakt. Det er en fordel om du har noe teknisk forståelse. Vi tilbyr et godt arbeidsmiljø og spennende utfordringer på tvers av tradisjonelle faginndelinger. Stillingen byr på betydelige muligheter for kompetanseutvikling og personlig utvikling. Vi tilbyr konkurransedyktige, prestasjonsorienterte betingelser og gode forsikringsordninger. I AF vil du også få anledning til å ha eierandeler i bedriften i form av et aksje- og opsjonsprogram.
26.11.2019 Oslo
Personalavdelingen har blant annet ansvar for HRs driftsoppgaver innen organisasjonsforvaltning,personalforvaltning, herunder support på og systemansvar for Personalportalen og rekrutteringsstøtte til lederne. Avdelingen er hovedkontakt mot Sykehuspartner for de ulike HR-systemene. Vi søker deg som har du lyst til å jobbe i et miljø som gir rom for faglig utvikling. Arbeidsoppgaver Gi råd til ledere om lov, forskrift, overenskomst og annet regelverk som omhandler   personaladministrasjon Saksbehandling av saker innen avdelingens ansvarsområde, samt deltakelse/ledelse av prosjekter og arbeidsgrupper Utarbeide arbeidsavtaler, tjenestebevis, ansiennitetsberegninger og andre HR-oppgaver Kontrollere skjemaer i Personalportalen før disse oversendes Sykehuspartner, samt sørge for atskjemaene arkiveres forskriftsmessig i arkivsystemet P360 Betjene HRs brukerstøttetelefon og epost, og gi bistand på henvendelser om ansettelser,stillingsendringer, ferie, feriepenger, forsikringer, lønn og lønnsberegning, godtgjøringer, pensjon, permisjoner, tjenestebevis/attest og andre relaterte tema Kvalifikasjoner Utdanning fra Bachelornivå innen HR eller personaladministrasjon Gode IKT-kunnskaper Ønskelig med erfaring fra HR-avdeling Personlige egenskaper Vi søker deg som er god til å få ting til å skje sammen med andre Du er ansvarsbevisst, engasjert, evne til å iverksette, gjennomføre og sluttføre prosesser God muntlig og skriftlig fremstillingsevne Vi tilbyr Et spennende fagfelt med faglig og personlig utvikling Fleksibel arbeidstidsordning Gode velferdstilbud for ansatte, hytteutleie, teaterbilletter og mye annet Bedriftsidrettslag med stort og variert tilbud Muligheter for leie av bolig og barnehageplas
04.12.2019 Lørenskog
Vis alle 19.297 ledige stillinger
Les mer om Travelbird BV

Stillingsbeskrivelse

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Du sender din åpne søknad digitalt via søknadssystemet til KarriereStart.no eller direkte til tamar@travelbird.nl.

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Fakta om Travelbird BV