Ledig stilling

Åpen søknad – Travelbird BV Travelbird BV

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

Trives du i rollen som rådgiver mellom teknologi og forretning?  Vi søker etter deg som er vant med å arbeide i større organisasjoner og er opptatt av å finne gode løsninger. Vi ser for oss at du kan håndtere krav fra bruker, forretning og teknologi, har bred erfaring fra ulike bransjer og kan arbeide både i det funksjonelle og tekniske grensesnittet. Skatteetaten søker en erfaren og engasjert fagperson som inspireres av utfordringer og muligheter som oppstår i møtet mellom virksomhetsprosesser og informasjonsteknologi. Brenner du for å utvikle en moderne offentlig sektor i tråd med endringer i samfunnet og den teknologiske utviklingen? Vi ser etter deg som evner å skape entusiasme og å inspirere andre. Personlig egnethet vil bli vektlagt.  Har du stor interesse for å kunne se helheten innenfor strategisk digitalisering? Etaten har store ambisjoner om å videreutvikle våre digitale tjenester til publikum og næringsliv. Vi ønsker å kunne spille en viktig rolle i en felles offentlig digitaliseringsprosess i tråd med Regjeringens program på dette området. For å oppnå dette må våre produksjonsprosesser kontinuerlig moderniseres og tilpasses en digital hverdag. Som del av Strategi-seksjonen i Skattedirektoratet får du en ledende rolle i dette arbeidet som vil skje i nær kontakt med våre operative arkitektur-, teknologi- og virksomhetsfaglige miljøer.  Seksjon Strategi i avdeling Virksomhetsstyring i Skattedirektoratet er en nyopprettet seksjon. Avdeling for Virksomhetsstyring består av rundt 90 årsverk, der 20 av disse jobber i seksjon Strategi. Seksjonen har ansvar for å støtte skattedirektøren i forvaltningen av etatens langsiktige planverk og realiseringen av etatens langsiktige målsettinger. Dette innebærer en helhetlig forvaltning av etatens overordnede strategiarbeid, langtidsplanlegging, virksomhetsarkitektur og porteføljestyring. Dette betyr blant annet tett samarbeid med etatens IT-divisjon.   Arbeidsoppgaver videreutvikle Skatteetatens virksomhetsarkitektur sørge for at etaten har oppdaterte plan- og styringsprodukter innenfor virksomhetsarkitektur (herunder målbilder og veikart), og påse at disse understøtter etatens strategier og fremtidsbilder koble sammen planverk på ulike nivåer, kvalitetssikre at planer fra ulike deler av organisasjonen henger sammen bidra i arbeidet med og følge opp realiseringen av strategier og målbilder samarbeide tett med relevante fagmiljøer gi råd, følge opp beslutninger og foreslå tiltak bidra i sentrale programmer og prosjekter, så vel som mindre tverrfaglige team Kvalifikasjoner høyere utdanning på masternivå, relevant erfaring kan kompensere for kravet til utdanning solid teknisk kompetanse og forståelse ønskelig med minimum fem års erfaring som virksomhetsarkitekt /relevant arbeidserfaring med dokumenterte resultater god forretningsforståelse og erfaring med samarbeid mellom forretning og IT god forståelse av samspillet mellom teknologi, arkitektur og virksomhetsutviklingen fordel med erfaring med styring og ledelse av større prosjekter med mange ulike aktører kjennskap til og/eller erfaring fra offentlig sektor vil bli vektlagt Personlige egenskaper svært gode samarbeids- og kommunikasjonsevner initiativrik og du motiveres av komplekse problemstillinger strukturert og beslutningsdyktig Vi tilbyr muligheten til å jobbe i en stor offentlig etat med samfunnsaktuelle saker utfordrende oppgaver og store fagmiljø kompetanseutvikling fleksitid og betalt overtid trening i arbeidstiden en raus personalpolitikkmedlemsskap i Statens pensjonskasse som er en av Norges beste pensjonsordninger  Stillingen lønnes som seniorrådgiver (kode 1364), årslønn fra 690 000 – 950 000 avhengig av kvalifikasjoner. Skatteetaten har seks måneders prøvetid.
26.06.2019 Oslo
Er du strukturert, god på samhandling og har erfaring med fremtidsrettet arkiv? Da kan du være vår nye arkivansvarlig! Arkivansvarlig i Norconsult AS skal ha ansvar for våre arkiver fra oppdragsvirksomheten, brukerstøtte og arkivfaglig rådgivning. Du vil være med på å utvikle en ny, spennende stilling i en stor og kompleks virksomhet. Norconsults arkiver er både digitale, flere lokale fysiske arkiver og et omfattende fjernarkiv. Selskapet er i prosess med anskaffelse av nytt dokumenthåndteringssystem (ECM) for oppdragene. Dette systemet vil ha grensesnitt mot våre arkiver utover oppdragenes varighet. Stillingen inngår i Norconsults avdeling Styringssystem, kvalitet, HMS som er lokalisert ved hovedkontoret i Sandvika. Avdelingen skal bidra til at selskapet når sine forretningsmessige mål og ambisjoner gjennom kvalitet i alt vi gjør på en bærekraftig og sikker måte. Vi bistår med utvikling, rådgivning, opplæring og tilsyn innen kvalitet, HMS og risiko og ledelsessystemer for dette. Avdelingen har et aktivt samarbeid med ledere og medarbeidere i alle deler av organisasjonen. Arbeidsspråk er norsk og i økende grad engelsk. Dine arbeidsoppgaver vil være: Etablere og forvalte helhetlig og fremtidsrettet løsning for arkiver i selskapet Håndtere fjernarkiver og lokale kontorarkiver Arkivfaglig rådgivning og bistand til enhetene i selskapet Delta i prosjekt nytt dokumenthåndteringssystem (ECM) For oss er det viktig at du: Har relevant utdanning fra høyskole eller universitet, minimum 5 års relevant erfaring Har erfaring med elektronisk dokumenthåndtering og arkiv Har erfaring med prosjektledelse og prosjektorientert virksomhet Har kjennskap til arkivloven med forskrifter og annet regelverk relevant for vår virksomhet Er strukturert, systematisk og selvstendig med god gjennomførings- og samarbeidsevne Er god til å veilede og være presis i kommunikasjon Behersker norsk meget godt og engelsk godt, både skriftlig og muntlig Gjerne har erfaring fra BA-bransjen og interesse for den type fag og oppdrag som Norconsult arbeider med Hos oss får du: Spennende kompetansehevings- og karrieremuligheter innen marked, fag, linje og oppdrag Verdibasert samfunnsplanlegging med fokus på fremtidsrettede og bærekraftige løsninger Sterk bedriftskultur preget av uformelle kommunikasjonslinjer på tvers av organisasjon og geografi Fleksibel arbeidstid Overskuddsdelingsordning der alle ansatte får direkte utbytte av selskapets resultat Eierskap i Norges største tverrfaglige rådgiverbedrift Konkurransedyktige lønns- og ansettelsesbetingelser Studieturer, interne fagsamlinger, ulike sosiale arrangementer, bedriftsidrettslag m.m. Innsendelse av søknad: Vi gjør oppmerksom på at det kun er elektroniske søknader som blir behandlet. Norconsult er Norges største rådgiverbedrift. Våre tjenester er rettet mot samfunnsplanlegging, prosjektering og arkitektur. Selskapet er eid av våre over 3 000 medarbeidere som er stasjonert på 93 kontorer i hele verden. Hovedkontoret ligger i Sandvika utenfor Oslo.
16.07.2019 Bærum
Vi opplever økende aktivitet i vår frilansvirksomhet og søker tekstforfattere og skribenter til oppdrag over hele landet.  Registrer deg i Frilansguiden, og vi matcher aktuelle oppdrag med deg. 
02.12.2014 Norge
Er du personen som skal hjelpe oss med å vokse?Vi søker Talent Acquisition Advisor Som medarbeider i CGI blir du en del av et globalt konsern og verdens fremste IT-konsulentselskaper. Med CGI sine ambisjoner om videre vekst har vi nå behov for en dedikert Talent Acqusition Advisor som vil jobbe med rekruttering A-Å. Du blir en del av et HR-team på 8 personer, og vil bli en viktig bidragsyter i å sikre gode rekrutteringsprosesser på tvers av selskapet. Kundetilfredshet er viktig for oss i CGI, men desto like viktig er det at vi sikrer gode kandidatopplevelser. Dette blir et av dine ansvarsområder. Rollen vil rapportere til fagansvarlig for rekruttering, Daniel Horn, og HR-direktør, Arild Larsen. Vi kan tilby deg en viktig rolle i et selskap i vekst, og muligheten til å arbeide med rekruttering i sterke fagmiljøer innen Business Consulting, moderne teknologi og digital transformasjon. Vi kan tilby en rolle hvor du vil få muligheten til å skaffe deg en unik oversikt over næringsliv og samfunnssammenhenger med teknologi som bakteppe, samt en dypere forståelse for teknologidomenet da rekrutteringsteamet sitter tett på forretningssiden i selskapet. Vi er opptatt at våre ansatte trives og får handlingsrom for å utfolde deg både faglig og personlig. Dette gjør vi gjennom fagkvelder, interne og eksterne kurs og sertifiseringer, men også gjennom sosiale arrangementer; KickOffs, bedriftsidrettslag, årlige hytteturer, lønningspils med mer. Sist, men ikke minst, kan vi tilby rett kandidat et sentralt arbeidssted med kort avstand til kollektiv transport, konkurransedyktig lønn, samt en god forsikrings- og pensjonspakke. I tillegg får du muligheten til å bygge framtiden for CGI, både gjennom ditt bidrag i rollen, men også som potensiell medeier i selskapet gjennom vår unike aksjespareplan. Hva blir dine ansvars- og arbeidsoppgaver?- Primæroppgaven for denne rollen vil omfatte rekruttering A-Å. Dette inkluderer search ut i markedet for å finne og attrahere aktuelle kandidater. Deretter vil du gjennomføre intervjuer, alene eller sammen med rekrutterende leder. Videre inkluderer ansvaret assessment/testgjennomgang sammen med aktuelle kandidater, samt gjennomføre referansesamtaler.- Delta i tilbudsmøter ved behov. - Sette deg inn i og ha oversikt over rekrutteringsbehovet til de ulike forretningsområdene og avdelingene. Dette fordrer at du har tett samarbeid med rekrutterende ledere og HR-teamet for å kartlegge behov og utarbeide kravspesifikasjoner. - Foreta analyser av konkurrerende miljøer som er interessante for CGI, samt holde deg oppdatert på markedet og næringslivet for øvrig.- Jobbe prosjektorientert hvor du vil få ansvar for et gitt fagområde basert på organisasjonen behov, samt ditt interessefelt. - Ansvarlig for å drive egne rekrutteringsprosjekter, ved behov få bidrag fra teamet eller bidra resten av rekrutteringsteamet med framgang i øvrige prosjekter. Sammen arbeider vi for å nå felles mål. - Koordinering av prosesser sammen med Talent Acquisition Researcher, koordinator og HR-teamet for øvrig. - Oppfølging av kandidater og rekrutterende ledere, samt vedlikeholde kandidatbasen jmf. GDPR.- Assessment/testgjennomgang sammen med aktuelle kandidater. - Være med på å videreutvikle HR-avdelingen, herunder prosesser og metodikk. - Delta på ulike arrangementer hvor rekruttering og Employer Branding er i fokus. - Samarbeide med markedsavdelingen i forbindelse med Employer Branding og andre aktiviteter.- Ved behov bidra inn i andre HR-prosjekter.Ønsket profil kjenner seg igjen i følgende punkter: - Mastergrad innen HR/organisasjonspsykologi/økonomi/IT- Minimum 2 års arbeidererfaring innen rekruttering, HR eller IT.- Interesse for teknologi, forretning og næringsliv, og et ønske om å lære mer innen faget. - Kjennskap til rekrutterings- og sosiale medie-plattformer, eks. LinkedIn Recruiter og ATS-systemer. - Det er en fordel at du er sertifisert bruker av Cut-e sitt testbatteri. Personlig egnethet vil bli vektlagt i vurderingen av kandidater til denne rollen. Det vi er opptatt av er at du som person er selvgående, strukturert og resultatorientert. Samtidig evner du å sette deg inn i og forstå kompleks informasjon og problemstillinger. Det er en forutsetning at du har gode kommunikasjonsevner, både på norsk og engelsk, og evner å tilpasse seg mottakeren. Dette fordi du i denne rollen vil måtte kommunisere til ulike typer mennesker, samt sørge for at budskapet fremstilles på en tydelig måte. Tilslutt søker vi deg som er kontaktskapende og trives med å bygge relasjoner. Er du klar til å bidra til å bygge CGI videre sammen med oss?Frist er 18.august, men søknader behandles fortløpende. Ta gjerne kontakt med oss dersom du har spørsmål om stillingen: Fagansvarlig rekruttering, Daniel Horn på e-post: daniel.horn@acando.no, tlf: 906 24 062 eller Talent Acquisition Advisor, Marthe Skogly på e-post: marthe.skogly@acando.no, tlf. 452 36 831 What you can expect from us Build your career with us.It is an extraordinary time to be in business. As digital transformation continues to accelerate, CGI is at the center of this change—supporting our clients’ digital journeys and offering our professionals exciting career opportunities. At CGI, our success comes from the talent and commitment of our professionals. As one team, we share the challenges and rewards that come from growing our company, which reinforces our culture of ownership. All of our professionals benefit from the value we collectively create.Be part of building one of the largest independent technology and business services firms in the world.Learn more about CGI at www.cgi.com.No unsolicited agency referrals please.CGI is an equal opportunity employer.
08.07.2019 Oslo
Som medarbeider i CGI blir du en del av et globalt konsern og verdens fremste IT-konsulentselskaper. Med CGI sine ambisjoner om videre vekst har vi nå behov for en dedikert Talent Acqusition Researcher som kan identifisere aktuelle kandidater, bygge relasjoner og profilere CGI som en attraktiv arbeidsgiver. Hos oss får du en sentral rolle innen rekruttering og Employer Branding. Du blir del av et HR-team bestående av 8 personer og vil ha base midt i Oslo Sentrum. Rollen vil rapportere til fagansvarlig for rekruttering, Daniel Horn, og HR-direktør, Arild Larsen. Vi kan tilby deg en viktig rolle i et selskap i vekst, og muligheten til å arbeide med rekruttering i et sterkt fagmiljø innen moderne teknologi og digitale transformasjoner. Vi er opptatt at våre ansatte trives og får handlingsrom for å utfolde seg både faglig og personlig. Vi ser også for oss at du som vår nye Talent Acqusition Researcher har mulighet til å utvikle rollen på sikt. Dette gjør vi gjennom fagkvelder, interne og eksterne kurs og sertifiseringer, men også gjennom sosiale arrangementer; KickOffs, bedriftsidrettslag, årlige hytteturer, lønningspils med mer. Sist, men ikke minst, kan vi tilby rett kandidat et sentralt arbeidssted med kort avstand til kollektiv transport, konkurransedyktig lønn, samt en god forsikrings- og pensjonspakke. I tillegg får du muligheten til å bygge framtiden for CGI, både gjennom ditt bidrag i rollen, men også som potensiell medeier i selskapet gjennom vår unike aksjespareplan. Hva blir dine ansvars- og arbeidsoppgaver?- Den primære oppgaven for denne rollen vil omfatte søk og kontaktarbeid ut i markedet for å finne og attrahere kandidater og talenter som kan passe CGI sine behov og målsetninger. - Tett samarbeid med rekrutterende ledere og HR-teamet for å kartlegge behov og utarbeide stillingsbeskrivelser og kravspesifikasjoner. - Foreta analyser av virksomheter og konkurrerende miljøer som er interessante for CGI, samt holde deg oppdatert på markedet, næringsliv og samfunnsliv for øvrig. - Utarbeide gode stillingsannonser i samarbeid med rekrutteringsteam og rekrutterende leder. - Samarbeide med markedsavdelingen i forbindelse med Employer Branding og andre rekrutteringsaktiviteter. - Koordinere og følge opp prosesser fra og med innledende intervjuer med aktuelle kandidater. - Delta i innledende intervjuer for å sørge for at du holder deg oppdatert på organisasjonens behov og arbeid. - Være med på å videreutvikle HR-avdelingen, herunder prosesser og metodikk. - Delta på ulike arrangementer hvor rekruttering og Employer Branding er i fokus. Ønsket profil kjenner seg igjen i følgende punkter: - Nyutdannet med en mastergrad innen økonomi/HR/salg/IT. Alternativt har du en bachelorgrad med noen års erfaring fra relevant arbeid innen rekruttering eller salg. - Du er ikke redd for oppsøkende kontaktarbeid og å bygge relasjon; telefon, mail og fysiske møter.- Interesse for teknologi og næringsliv, og et ønske om å lære mer innen faget. I tillegg har du interesse for forretning og å bli kjent med andre mennesker.- Kjennskap til rekrutteringsplattformer og sosiale medier, eksempelvis LinkedInVi har ingen krav til arbeidserfaring, men vil vektlegge personlig egnethet i vurderingen av kandidater til denne rollen. Det vi er opptatt av er at du som person er selvgående, strukturert og resultatorientert. Samtidig evner du å sette deg inn i og forstå kompleks informasjon og problemstillinger. Det er en forutsetning at du har gode kommunikasjonsevner, både på norsk og engelsk, og evner å tilpasse seg mottakeren. Dette fordi du i denne rollen vil måtte kommunisere til ulike typer mennesker, samt sørge for at budskapet fremstilles på en tydelig måte. Er du klar til å bidra til å bygge CGI videre sammen med oss?Frist er 18.august, men søknader behandles fortløpende. Ta gjerne kontakt med oss dersom du har spørsmål om stillingen: Fagansvarlig rekruttering, Daniel Horn på e-post: daniel.horn@acando.no, tlf: 906 24 062 eller Talent Acquisition Advisor, Marthe Skogly på e-post: marthe.skogly@acando.no, tlf. 452 36 831 What you can expect from us Build your career with us.It is an extraordinary time to be in business. As digital transformation continues to accelerate, CGI is at the center of this change—supporting our clients’ digital journeys and offering our professionals exciting career opportunities. At CGI, our success comes from the talent and commitment of our professionals. As one team, we share the challenges and rewards that come from growing our company, which reinforces our culture of ownership. All of our professionals benefit from the value we collectively create.Be part of building one of the largest independent technology and business services firms in the world.Learn more about CGI at www.cgi.com.No unsolicited agency referrals please.CGI is an equal opportunity employer.
08.07.2019 Oslo
Area Sales Manager SØK NÅ Basic Info Sted Skien, Telemark County, Norway JobbtypeFull-TimeKontraktRegular/Permanent Join ABB and work in a team that is dedicated to creating a future where innovative digital technologies allow greater access to cleaner energy. ABB provides a full range of low voltage solutions to connect, protect, control and measure a wide range of electrical installations, enclosures, switchboards, electronics and electromechanical devices. The business improves the reliability and efficiency of its customers’ activities across all major industries including the residential sector ABB Skien is focused on and committed to growth. These ambitions are supported by new product launches as well as further development of global markets. Maintaining dedication and focus on the overall sales process is imperative for success and along with this aim, the position as Area Sales Manager is announced Your responsibilities This role will respond to implementation and execution of channel or country wise sales activities. The position reports to the respective head of Marketing & Sales (Product Marketing).Tasks;- Pro-actively promote products and systems to customers and/or sales channels- Responsible for follow up on contacts and single orders for dedicated area - Adhere to sales plans, customer follow up and ambition for responsiveness- Secure the internal transfer of orders/projects within own area- Create added value to customers- Prepare technical and commercially viable offers Your background - B.Sc. engineering (electrical or relevant) university degree.- Degree or documented experience in finance will support the application- Fluent in Norwegian and English. - Spanish, French or German abilities will be an upside- Relevant experience is valuedPersonality:- Proactive and business driven- May work under direct supervision or independently- Team player and individual contributor- Talented in communication and in establishing relations- Flexible within a dynamic working environment- Result oriented More about us We offer: - On the job training, personal development and career opportunities- Competitive rewarding conditions- Flexible working hours- Retirement scheme and insurances- Working environment and culture that are appreciated by the colleagues - Positive, exciting and challenging every day- Ambitions for growth and successThe base for this position is Skien, Telemark.The application-deadline is 19.07.2019 For more information about the position, please contact: Arne Morten Lund, phone +47 35 58 21 63 or e-mail arne-morten.lund@no.abb.comWe look forward to receiving your application and CV through our job portal.Please note that in cooperation with Meditor search we conduct a background screening on all candidates that receive an offer of employment in ABB Norway. This to ensure best quality in our recruitment process, according with ABBs company policy.
08.08.2019 Skien
Mediehuset StudentTorget tilbyr praksisplass for en til to studenter eller nyutdannede med ambisjoner om en karriere innen journalistikk og media. Praksisen er i vår nettredaksjon og vil inkludere bruk av film i det redaksjonelle arbeidet via vårt søsterselskap Kubrix. Praksis hos Mediehuset StudentTorget er ment å fungere som et springbrett for kandidaten. Læringskurven vil være høy og man vil få ansvar fra dag én med mulighet til å opparbeide en solid portefølje av saker.  Vårt fokus på bredt stoffmateriale og ambisiøse kildemål vil gi praktikanten et velutviklet bransjenettverk og kunnskaper om det journalistiske håndtverk. Det legges vekt på løpende oppfølging og praktikanten får en egen mentor gjennom perioden.   Ansettelsesforhold: - Praksisplassen er prosjektbasert og omfang og varighet vil tilpasses etter kandidatens og redaksjonens kapasitet - Stillingen er i utgangspunktet ikke lønnet, men utgifter og kompensasjon vil dekkes etter nærmere avtale - Det vil være muligheter for et utvidet engasjement og stilling for riktig person    Vi tilbyr: - Spennende og utfordrende arbeidsoppgaver fra første stund - Et ungt, kreativt og uformellt miljø - Kontor på Bislett / Majorstua - Gratis kantine - Muligheten til å være med på å gjøre hverdagen bedre for Norges studenter, skoleelever og nyutdannede.  
19.05.2017 Oslo
Innkjøp er et prioritert område i GK Norge. Vi jobber kontinuerlig med å utvikle vår innkjøpsfunksjon for å stå sterkere i anbudskonkurranser, bidra til videre lønnsomhet og redusere risiko. Nå profesjonaliserer vi innkjøp ytterligere gjennom å rekruttere en leder for innkjøpsanalyse.   Som leder for innkjøpsanalyse får du mulighet til å være med på en meget spennende utvikling av GK Norge sin nordiske innkjøpsorganisasjon. Vi sitter i dag på store mengder data og informasjon med et stort potensial. Denne dataen kan utnyttes på en mer effektiv og tilfredsstillende måte enn det gjøres p.t. Over det neste året skal vi blant annet implementere et nytt ERP system hvor vi får muligheten til å ta datahåndtering og analyser knyttet til innkjøp til et nytt nivå. Vår nye leder for innkjøpsanalyse vil bli en helt sentral bidragsyter i denne prosessen, og den ledende fagpersonen på området i GK Gruppen.   Sentrale arbeidsoppgaver vil være å drive frem våre ambisjoner knyttet til data og analyse på innkjøpsområdet. Sikre at løsninger knyttet til innkjøpskategorisering, benchmarking og KPIer blir realisert, videreutviklet og vedlikeholdt. Du får også ansvaret for å gjennomføre jevnlige kategori- og leverandørmarkedssanalyser. Funn må presenteres på enkel og intuitiv måte til ulike målgrupper, gjennom å etablere innkjøps Dashboards eller rapporter. Videre vil du eie og utvikle SRM løsning i nytt ERP system.   Vi tror rett kandidat har høyere utdannelse innen økonomi/ logistikk/matematikk/ ingeniør/ statistikk/ IT og minimum 3-5 års erfaring fra tilsvarende arbeide, gjerne fra consulting. Viktige egenskaper er å evne å jobbe selvstendig, strukturert og analytisk. Du er dyktig på innsamling og strukturering av data, samt skriftlig visualisere data funn på en klar og tydelig måte til ikke tekniske personer og ledergrupper. Erfaring med eller interesse for database uttrekk (SQL/ Power BI o.l ), samt et viderekomment nivå i Excel. Riktig kandidat bør også ha erfaring fra å lede prosjekter og implementeringsløp.   Stillingen rapporterer direkte til Direktør Innkjøp GK Norge, Christian S. Joahnsen. Stillingen har ingen direkterapporterende under seg, men har tilgang på kompetente interne ressurser og eksterne konsulenter ved behov.   Vi kan tilby: En interessant stilling i en offensiv bedrift i vekst og med solid økonomi Utfordrende arbeidsoppgaver og meget gode faglige utviklingsmuligheter Kurs og etterutdanning Konkurransedyktige pensjons-, lønns- og forsikringsforhold Bil- og telefonordning
27.06.2019 Oslo
Vis alle 21.701 ledige stillinger
Les mer om Travelbird BV

Stillingsbeskrivelse

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Du sender din åpne søknad digitalt via søknadssystemet til KarriereStart.no eller direkte til tamar@travelbird.nl.

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Fakta om Travelbird BV