Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv
Stillingsbeskrivelse
En travel sommersesong står for døren. I den forbindelse har vi behov for å utvide teamet i turistinformasjonen med en dyktig informasjonsmedarbeider. Stillingen er i utgangspunktet et ca. 80% sommervikariat. Vi vil imidlertid ha behov for å reengasjere den som blir ansatt til vinteren og vil derfor foretrekke søkere som er fleksible for jobb utover sommersesongen.
For å få en best mulig sammensetning av kunnskap og kvalifikasjoner blant våre informasjonsmedarbeidere, ser vi spesielt etter søkere som er turglad med god kjennskap til turmuligheter i Tromsø-regionen,
Arbeidsperiode: Fra. 06.mai til 23.august. Hovedsesongen, og hovedparten av arbeidsmengden, vil være i perioden 01.juni til 15.august
Arbeidsoppgaver
Være et godt vertskap for Tromsø-regionens gjester, og deri bidra til å gi gjestene en best mulig start på deres opphold i Tromsø
Gi nøyaktig, god og riktig informasjon
Salg av aktiviteter gjennom bookingsystem
Salg av Hurtigrutens tjenester
Bestilling av overnatting og billeie
Salg av suvenirer og parkeringskort
Veksling av valuta
Innhenting av informasjon og oppdateringer
Brosjyredistribusjon til gjester og samarbeidspartnere
Bakgrunn og personlige egenskaper
Vertskapsfokus som ser at vertskap er mer enn god service
En som er glad i Tromsø by og regionen, og ønsker å formidle dette til gjestene
God kunnskap om og arbeidserfaring med IT systemer og digital teknologi
God kjennskap til Tromsø-regionen og Nord-Norge, spesielt interesse for og erfaring med turmulighetene i området
Fleksibel, team-orientert og tar ansvar
Salgsorientert
Strukturert og nøyaktig
Gode relasjons- og kommunikasjonsferdigheter
Meget god muntlig og skriftlig norsk og engelsk, samt gode kunnskaper i et annet fremmedspråk (helst tysk, fransk eller spansk)
Visit Tromsø-Region AS er destinasjonsselskap for ca 200 reiselivsbedrifter tilhørende i Tromsø og kommuner utenfor Tromsø.Selskapet skal arbeide for å styrke disse bedriftenes konkurransekraft og markedsposisjon innen markedene ferie/fritid, MICE og arrangement. Visit Tromsø-Region skal gjennom systematisk og profesjonell markedsføring, salg, vertskap og produktpakking bidra til flere tilreisende til regionen og økt omsetning for våre samarbeidspartnere og selskapet isolert. Selskapet driver også turistinformasjon i Tromsø som i 2014 ble besøkt av 148 000 gjester.
Les mer om
VISIT TROMSØ REGION