Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv
Stillingsannonse
Vil du jobbe med kunstig intelligens? Vi søker 2 AI-trenere til SamSpar sin ChatBot, Sammie!»
SpareBank 1 Kundesenter
Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv
Stillingsbeskrivelse
En chatbot er en type programvare man kan kommunisere med gjennom naturlig språk. Teknologien utvikler seg raskt og drives frem av kunstig intelligens. Samtidig foretrekker kundene enklere og stadig raskere svar på henvendelser - helst døgnet rundt og på egne premisser.
I SpareBank 1 SamSpar ser vi mange spennende muligheter innen den teknologiske utviklingen og vi har nylig lansert vår egen chatbot, Sammie. Hun er under kontinuerlig opplæring og har foreløpig lært seg å svare på rundt 1.500 av de mest kjente spørsmålene fra kundene våre. Sammie har fortsatt mye igjen å lære, og vi ser nå etter to personlige trenere (AI trenere) som kan hjelpe Sammie til å utvikle seg videre. Trenerene vil ha en sentral rolle i utviklingen ved å bygge opp chatbotens forståelse, utvikle svar, og definere kundereiser.
Arbeidsoppgaver
Analysere og definere nye spørsmål og svar som Sammie skal kunne håndtere
Videreutvikle forståelsen til Sammie innen nye forretningsområder og tjenester
Ved behov bidra til å svare kundene i tilfeller der chatboten ikke klarer å svare
Personlige Egenskaper
Interesse for disruptiv teknologi og hvordan det påvirker verden
Interesse for og evne til å sette seg inn i nye tekniske løsninger
God forretningsforsståelse og analytiske evner
Nøyaktig, systematisk og god på norsk rettskrivning
Kunne jobbe strukturert og håndtere store datamengder
Høy læringsvilje samt god bransje- og produktforståelse, erfaring med kundebehandling er en fordel
Et ønske om å utvikle de beste løsningene til våre kunder
Er teamorientert, positiv og endringsdyktig
Proaktiv, resultatorientert og fleksibel
Vi tilbyr
Jobbe med ledende disruptive teknologier
Videreutvikle det som trolig blir Nordens mest omfattende chatbot
Være sentral i å utvikle fremtidens løsninger og kundeopplevelser
Trivelige kolleger i et svært godt arbeidsmiljø
Konkurransedyktige betingelser
Gode muligheter for faglig og personlig utvikling
Moderne og gode lokaler på Forus/nær Stavanger med tilgang til treningsfasiliteter
SpareBank 1 Kundesenter AS er alliansens felles kundesenter.Kundesenteret skal kunne bistå alle kunder i alliansesamarbeidet (14 banker) og produktselskapene med utvidet service og økt tilgjengelighet.Selskapet skal sammenligne seg med de aller beste kundesentrene i Norden, målt på service, kompetanse og tilgjengelighet.Vi supplerer de lokale bankene, slik at SpareBank 1 er åpen mellom 07.00 - 24.00 alle dager hele året og har 1. linje support for Vipps (07.00 - 24.00). Vi bistår også ODIN Forvaltning og Finans Midt-Norge med utvidet tilgjengelighet.
Vi er i dag 80 engasjerte og trivelige medarbeidere, som daglig skal levere gode kundeopplevelser. Vi er lokalisert i Stavanger og har flyttet inn i nye og moderne lokaler på Forus, Golf Tower, Kanalsletta 2. Vi besvarer ca.40.000 kundesamtaler (telefon og chat) i måneden.
Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.
Vi utvider våre team i Drammen/Hokksund/Kongsberg, og søker energimontører! Nettpartner er en av Norges ledende entreprenører innen elektrisk infrastruktur. Vi
StillingCOWI er et internasjonalt rådgivende ingeniørselskap med rundt 1200 medarbeidere i Norge og regnes som ledende aktør innen samferdselssektoren. Transport