Falck Global Assistance Norway AS er et selskap i Falck-konsernet som hjelper reisende i utlandet. Vi betjener både reiseforsikringsselskaper og virksomheter med utestasjonerte medarbeidere. Vår kjernekompetanse er reiseassistanse og skadebehandling, ytelser vi leverer på våre døgnbemannede alarmsentraler rundt omkring i verden. Mer informasjon på: http://www.falck.com/en/globalassistance/
Vi søker etter teamleder til vår alarmsentral for reiseforsikring. Din bakgrunn kan gjerne være fra forsikring, kundeservice, reiseliv eller helse. Vi ser etter deg som er god til å lede og motivere et team.
Vi er en dynamisk virksomhet i et miljø med høyt fokus på kundeservice, og du skal ha lyst og evne til å gjøre en forskjell og brenne for å få teamet til å yte assistanse i toppklasse. Din innflytelse vil sikre at vi når våre mål og alltid gjør alt for at skape optimal drift. Vi forventer at du er handlekraftig og tillitsvekkende og klarer å få medarbeidere og kunder til at føle seg i trygge hender.
Alarmsentralen
Arbeidet på alarmsentralen består i å hjelpe reisende og ansatte under utenlandsopphold, og teamets arbeidsoppgaver vil være meget varierte. Dine medarbeidere vil være de første som kunden snakker med når skaden oppstår. Det kan dreie seg om å bestille en ny hjemreise for en familie i Spania som har blitt forhindret i å reise hjem iht. planlagt reiserute pga. sykdom, eller å finne et godkjent sykehus til en gravid kvinne som er utestasjonert i India, eller å koordinere en hjemtransport til Norge for en mann som har blitt operert i USA.
Arbeidsoppgavene
Vi ser etter en motiverende leder som får ansvaret for den daglige driften, sikring av arbeidsprosesser og samarbeid på tvers i organisasjonen.
Du vil sørge for at vi når våre mål og alltid gjør vårt ytterste for å ha den best mulig operative drift og kundeservice.
Dine oppgaver er:
- Personalledelse, operativ ledelse og administrasjon
- Ledelse, coaching og utvikling av medarbeiderne
- Sikre og forbedre arbeidsprosesser og forbedring
- Ansvarlig for serviceledelse og KPI-mål
- Sikre standarder, prosedyrer og retningslinjer for arbeidsgangen i teamet
- Daglig ressursstyring i henhold til budsjett
- Oppfølging og handling på medarbeidertilfredshetsundersøkelse
- Sikre samdrift med de andre avdelinger i Falck Global Assistance
- Samt eventuelle andre oppgaver som f.eks kontakt mot kunder, klagehåndtering o.a.
Din bakgrunn og kompetanseVi forventer at du har erfaring fra ledelse og motivasjon av medarbeidere. Vi leter etter en tydelig, handlekraftig og engasjert leder. Du er strukturert, analytisk og tør å stille krav for å få resultater. Egenskaper som gode kommunikative evner og åpenhet som naturlige for å bygge relasjoner. Erfaring fra kundeservice, forsikring, reiseliv eller relaterte bransjer vil vektlegges.
Det er ellers viktig at du har følgende egenskaper:
- Gode samarbeidsevner og god på medmenneskelige relasjoner
- Engasjert og med stor arbeidskapasitet
- God til å prioritere
- Beslutningsdyktig og evner å prioritere oppgaver når det er travelt
- Sterke kommunikasjonsevner og minimum flytende norsk og engelsk i skrift og tale
- Utmerkede IT-kunnskaper
- Proaktiv og komfortabel med å ta ansvar
- Handlekraftig og får tingene gjort
- Fleksibel og klar til å ta i et tak
Vi tilbyrVi tilbyr en spennende og unik mulighet i en raskt voksende del av et stort verdensomspennende selskap. Som virksomhet ønsker vi å skape en arbeidsplass med meningsfylte arbeidsoppgaver og medarbeidere som er brennende opptatt av å hjelpe.
Med dine ferdigheter og personlighet kan du gjøre en forskjell og du vil bli en del av et selskap der fokus på innovasjon, dyktighet og forbedringer er kombinert med en stolt 110 års historie med å levere assistanse hverdagen -- over hele verden.
Falcks verdier er: tilgjengelig, kompetent, effektiv, rask, hjelpsom og pålitelig. Vi lever ut disse hver dag i vårt arbeid og vi forventer at du som vår nye kollega kan kjenne deg igjen i disse.
Arbeidssted:Oslo
RekrutteringsprosessenFor Falck Global Assistance er det viktig at de medarbeidere vi ansetter får innsikt i virksomheten og jobbens karakter. Derfor vil rekrutteringsprosessen bestå i at relevante kandidater inviteres til et informasjonsmøte hvor du møter din kommende leder og kollegaer. Det vil bli informasjon om arbeidet i Falck Global Assistance og du får mulighet til å stille spørsmål. Under informasjonsmøtet vil det også bli noen praktiske øvelser samt en personlig samtale. Vi kommer også til å be deg forberede en oppgave på forhånd, som du skal presentere på intervjuet.
Slik søker duHvis du synes at dette høres interessant ut, så gleder vi oss til å høre fra deg. Last opp din søknad og CV innen 08.11.2018.
Om du har spørsmål er du velkommen til å ta kontakt med Head of Assistance, Gry Monica Hellevik på telefon
Logg inn for å se kontaktinformasjon.
Søknadsfrist:09.11.2018
Arbeidsgiver:FALCK GLOBAL ASSISTANCE NORWAY AS
Sted:Oslo
Bransjer:Reise og turisme;Bank, finans og forsikring;Helse og omsorg
Tiltredelse:Etter avtale
Adresse: 0872 OSLO