Stilling
• Medisinsk assistansekoordinator (sykepleier) -- fulltidsstilling.
Arbeidet
Vi vokser og trenger flere flinke sykepleiere til vårt in-house sykepleierteam, som vil være en viktig del av vår alarmsentral i tiden fremover.
Arbeidet på alarmsentralen består i å hjelpe reisende og ansatte under utenlandsopphold, og dine arbeidsoppgaver vil være meget varierte. En dag kan innebære å gjøre en vurdering av den medisinske behandlingen av et sykt barn på ferie i Thailand. En annen dag kan innebære å følge opp en kritisk syk pasient innlagt på sykehus i Spania. Arbeidet innebærer et bredt spekter av medisinske vurderinger av behandling i utlandet, samt diverse utredninger i forbindelse med eventuell tidligere sykehistorie. Sykepleierne bistår også alarmsentralen i spesielle krisesaker hvor kommunikasjon med medisinsk personell er nødvendig og følger opp saker med kritisk og alvorlig syke pasienter i alle aldre.
Arbeidsoppgaver
• Håndtering av kunder som er kommet til skade i utlandet, både sykdom og andre typer hendelser
• Vurdering av sykdomsforløp og behandlingsplaner i samarbeid med våre leger
• Kommunikasjon med medisinsk personell i utlandet
• Håndtere alarmer på vegne av våre samarbeidspartnere
• Medisinsk rådgivning før og under reise til utlandet
Kvalifikasjoner og egenskaper
• Du er autorisert sykepleier med minimum1- 2 års klinisk erfaring
• Du har bred og variert erfaring, fortrinnsvis fra sykehus/legevakt eller annen relevant arbeidsplass
• Du klarer å formidle komplekse budskap på en empatisk måte - god kommunikasjon og formidlingsevne vil bli lagt vekt på
• Du snakker flytende norsk og engelsk -- flere språk er en fordel
• Du er strukturert, selvstendig og god til å samarbeide tverrfaglig
• Du klarer å prioritere oppgaver når det er travelt og trives i hektiske omgivelser
• Du har svært gode IT-kunnskaper og lærer raskt nye systemer
• Reiseerfaring og erfaring med kundeservice og rådgivning vil være en fordel
Vi legger stor vekt på personlig egnethet.
Arbeidstid
Alarmsentralen har åpent 24/7 og det må påregnes å tjenestegjøre i stillingen i vaktskiftordninger, dag-, mellom-, kvelds- og nattevakter på hverdager og i helger. I tillegg ønskes det at du er fleksibel mht. å jobbe i høysesongene som primært ligger i ferier og på helligdager.
Hos Falck Global Assistance ønsker vi å skape en arbeidsplass med motiverte medarbeidere som trives på arbeidsplassen og hvor arbeidsoppgavene gir en stor grad av tilfredshet. I tillegg er det viktig at våre medarbeidere forstår at kunden alltid skal være i fokus og at hver enkelt medarbeider videreformidler komplekse budskap på en empatisk måte.
Vi tilbyr
Vi tilbyr en spennende og unik stilling i et ungt og raskt voksende selskap i Norge som er en del av et internasjonalt konsern med over 100 års erfaring i å assistere og hjelpe mennesker. Med dine evner og personlighet får du muligheten til å utgjøre en stor forskjell for mennesker som behøver assistanse og hjelp under utenlandsopphold. Du vil bli en del av et selskap der innovasjon og høy kompetanse står i fokus.
Arbeidssted
Oslo
Rekrutteringsprosessen
Falck Global Assistance ønsker at de medarbeiderne vi ansetter skal få innsikt i virksomheten og arbeidets karakter. Derfor vil rekrutteringsprosessen bestå i at relevante søkere inviteres til et informasjonsmøte hvor du møter din kommende leder og kolleger. Det vil bli informasjon om arbeidet i Falck Global Assistance og du vil få mulighet til å stille spørsmål. Under møtet vil det bli noen øvelser i tillegg til et personlig intervju.
For mer informasjon er du velkommen til å kontakte Teamleder for sykepleierteamet, Heidi Skottene på telefon: Logg inn for å se kontaktinformasjon
Slik søker du
Last opp din søknad og CV senest den 08.mai 2019
Adresse: MARIDALSVEIEN 300,0872 Oslo