For vår kunde Gjensidige Forsikring søker vi etter etter kunderådgivere til deres kundesenter i Bergen. Ønskelig oppstart er medio august.
Kundetilfredshet er en svært viktig og en høyt prioritert oppgave hos Gjensidige. Ønsker du å bli bedre kjent med deg selv, og ha muligheten til å utvikle deg innen salg og service? Er du typen som blir motivert av å bli målt på prestasjoner, og har mersalg i fokus?
Vi leter nemlig etter markedets beste rådgivere til å betjene innkommende henvendelser fra nye og eksisterende kunder.
Avdelingens hovedoppgaver består av ulike typer kundehenvendelser og krever at du evner å sette deg inn i ulike saker i løpet av en arbeidsdag, samt jobbe med mersalg.
Vi søker kunderådgivere for engasjement i 100% stilling.
Vi søker deg som er:
- Salgs- og serviceorientert. Dersom du har erfaring med salg er det et pluss
- Utadvendt, pålitelig og opptatt av å yte god kundeservice
- Strukturert, selvgående og målrettet
- Stor arbeidskapasitet og arbeidsglede
- Utdannet med en bachelorgrad i økonomi og administrasjon, regnskap eller andre relevante studieretninger
Vi tilbyr:
- Godt arbeidsmiljø med stor takhøyde
- Grundig opplæring
- Gode utviklings- og karrieremuligheter
En jobb hos Gjensidige inngår i en skiftordning etter oppsatt skiftplan som innebærer noen vakter på kveld og helg, men hovedsaklig med jobb på dagtid.
Som person er du en sosial bidragsyter som tar et felles ansvar sammen med alle på kundesenteret for å yte maksimalt for kunden. Du er initiativrik og tillitsvekkende, og trives i et miljø med høyt tempo. Gjensidige tilbyr et trivelig og sosialt arbeidsmiljø med konkurransedyktig lønn.
Du kan gjerne lese mer om selskapet på www.gjensidige.no
Dersom du har ytterlige spørsmål til stillingen kan du kontakte Yngvild Hjetland i Randstad på telefon Logg inn for å se kontaktinformasjon eller Kristin Hatten, Logg inn for å se kontaktinformasjon. Vi intervjuer kandidater fortløpende så vi anbefaler deg å søke så snart som mulig.
Adresse: C,Sundtsgt.1,5004 Bergen