Vi søker en erfaren CRM Konsulent som ønsker nye utfordringer! Dette er en kundeorientert (ikke intern) konsulent/rådgiver rolle, så det er en fordel med erfaring som fakturerende konsulent.
Rollen er både dyp og bred, og som CRM Konsulent får du ansvar for å:
- Fasilitere/lede workshops med kunder hvor vi tegner arbeidsprosesser og råder kunder ift utnyttelse og mål med en CRM løsning
- Konfigurere SuperOffice (i Admin klienten)
- Kurse kunder i SuperOffice, både standard kurs og brukertilpassede kurs
- Ta ansvar for prosjektledelsen gjennom kontroll på omfang i avtale/kontrakt, kontroll på ressurser og evne til å strukturere kundens ønsker underveis gjennom endringshåndtering.
Som CRM Konsulent vil du ha budsjett, og det er viktig at du er komfortabel i en slik rolle. Det er et pluss å ha erfaring fra lignenede stilling, og har du vært prosjektleder, CRM ansvarlig eller superbruker på SuperOffice, kan det gi deg et fortrinn. Kjennskap til virksomhetskritiske løsninger (CRM, ERP eller lignende) er et pluss. Er du et motivert menneske som liker høyt tempo og oppnår gode resultater gjennom målrettet innsats, er dette jobben for deg.
Vår nye kollega er positiv, utadvendt, serviceminded og ryddig. Du kommuniserer godt skriftlig og muntlig, og trives med å håndtere flere oppgaver samtidig. Du jobber bra i team og ønsker å skape resultater sammen med andre.
Ønsket utdannelse kan være merkantil; tilsvarende Bachelor. Praktisk erfaring kan veie opp for eventuelt manglende utdannelse. Vi oppfordrer jenter til å søke.
Skulle du være den rette, kan vi tilby deg meget utfordrende og spennende oppgaver innenfor et område hvor vi er en av de ledende aktørene i Europa. Vi vil kunne tilby faglig og personlig utvikling for den riktige personen samt konkurransedyktige betingelser.