Vi har etter hvert fått over 10 års erfaring med å tilrettelegge for smidige og individtilpassede BPA-ordninger. Hos oss jobber det både funksjonsfriske og mennesker med funksjonsnedsettelser, noe vi tror hjelper oss med å møte både kundene våre og assistentene våre på en god måte.
Du blir en del av et entusiastisk team på som jobber godt sammen, og som ser ser fram til å inkludere nok en dyktig rådgiver som ønsker å dele av sine erfaringer og komme med gode innspill til hvordan vi kan gjøre BPA-tjenesten vår enda bedre. Du har gjerne erfaring fra rollen som rådgiver, eller god kjennskap til BPA som likestillingsverktøy.
Det som driver oss i Stendi Assistanse, er muligheten vi hver dag får til å utgjøre en positiv forskjell i livene til våre kunder. Derfor trenger vi deg som i likhet med oss, har stort engasjement for BPA- og likestillingssaken. Ditt hovedansvar vil først og fremst være å ivareta og veilede våre kunder, men også assistenter og oppdragsgivere. Vi kan tilby en spennende og allsidig jobb, hvor du som er god på å skape mellommenneskelige relasjoner og som er glad i å være på farten, vil være i ditt ess.
Ditt arbeidsområde vil være på Østlandet. Vi holder til i Stendi sitt splitter nye hovedkontor, i moderne og smakfulle lokaler – med alle fasiliteter – på Lilleaker i Oslo.
Dine arbeidsoppgaver vil være:
- Følge opp kunder fra A til Å i BPA-prosessen
- Bistå arbeidsledere i oppstart av nye ordninger og ved rekruttering av assistenter
- Være en tilstedeværende støttespiller og veileder i alle deler av arbeidslederrollen, både på telefon og ved hjemmebesøk
- Tilrettelegge og gjennomføre kurs for både arbeidsledere og assistenter
- Promotere Stendi Assistanse på ulike arenaer i BPA-bransjen
- Administrativt arbeid
Noe kveldsarbeid må påregnes, og du vil inngå i vår rullerende telefonvaktordning for BPA-telefonen som er åpen 24 timer i døgnet, 365 dager i året.
Vi ser for oss at du:
- Er glad i å jobbe tett på mennesker
- Har en pedagogisk tilnærming og er god på å veilede andre
- Allerede har god innsikt i (eller evner å sette deg inn i) relevant lovverk, som Arbeidsmiljøloven, Helse- og omsorgstjenesteloven og Likestillings- og diskrimineringsloven
- Er god til å forklare hva ulike bestemmelser vil bety i praksis for den enkelte – mange synes en del aspekter ved BPA er litt komplisert, og her spiller du som rådgiver en avgjørende rolle
- Setter pris på å bidra inn i teamet vårt, men samtidig er trygg nok i din rolle til å arbeide individuelt og ansvarsfullt
Kvalifikasjoner:
- God vandel
- Gode norskkunnskaper, både skriftlig og muntlig
- Førerkort kl. B og disponerer egen bil
- Erfaring fra personalledelse og/eller oppsett av turnus er et pluss
- Gode IT-kunnskaper
Vi tilbyr:
- Et trivelig og inkluderende arbeidsmiljø med engasjerte og faglig sterke kollegaer, som jobber mot felles mål innenfor et satsningsområde i selskapet
- Fokus på egenutvikling og kompetanseheving, gjennom både faglige samlinger og digitale læringssystemer
- Mulighet til å utvikle BPA-tjenesten vår
- Fleksibel arbeidstid med kjernetid på kontor
- Konkurransedyktig lønn etter avtale
- Gode pensjons- og forsikringsvilkår
Oppstart: Snarlig eller etter avtale
Informasjon til deg som søker jobb:Dersom du blir innkalt til intervju kreves det at du har med CV, godkjente attester og andre relevante dokumenter eller at du har opplastet dette direkte i Karrierestart.