Konsulent (SKO 1065) - Fredrikstad politistasjon
Ved Fredrikstad politistasjon er det ledig fast stilling som konsulent (SKO 1065), ved stasjonens sentralbord/ publikumsmottak underlagt Forvaltningsseksjonen.
Forvaltningsseksjonen har som hovedoppgave å utføre forvaltningsoppgaver tillagt politiet som utstedelse av pass og saksbehandling i forbindelse med våpenerverv, førerkortsaker, kjøresedler, politiattester, skjenkebevilgninger mm. Det er for tiden 8 medarbeidere i seksjonen.
Grunnet politistasjonenes åpningstider må det påregnes turnusarbeid med arbeidstid til kl. 18.00 annenhver uke.
Arbeidsmiljøet er hektisk med betydelige faglige utfordringer. Det stilles krav til kontorpersonalets evne til å arbeide selvstendig og til å yte høy service ovenfor publikum.
Tjenestegjøring ved andre driftsenheter i Østfold kan bli pålagt.
Kontaktinfo:
Trond M Torp, Politistasjonssjef, (+47) 69 30 27 00
For fullstendig utlysningstekst og elektronisk søknadsskjema:
[Klikk her]