NAV Nannestad Gjerdrum er plassert i flotte lokaler i Nannestad kommunehus, og betjener til sammen ca. 22 000 innbyggere gjennom vertskommunesamarbeid med Gjerdrum kommune. Begge kommunene er i sterk vekst og ligger strategisk plassert på Øvre Romerike.
NAV jobber etter arbeidslinja og har arbeid som hovedmål for våre innbyggere. Det overordnede målet er å gi mennesker muligheter til arbeid og aktivitet, og samtidig sikre rettigheter til velferdsytelser.
Vi kan med våre over 40 ansatte tilby en spennende arbeidsplass i utvikling. Vi er en lærende organisasjon med god delingskultur og utøver tillitsbasert ledelse. NAVs verdier: tydelig, til stede og løsningsdyktige, skal gjenspeiles i arbeidet vårt, sammen med Nannestad kommunes verdier: likeverd, respekt og toleranse. Vi ser etter en framoverlent medarbeider som som kan og vil være med å løfte vår tjeneste. Vi leter etter en ansvarsbevisst person med faglig integritet og en profesjonell holdning.
Les mer om kommunen vår her:
Nannestad kommune er opptatt av mangfold og oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke uansett alder, kjønn, funksjonsnedsettelse eller kulturell bakgrunn.
Arbeidsoppgaver
Merkantil
- Ajourhold i postsystem, journalføring og arkiv
- Behandle innsynssaker og forespørsler om opplysninger
- Ta ut rapporter, bearbeide data og sammenfatte saksfremlegg i styringslinjene
- Bistå med tilgangsstyring og back up ident-administrator
- Bistå med løpende administrative oppgaver på kontoret
Sikkerhet og beredskap
- Gjennomføre risikoanalyser
- Følge opp sårbarheter, samt iverksette risikoreduserende sikkerhetstiltak
- Bistå i utarbeidelse og vedlikehold av planverk, verktøy, maler og rutiner
- Ha oversikt over- og tilrettelegge for at systemer og rutiner innen HMS blir fulgt
- Kontaktpunkt mot sikkerhetskoordinator i stat og kommunene
- Bistå med sikkerhetskompetanse overfor nyansatte
- Ansvar for alarmsystem
Eiendom
- Innrulling av IKT-systemer og være koordinator for IKT-arbeidet
- Bistå med avviksmelding på eiendom og utstyr
- Optimalisere og effektivisere bygningsmessige forhold
- Ansvar for kontorets bilpark og leasingavtaler
Brukermedvirkning
- Fasilitere interne og eksterne prosjekter for å ivareta brukermedvirkning på systemnivå
- Deltagelse i brukerorienterte prosjekter
Det må kunne påberegnes endring i arbeidsoppgaver
Kvalifikasjoner
Du må ha:
- Relevant høyrere utdanning på minimum bachelornivå. Lang og relevant arbeidserfaring kan kompensere for utdanningskravet.
- Høy digital kompetanse og systemforståelse
- God skriftlig og muntlig formidlingsevne
- Kunnskap og erfaring fra arbeid med personvern, sikkerhet og beredskap
Du bør ha:
- God kjennskap til NAV
- Evne til å kunne anvende gjeldende lovverk
Personlige egenskaper
- Strategiske egenskaper – proaktiv, helhetstenkende og utviklingsorientert
- Du tar initiativ, arbeider målrettet, nøyaktig og effektivt
- Du evner å prioritere og kan jobbe selvstendig
- Sterk på mellommenneskelige relasjoner og samspill
- Evner å sette deg raskt inn i nytt situasjonsbilde
- Liker å hjelpe folk og bidra til å forbedre deres hverdag
- Godt humør og en bidragsyter til et godt arbeidsmiljø
- Personlig egnethet vil bli tillagt stor vekt
Vi tilbyr
Lønn etter gjeldende tariff, gode pensjonsordninger
En spennende og utfordrende jobb med varierte arbeidsoppgaver hvor ingen dager er like.Nannestad kommune er opptatt av mangfold og oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke uansett alder, kjønn, funksjonshemming eller kulturell bakgrunn.
Gode pensjons- og forsikringsordninger, anbefaler deg å se her:
Annet:
Minst 2 referanser må oppgis i søknaden
Vitnemål/attester må vedlegges søknaden. Søkere blir vurdert på dokumentert kompetanse og erfaring.
Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har bedt om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova §25
Kontaktinformasjon
Yvonne Bjønness, Leder NAV, Logg inn for å se kontaktinformasjon
Arbeidssted
Teiealleen 31
2030 Nannestad
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver: Nannestad kommune
Stillingsprosent: 100%
Fast
Søknadsfrist: 29.05.2024
Logg inn for å se kontaktinformasjon