<  
>  
Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv
Stillingsannonse

Vil du jobbe som CRM \& Loyalty ansvarlig hos ODEON Kino? ODEON Kino

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Stillingsbeskrivelse

Er du enig i at film er best på kino? Hvordan kan vi få barn, unge, voksne og eldre til å velge den gode kinoopplevelsen? 1,5 millioner årlige gjester tar ikke feil, det er store følelser i kroppen etter et godt kinobesøk.

Vår kjære Henrik som har stått bak de beste nyhetsbrevene i bransjen, og bygget opp en stor og fornøyd kundeklubb skal ut på nye eventyr. Det betyr at ODEON kino har en ledig plass i vårt herlige kinoteam! En mulighet for deg som vil fortsette å jobbe hardt for å skape nysgjerrighet rundt våre filmer og opplevelser.

ODEON er størst i Norge på å skape små og store event rundt våre kinopremierer, med besøk av skuespillere, regissører, produsenter og en og annen influenser. Vi skaper magi for barn, faste møtepunkter for pensjonister og dramatiske scener for unge. Til foreldre i tidsklemma tilbyr vi et par timer fri for stress, hvor de kan synke ned i stolen med noe godt i hånda.

Alt dette trenger vi deg til å kommunisere ut til våre følgere. Og hvordan skape interesse hos et nytt publikum?

Hva vil du bidra med i en typisk arbeidsuke?

  • Stå på hodet for å øke medlemsbasen og ta godt vare på de vi allerede har. Arbeidet består primært av kreativ kommunikasjon med våre medlemmer for å styrke medlemsrelasjoner og øke kinobesøket gjennom strategisk planlegging, gjennomføring og optimalisering av kampanjer.



  • Du må forstå hva som engasjerer våre medlemmer ved å analysere medlemsdata og kampanjeresultater. Hva er det som styrker lojaliteten og gir merverdi? Du må spotte trender og utvikle smarte tiltak både for medlemmene og ODEON Kino.


  • Sammen med resten av teamet er du en viktig bidragsyter ved planlegging og gjennomføring av medlemsarrangement på våre kinoer. Hvordan kan vi skape minneverdige opplevelser og forsterke medlemsfordelene gjennom hele kundelivssyklusen?


  • Du har hovedrollen for å formidle relevant medlemsinformasjon og kampanjer på en inspirerende og forståelig måte både til ODEON Medlemmer og våre ansatte på kinoene.



  • Du vil jobbe tett sammen med vårt svenske lojalitetsteam, og det innebærer jevnlige reiser til Stockholm. Vi jobber i samme system, deler kampanjer og bygger videre på hverandres automatiseringer.


  • Automatiseringene utvikles kontinuerlig i samarbeid med vår IT-avdeling, hvor du har stor påvirkningskraft


  • Vi har gode digitale løsninger (Braze) for å hjelpe deg i arbeidet, men det er engasjementet ditt som gjør den virkelige forskjellen.


Hvem er du?


  • Vi ser for oss at vår nye CRM & Loyalty Manager er en tilbakelent filmelsker og en forover lent analytisk og strategisk kundemagnet med hjerte for kinoopplevelser. Dette er en veldig viktig rolle i selskapet og vi tror du trenger to til tre års relevant erfaring innen CRM og Loyalty.


  • Vi ser først og fremst etter den rette personen for rollen som vil utvikle seg med oss i ODEON, og som gleder seg over hvert nytt medlem. Du må også glede deg over å uttrykke deg kreativt skriftlig. Rollen krever gode norsk kunnskaper, og selskapsspråket er engelsk.



  • Du har erfaring og interesse for å dele kundedata og styrke forståelsen for lojalitetsstrategier.


  • Du er komfortabel med å holde presentasjoner og opplæring for våre ansatte


  • Utover dette må du ha erfaring fra MA-systemer og ønskelig med grunnleggende ferdigheter i HTML, og noe ferdigheter med bilderedigeringsprogrammer (ikke krav, kan læres). Stillingen lever primært i det digitale universet.



  • Relevant utdanning innen digital markedsføring eller tilsvarende erfaring fra arbeidslivet

Hvem er vi, og hva får du?


  • Vi har en uformell tone på kontoret, med høyt kompetansenivå og engasjement i våre ulike roller. Vi gleder oss til en ny kollega, og vil gjøre vårt beste for at du skal bli godt tatt imot.


  • Vi har nyoppussede lokaler utenfor slottsparken, og vår egen lille kinosal hvor du kan se film med dine nye kollegaer. Og selvfølgelig gratis kinobilletter til alle våre kinoer og rabatt på popcorn og brus.


  • Konkurransedyktig betingelser og gode pensjons- og forsikringsordninger



  • Stillingen er en fast heltidsstilling, og du vil jobbe fra vårt Support Office (hovedkontor) sammen med rundt 20 kolleger. Du har også mulighet for delvis hjemmekontor gjennom en hybridløsning.


  • I rollen vil du jobbe tett med våre kinoer og samarbeide med ulike avdelinger i selskapet, som marked, IT, programavdelingen og kiosk. Du vil være involvert i planleggingen av medlemseventer, konkurranser og andre aktiviteter sammen med våre 10 kinoer.


  • Du vil inngå i samarbeid innen ODEON Cinemas Group og være vår ekspert innen CRM og Loyalty for ODEON Kino. Du blir en del av vår kommersielle avdeling og inngår i Loyalty-teamet, som består av tre kollegaer i Stockholm. Du rapporterer til Senior Loyalty Manager basert i Stockholm, Sverige.


Vi vil ha den beste på laget så send oss noen ord om din motivasjon for å jobbe med oss, og hva du kan bidra med. Vi gleder oss til å høre fra deg!

Da håper vi du sender inn din søknad til oss senest 18. mai 2025. Vi vurderer søknader fortløpende, så send gjerne inn søknaden så snart som mulig. Har du spørsmål eller vil vite mer om stillingen, er du hjertelig velkommen til å kontakte Emilia Kottorp, Talent Acquisition Partner, på emilia.kottorp at filmstaden.se (er på ferie i uke 18). Vennligst merk at vi ikke tar imot søknader via e-post av hensyn til GDPR.

I ODEON bruker vi en kompetansebasert rekrutteringsmetode for å fremme rettferdighet og motvirke diskriminering. Fra øyeblikket du søker, er mangfold, rettferdighet og inkludering integrert i alle deler av medarbeiderreisen, og vi ønsker alle bakgrunner velkommen.


Adresse: Wergelandsveien 21, 0167 OSLO
Om arbeidsgiveren
Les mer om ODEON Kino

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Se flere annonser

Kan du formidle gode historier i digitale kanaler? Har du noen års erfaring som kommunikasjonsrådgiver, er opptatt av smart kommunikasjon
15.06.2025 Oslo
I Bane NOR har vi ett felles mål – å sette spor vi er stolte av, som kan drive samfunnet
30.05.2025 Oslo
Brenner du for samarbeid og verdiskaping sammen med kunder? Kan du lede store, komplekse infrastrukturprosjekter? Er du motivert til å
08.06.2025 Oslo
Gjensidige er et ledende nordisk forsikringsselskap som er et av de største selskapene på Oslo Børs med om lag 3800
01.06.2025 Oslo
Hvem er jeg?Jeg er en blid og hyggelig dame på Hokksund som søker etter en brukerstyrt personlig assistent som kan
04.06.2025 Øvre Eiker
Superassistenter søkes til flere stillingerJeg som søker deg heter Stine, 33 år har jeg levd på denne jorda og ruller
04.06.2025 Oslo
Som rådgiver for kundeoppfølging blir du en del av vår MICE-avdeling som retter seg mot bedriftsmarkedet og jobber med kurs,
04.06.2025 Oslo
Trives du med at kombinere kreativitet med struktur og økonomisk forståelse -- og tror du på at gode resultater skapes
04.06.2025 Oslo
Vis alle 40.234 ledige stillinger

Fakta om ODEON Kino